Powered by Jasper Roberts - Blog

NOTD - China Glaze Mommy Kissing Santa

Jako dugo sam tražila jednu određenu nijansu crvene, a kada sam konačno naletjela na Mommy Kissing Santa nijansu od China Glaze lakova, znala sam, to je to :)

Ovaj lak zanimljivog naziva predivne je, kako ja to volim zvati, prave "božićne" boje. Ne znam jeli to zbog spominjanja Djeda Mraza u samom nazivu ili onih silnih crvenih božićnih ukrasa na koje me podsjeća. Ova nijansa nije toliko poznata kao npr. Ruby Pumps koja mi je ipak malo presvijetla.



"Mama ljubi Djeda Mraza" je rubin crvene boje s daškom smeđe kad se nanese, a također sadrži i sitni shimmer. China Glaze lakovi imaju tanki kist koji omogućava precizno nanošenje, a najbolje će izgledati ako nanesete dva sloja. Jako se brzo suši i postojanost mu je dobra, ali neće preživjeti dugo ako svakodnevno radite kućanske poslove, kao skoro nijedan lak.




14 ml proizvoda platit ćete od oko 30 kn na Ebayu što je dosta povoljno, no mogu se nabaviti i kod nas na http://www.umjetninokti.com/shop/. Mommy Kissing Santa sam platila malo više jer nije toliko popularna nijansa, što je prava šteta.

Kako se vama sviđa ovaj lak i China Glaze lakovi općenito?


Rezime:
Proizvod: China Glaze lak u nijansi Mommy Kissing Santa
Cijena: oko 30 kn na Ebayu
Prednosti:
- brzo se suši
- tanki kist omogućuje precizno nanošenje
- dobra postojanost
- pristojna količina za malo novaca

Nedostaci:
-nema

Summary:
Product: China Glaze nail polish - Mommy Kissing Santa
Price: around 5-6 $ on Ebay
Pros:
- quick-dry nail polish
- thin brush allows precise application
- long lasting and durable
- decent amount of nail polish for a good price

Cons:
-none

xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!