Powered by Jasper Roberts - Blog

Bottega Verde krema za ruke - mediteranski badem



U Bipu je nedavno stigla nova linija Bottega Verde kozmetike - Mediteranski badem. Čim netko spomene bademe, meni oči narastu, a zjenice se prošire kao kod mačke kad vreba :D Obožavam bademe i sve vezano uz njih, tako da sam morala skoknuti do Bipe da vidim kakve se to ljepote nude.

Bottega Verde je prirodna talijanska kozmetika, a ova linija na bazi mediteranskog, odnosno slatkog badema, sadrži mlijeko za tuširanje, mlijeko za čišćenje lica, kremu za lice i kremu za ruke. Ovu potonju sam ja ugrabila :D (U ponudi još imaju i maslac za tijelo od mediteranskog badema, no mislim da on ne spada u novitete.)


Prvo da spomenem miris - božanstven! Imam Afroditinu kremu za ruke od badema, ali njen miris se ne može usporediti s ovim. Zaista miriši po slatkim bademima, tako da bi ju najradije pojela :) No, osim mirisa badema osjeti se i lagani cvjetni miris koji meni osobno ne smeta jer se on izgubi nakon par minuta nakon nanošenja, tako da na rukama ostaje samo miris badema.

Ova krema sadrži ulje slatkog badema iz organskog uzgoja te obećava revitalizaciju i regeneraciju kože uz protuupalno djelovanje što mogu potvrditi iz vlastitog iskustva. Često mi se zna desiti da me moj dragi, preslatki, nestašni mačak Miško ogrebe po rukama pa sam sva puna crvenih ogrebotina koje mi znaju i nateći što definitivno nije lijep prizor. No, otkad koristim ovu kremu stanje ruku se brže popravlja - ogrebotine brže zacjeljuju i crvenilo se povlači :) Upravo zbog toga je namijenjena svim tipovima kože, čak i za onu osjetljivu, s rosaceom...


Struktura kreme je srednje gusta, brzo se upija i na rukama ne ostaje mastan trag. Ono što me jako iznenadilo je koliko dobro njeguje ova krema. Naime, moja iskustva s kremama koje su rijetke do srednje gustoće nikad nisu bila pozitivna; ruke su mi nedugo nakon nanošenja ponovno bile suhe :( Ali to nije slučaj s ovom kremom! Stvarno izvrsno njeguje što mogu osjetiti i satima nakon što sam ju stavila. Ruke su mekane, mirisne i glatke čak i ako ste ih oprali. Svaka čast Bottega Verde :)

Kremica dolazi u tubici od 75 ml, a nabaviti ju možete po cijeni od 69,90 kn u svim Bipa drogerijama.


Rezime:
Proizvod: Bottega Verde krema za ruke s uljem mediteranskog badema
Cijena: 69,90 kn
Prednosti: 
- izvrsno njeguje i vlaži
- ruke jako dugo ostaju glatke, mirisne i nahranjene
- predivan miris badema s daškom cvjetnih nota
- nemasna, brzo se upija
- obnavlja strukturu kože i smanjuje crvenilo

Nedostaci:
-nema

Summary:
Product: Bottega Verde hand cream with sweet almond oil
Price: around 9 or $11
Pros:
- rich care and moisture
- hands remain soft and nourished for hours and hours
- beautiful sweet almond scent with a hint of floral
- nongreasy, absorbs quickly
- replenishing treatment
- reduces redness

Cons:
-none

xx Celebren


Share this:

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Krema se čini super.
    Željela bih ti javiti da sam te nominirala za Liebster nagradu, a vise informacija možeš naći na linku. http://fleurissante.wordpress.com/2013/11/11/liebster-award/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala draga, jako si me razveselila! :D

      Izbriši
  2. Joooj, di me nađe s ovom recenzijom :D Obožavam miris badema u kozmetici i sumanuto kupujem sve što postoji. Sad pod hitno idem potražiti i ovu kremicu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, znam kako ti je :D Em su fini za jest, em za šnjofat :) Meni je fantastična, nadam se da će biti i tebi ;)

      Izbriši
  3. Super kremica i još su bademi u pitanju, nema druge nego ju nabaviti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme, obozavam mirs badema :D prvo prilikom kupujem!Hvala za recenziju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, totalno je opijajući :D Svakako nabavi ;)

      Izbriši
  5. Badem :) rijetko vidim da nešto nema manu, onda je ovo stvarno vrijedno kupovine :) ja zasad koristim L'Occitane kremicu za ruke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svakako vrijedi probat :) Nisam probala L'Occitaneove još, ali ima vremena :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!