Powered by Jasper Roberts - Blog

New In

Baš sam danas svratila u Kozmo da vidim tu čuvenu Beauty UK policu o kojoj svi pričaju, ali moram priznati da me nije oduševila. Nažalost tamo nisam našla ništa za sebe ili nešto što bih mogla izdvojiti, a da nije već viđeno. Prava šteta, a toliko sam se veselila :(



No, da ne ostane sve na razočaranju, usput sam kupila nekoliko proizvoda koje nisam isprobala. Nisu noviteti, većina vas je s njima upoznata. To su Eveline Celebrities tuš za oči i Catrice Allround Concealer. Spomenuti tuš je više puta hvaljen od strane kolegice bloggerice Blanke, a Catrice korektor sam uzela čisto da ga isprobam (i jer je 5u1 pa ajde), ali ne očekujem čuda, jer sam isprobala već toliko korektora za prekrivanje podočnjaka, no moji kolutovi se ne daju.

Također sam u DM-u uzela Balea Aqua kremasti gel za područje oko očiju, njihov Beauty Effect Eye Lift Serum i Cell Energy Serum za lice. Koncentrirala sam se na područje ispod očiju iz razloga što mu je jako potrebna hidratacija i brisanje znakova umora pa ćemo vidjeti imam li sreće s ovim proizvodima.

Jeste li isprobale koje proizvode s ove liste? Dojmovi? :)

xxCelebren

Share this:

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Baš me zanimaju ovi Baleini proizvodi (pogotovo Cell Energy Serum). Eveline Celebrities tuš imam, oduševio me, ali moram još vježbati izvlačenje linije :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisi jedina, još uvijek zapinjem kod nanošenja tuša :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, pa kako nisi nasla nista za sebe? Ruževi? Rumenila? Provjeri opet :DDD
    Imam balein roll on, čak sam ga nedavno i recenzirala i skroz je ok, ali meni nažalost nedovoljan. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedino mi je zgodan bio set za obrve, ali drugo ništa :/ Ma bit će vremena, nešto će se nać ;)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!