Powered by Jasper Roberts - Blog

Moja preparativa za lice



Danas ću malo pisati o preparativnoj kozmetici koju koristim za njegu lica. Popis nije fiksan jer kako puno istražujem i čitam o proizvodima koje nisam isprobala (a dobri bi bili za moju kožu),  tako se kolekcija svako malo mijenja. No, nekim proizvodima ostajem duže vjerna :) Pa krenimo...


Umivalice/čistilice

Neutrogena Visibly Clear Grapefruit Facial Wash - Ne znam koja mi je ovo bočica po redu, onda znate koliko sam zadovoljna ovim gelom :) Blag je, odlično očisti lice i ne isušuje ga. Koristim ga svaki dan, a dugo mi traje što je još jedan plus.

Garnier Pure Active piling s ugljenom - Kao što znate, ugljen jako dobro uklanja nečistoće, pa sam morala probati ovaj piling. Osim na licu koristim ga i na području dekoltea gdje mi se zna tu i tamo pojaviti koji prištić i mogu reći da mi je već drugi dan stanje puno bolje. Zrnca su nešto grublja u odnosu na pilinge koje sam isprobala, ali to mi čak i odgovara jer su mi na kratko vrijeme mitiseri na nosu manje vidljivi. Ovaj piling koristim svaki drugi do treći dan.

Loreal micelarna otopina - Neki ju vole, neki ne, a ja spadam u one prve :) Ovo je moja prva micelarna i jako sam zadovoljna s njom. Uspješno miče svu šminku sa lica, blaga je i nema skoro nikakav miris. Ne nadražuje oči i zbilja je volim. Jedino bih voljela da je veće mililitraže jer se ovako jako brzo troši.

Murad Energizing Pomegranate Cleanser - Ovaj cleanser je dio mini seta koji sam kupila na forumu prije par mjeseci. Ne koristim ga toliko često jer je skup pa ga štedim, a i nekako mi sasvim i ne odgovara. Dobro očisti lice, ali djeluje mi previše umjetno, medicinski, a malo mi i isuši lice. Potrošit ću ga do kraja, ali ne vjerujem da ću ga ponovno kupiti.

Garnier Essentials maramice za čišćenje lica (za normalnu/mješovitu kožu (zelena) i za sve tipove kože kao i osjetljivu (plava))  - Volim koristiti maramice jer brzo uklone sve s lica i onda kada sam previše pospana i umorna da bi provela cijelu večernju rutinu čišćenja. Ove Garnierove inače su mi drugi izbor jer Clean&Clear maramice koje sam prije koristila ne mogu više nigdje naći pa mi se čini da su povučene iz prodaje :( Prava šteta jer su stvarno najbolje od najboljih!


Maske

Daiso  Carchoal Peel Off Mask - Još jedan preparat s ugljenom kao glavnim sastojkom. Muku mučim s miteserima na licu pa sam s Ebaya naručila ovu masku jer ima jako dobre preporuke. Može ju se nanijeti na cijelo lice, no nemam tu potrebu pa ju nanosim samo na nos. To je takozvana peel off maska koja se osuši na licu i skida se potezanjem. Dobro uklanja mitesere, ali meni nedovoljno...kao da ne može zahvatiti dovoljno duboko. Sve u svemu, jeftina i vrlo solidna maska.

Avon Naturals Radiance Rose maska s ekstraktom ruže - Ovu masku sam (uz kremu za lice i kremu za područje oko očiju) dobila na jednoj nagradnoj igri na Šminkerici. Sadrži ekstrakt ružinih latica i sitne komadiće, pretpostavljam, istih. Nisam previše oduševljena ovom maskom jer ne radi ništa posebno. Ugodno miriše, koža je mekša, ali to mogu postići i sa bilo kojom drugom maskom u svojoj kolekciji.

Murad Intensive C Radiance Peel - Kad nanesete ovu masku/piling osjetit ćete lagano peckanje - to vitamin C obavlja svoj posao :) Nakon 10 minuta držanja na licu, maska se uklanja rukavicom/ručnikom namočenim u toplu vodu. Maska mi se sviđa jer instant očisti lice, osvježi ga i osvijetli. Pošto je ovo kemijski piling, ne preporučuje ga se koristiti više od 2 puta tjedno.

Dermalogica Gentle Cream Exfoliant (dvije male tubice) - Moj HG kemijski piling koji sam uzela na preporuku najdraže vlogerice i vizažistice Lise Eldridge :) Na popis maski (kao i Muradov) sam ga uvrstila jer nije klasičan mehanički piling, nego se namaže i ostavi da djeluje kao maska. Sadrži AHA i BHA kiseline koje čine kožu svježijom i glađom. Isto tako se ne preporučuje koristiti više od 2 puta tjedno. Uzela sam 4 putna pakiranja preko Ebaya od kojih sam već dva potrošila.

Dermalogica Daily Microfoliant - Još jedan naj proizvod iz Dermalogica obitelji. (Ovo nije maska, ali sam ga stavila na ovaj popis da bude uz bok exfoliantu :)) Kao što samo ime govori, može se koristiti svakodnevno. Sadrži rižine mekinje, odnosno sitna zrnca koja neće oštetiti ni najosjetljiviju kožu. Dolazi u prahu koji se pomiješa s sasvim malo vode te se napravi pasta kojom se zatim masira lice neku minutu-dvije. Obožavam osjećaj na svojoj koži koji ostavi ovaj piling - svježa, meka, čista koža bez crvenila i iritacija. Apsolutno je moj favorit!

