Powered by Jasper Roberts - Blog

SKINFOOD Rice Mask Wash Off - maska od riže

"Food that is good for your health, is also good for your skin", odnosno "Hrana koja je dobra za vaše zdravlje, dobra je i za vašu kožu" - moto je korejske kozmetičke kuće SKINFOOD čiji sam proizvod prije par mjeseci naručila s Ebaya. Skinfood tvrdi da u svojim proizvodima koristi nutrijente iz voća, povrća, riže i druge hrane kako bi poboljšao prirodnu ljepotu kože. Kako sam nedavno sve više počela istraživati azijsku kozmetiku, sasvim sam slučajno naletjela na ovaj meni novi brend i rekla why not, ajde da probamo :)



Obožavam maske za lice pa sam se odlučila za masku od rižinih mekinja - Rice Mask Wash Off. Maska dolazi u okrugloj posudici s dva poklopca u kojoj se dobije 100 gr proizvoda. Vjerujte, ovo će vam trajati jaaaako dugo :)  Što kaže Skinfood na svojoj stranici: "A wash-off mask containing rice extract that moisturizes skin and brightens tone. With its texture of ground rice, it leaves skin bright, soft and lustrous."







Ova maska doista sadrži rižine mekinje, mogu se i vidjeti i osjetiti pod prstima, no te granule su male i nježne pa neće oštetiti ni najosjetljiviju kožu. Gusta je i kremasta, ali kada se stavi na lice, na njemu ne ostaje gusti sloj kao npr. kod njihove maske od bjelanjaka, koju je recenzirala Voodoo Blonde. Zbog toga je ova maska više kao neki nježni peeling.

Nanosi se laganim umasiravanjem na prethodno očišćeno lice, izbjegavajući područje oko usta i očiju. Obično posegnem za količinom koja mi je potrebna da dobro izmasiram dijelove lica koji mi se znaju dosta perutati i gdje imam vidljive pore i mitesere, kao što je područje oko nosa i na njemu. Na pakiranju piše da se maska umasirava 10-15 minuta, ali meni je to ipak previše pa ju nakon par minuta masaže ostavim na licu da djeluje još kojih 10 min. Nakon toga se ispere mlakom vodom.







Rezultat: Koža je meka, glatka, čista i svježa, a moram priznati da djeluje i svjetlije :) Što se tiče uklanjanja mitesera i proširenih pora, tu se nije baš iskazala, ali isto nisam ni očekivala jer još nisam naišla na proizvod koji to u potpunosti može srediti.

Masku možete koristiti i više puta tjedno jer, kao što sam ranije napomenula, nije gruba, kao što mehanički peelinzi znaju biti.

Ono što mi malo manje sviđa je miris koji je nekako neodređen - miriše na rižu, ali opet je prisutan i neki drugi "parfemasti" miris koji i nije toliko prirodan, no ne zadržava se na koži. Još jedna stvar koja mi nije draga je ta što sadrži parabene, ali nije da se previše zamaram time.  Sve u svemu, ovu ću masku koristiti i dalje jer radi ono što obećava - podiže umornu kožu lica, čini ju svjetlijom i zaglađenijom :)

Masku sam kupila na Ebayu za nekih 50 kn, ali cijena varira ovisno o selleru.

Jeste isprobale ovu ili sličnu masku?


Rezime:
Proizvod: SKINFOOD Rice Mask Wash Off - maska od riže
Cijena: od 50-60 kn na Ebayu
Tekstura: kremasta sa sitnim granulama rižinih mekinja
Prednosti:
- osvježava i "podiže" umornu kožu
- posvjetljuje ton kože
- hidratizira
- odlično uklanja mrtve stanice kože, čineći ju mekšom

Nedostaci:
- sadrži parabene
- neodređen, čudan miris
- ne uklanja mitesere i ne čisti proširene pore u potpunosti

Summary:
Product: SKINFOOD Rice Mask Wash Off
Price: 8-9 $ on Ebay
Texture: creamy, containing small rice grains
Pros:
- refreshes and "lifts" lifeless skin
- brightens tone
- moisturizes
- efficiently removes dead cells thus making skin softer

Cons:
- contains parabens
- undefined scent
- doesn't removes blackheads and visible pores completely

xxCelebren

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Hm, mislim da ću ju preskočiti jer su mi nekako mane prevagnule :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, meni bi isto bilo draže da ne sadrži parabene...ali nekako mi se sviđa njihova ponuda, pogotovo kreme i serumi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Morat cu probati :D za mitesere i pore ti preporucujem lush magnaminty masku, odlicna je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, nisam ni vidjela da ti nisam odgovorila :/ Znam za tu Lush masku, možda probam uskoro :)

      Izbriši
  4. Uh, primamljivo izgleda! :D Mene mami njihova Dark Sugar maska ili kako već. Ne mogu se sad sjetiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D Da, i nju sam proučavala, ali sam se ipak odlučila za ovu. Ma sve bih ih htjela!

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!