Powered by Jasper Roberts - Blog

The Body Shop maslaci

Dolaze hladniji dani (a zapravo su već tu), a time i pojačano trackanje i mackanje svakojakim kremama, losionima, maslacima i sličnim proizvodima za njegu. Za marku The Body Shop ste vjerojatno čuli, a ako i niste, najpoznatiji su po svojim body butterima, odnosno maslacima za tijelo. Za otvaranje svog prvog beauty bloga odabrala sam recenziju upravo ovih maslaca jer su za mene jednom riječju, kako se ono kaže, HG među maslacima :) Pa krenimo…


Dolaze u čvrstim i jednostavnim, a opet simpatičnim kutijicama od 200 ml. U mojoj kolekciji zasad ih ima tri – Coconut, Vanilla Bliss i Vineyard Peach. Body Shop obećava 24-satnu njegu nakon primjene ovih maslaca, s čime se definitivno slažem. Koža je izvrsno nahranjena, glatka, ne peruta se, a usto i predivno miriše. Tekstura im je bogata i kremasta, tope se u dodiru s kožom te nije potrebno puno zagrabiti kako bi prekrili cijelo tijelo.


Coconut Body Butter – namijenjen njezi jako suhe kože; na pakiranju stoji da sadrži organsko kokosovo ulje, karite maslac, kakao maslac i ulje brazilskog oraha. Miris nije umjetan kako kod mnogih krema i maslaca, već je božanstveno tropski, po pravim kokosima. Struktura ovog maslaca nešto je čvršća u odnosu na ostala dva.


Vanilla Bliss Body Butter – najdraži od sva tri maslaca, predivnog nenapadnog mirisa vanilije. U sastavu je ekstrakt vanilije i Comunnity Fair Trade kakao maslac. Nešto je mekše konzistencije od Coconuta pa se lakše nanosi.


Vineyard Peach – prema ovom maslacu sam bila skeptična jer nisam znala što me čeka, ali sam se ugodno iznenadila. Fini voćni miris svježih bresaka „vinogradarka“ J Struktura mu je ista kao i kod Vanille Bliss, a sadrži ekstrakt breskve, sezamovo ulje te nezaobilazni karite te kakao maslac.



Jedini nedostatak ovih poslastica je taj što mora proći neko vrijeme da ih koža upije pa na njoj ostaje mastan trag, ali to je zanemarivo u odnosu na odličnu njegu koju pružaju. Svoje primjerke sam naručila s Ebaya po cijeni od nekih 12-15 $ za 200ml jer kod nas još nije otvorena The Body Shop trgovina; ona najbliža je u Grazu.


Jeste isprobali ove maslace? Imate li koje proizvode od Body Shopa? Slobodno napišite u komentarima :)



Rezime:
Proizvod: The Body Shop maslaci za tijelo - Coconut, Vanilla Bliss i Vineyard Peach
Cijena: od 70-80 kn (12-15 $) na Ebayu
Namijenjen: suhoj i jako suhoj koži
Tekstura: bogata i kremasta
Prednosti:
- koža je dugo mekana, glatka i nahranjena
- topi se u dodiru s kožom
- privlačan miris

 Nedostaci:
- na koži neko vrijeme ostaje mastan trag

Summary:
Product: The Body Shop Body Butters - Coconut, Vanilla Bliss and Vineyard Peach
Price: 12-15 $ on Ebay
Texture: rich and creamy
For: dry/very dry skin
Pro:
- keeps skin hydrated, soft and nurished for many hours
- melts straight in
- delicious scent

Con:
- it makes your skin greasy for a while

xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Imam gel za tuširanje od "vinogradarke" i ok mi je, iako sam ja očekivala rapsodiju mirisa. Imala sam ranije neki od badema koji me totalno razmazio mirisom :D Ove maslace još nisam probala, a imam želju već neko vrijeme ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam kakvi su im gelovi za tuširanje, ali maslaci imaju dosta intenzivan miris. Ako ćeš biti u mogućnosti samo ih nabavi, vjerujem da nećeš požaliti :) Aaah, badem, znam kako ti je, sve od badema me privlači :D

    OdgovoriIzbriši
  3. hehehe, svoju body shop prvu sam dobila od dečka iz Španjolske, ali mislim da je već i prošao rok trajanja :/ nekako me ne privlače šamponi iz inozemstva (nezz zašto -.-) uglavnom, butter od naranče sam kupila baš kao što si spomenula u Grazu, ali nekako mi je intenzivnog mirisa, dobila sam na poklon mali tester buttera od masline i požalila što sam kupila od naranče jer od masline je neodoljiv za ruke! predobar! sviđa mi se ovaj od breskve, samo Graz nije baš nešto u skorom planu opet :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nažalost nije ni meni, a tako bih htjela vidjeti uživo što nude, a ne samo preko neta :/ Da, mirisi su intenzivni, ali meni osobno to ne smeta dok god ne miriše umjetno.

      Izbriši
  4. Idem ubrzo na put i čini mi se da ću su definitivno priuštiti barem jedan, nekako najviše naginjem ovome od vanilije :) Tereza

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!