SKINFOOD Rice Mask Wash Off - Maska od rižinih mekinja koja obećava posvjetljivanje kože, a zaista to i radi. Već sam pisala o njoj, a moje detaljnije dojmove možete pročitati ovdje.


Kreme za lice/za područje oko očiju

Balea Aqua kremasti gel - Gel na bazi vode za područje oko očiju koji sam nedavno kupila. Zasad mi se sviđa - fino mi hidratizira područje ispod očiju i ostavlja ga mekim. Napisat ću malo detaljniju recenziju nakon što ga isprobam kroz jedno duže vrijeme.

Avon Naturals Radiance Rose Eye Cream - Kao što sam već spomenula, ovu sam kremu dobila na nagradnoj igri. Dugo sam ju koristila, ali neke veće rezultate u smislu prosvjetljivanja podočnjaka nisam primijetila. Krema je dobra za svakodnevnu njegu ako nemate većih problema s podočnjacima, no meni je nedostatna.

Murad Renewing Eye Cream - Krema koju također dugo koristim, ali neću ju ponovno kupiti jer isto nije napravila neke značajne pomake. Dosta je gusta, ali se fino upija i ostavlja kožu ispod očiju glatkom i spremnom za makeup - to je sve što sam primijetila tijekom vremena korištenja. Počinjem misliti da gubim bitku s podočnjacima :(

Avon Naturals Radiance Rose Face Cream - Obožavam ovu kremu za lice! Nježan miris ruža, izvrsna hidratacija i njega :) Sadrži sitne šljokice, ali nemojte se prepasti - ne vide se na licu, ali pridonose zdravijem i blistavijem izgledu kože. Krema JAKO dugo traje, čak i predugo, nikako ju potrošiti jer je dovoljna jako mala količina kako bi prekrili cijelo lice. Puder izvrsno sjeda na lice nakon ove kreme. Preporučujem! :)

Afrodita Multiaktivna hidratantna krema od badema - Još jedna krema koju sam jako zavoljela i mislim da ću ju nastaviti koristiti. Brzo se upija, nije masna, ostavlja kožu glatkom i nahranjenom, ne izaziva crvenilo te je također dobra podloga za makeup. I predivno miriši po bademima :) U liniji se također nalazi i
Afrodita Multiaktivna hranjiva krema od badema specijalno namijenjena suhoj koži ;)



Serumi i termalna voda

Balea Cell Energy Serum - U DM-u sam prije nekoliko dana proučavala Baleine serume i na kraju se odlučila za ovaj. Iako je namijenjen zrelijoj koži, ne smeta mi jer djeluje. Prvih par dana korištenja sam primijetila da mi je koža jako jako mekana i takva ostaje čitav dan, ako se taj dan ne moram šminkati nego samo imam serum na licu. Brzo se upija jer je dosta rijedak. Sviđa mi se što se dozira pipetom što je više higijenski. Za neke veće dojmove ipak ću pričekati neko vrijeme.

Balea Beauty Efect Eye Lift Serum - Serum za područje oko očiju s hijaluronskom kiselinom, obećava smanjenje vrećica ispod očiju i sitnih borica. Ne mogu ništa puno reći o ovom serumu jer zasad nema nikakvih učinaka. Kad se upije osjetim da mi je koža ispod očiju zategnutija i to je zasad sve. Ne očekujem da će napraviti čudo , ali se nadam da će ova mala investicija ipak isplatiti.

Avene termalna voda - Svima poznata i većina ju voli :) Kupila sam ju da ju isprobam i da vidim zašto je toliko hvaljena, ali moram priznati da ju i ne koristim nešto previše. Doista osvježava i umiruje, ali nisam sigurna je li ona zaslužna za povlačenje eventualnog crvenila na mom licu i tijelu ili crvenilo nestane samo od sebe. Sve u svemu, dobro ju je imati, pogotovo ljeti.



Zanima me jeste li isprobale koji od ovih proizvoda i kakvi su dojmovi? :)

xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

9 komentari:

  1. super postava prepoarative ;) avene termalna je zakon! preporučila bih ti samo da ne skidaš šminku maramicama ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) Baš sam se nekako naučila na maramice :P Znam da nije preporučljivo, ali ionako su samo prvi korak u čišćenju, poslije njih ide ono pravo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li napariš lice prije stavljanja one maske azijske, ili barem poslije tuširanja? Neću uopće pričati o svom nosu i obrazima. Trebala bih ju isprobati, ali ako kažeš da imaš osjećaj da ne prodire dovoljno duboko... :/
    Super postava njege, vidi se da paziš na ličeko, tako treba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Maske najčešće stavljam odmah nakon tuširanja, dok su mi pore još otvorene. A čuj, kod svakog je drugačije, možda bi tebi skinula više nego meni :) Uglavnom, probaj, maska nije skupa.

      Izbriši
  4. Obožavam Avene termalnu, odlična je :) i ja volim maramice za skidanje šminke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maramice dobro dođu kad na brzinu trebam skinut šminku :) A kad sam kupovala Avene, reko kupit ću najveću, nek se nađe :)

      Izbriši
  5. Jako mi se sviđa tvoja postava, vidim i svoje omiljene pilinge od Dermalogice i Avene termalnu vodu :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!