Powered by Jasper Roberts - Blog

Liebster Award


Jučer me jako ugodno iznenadila Liebster nagrada, a u tome prste ima draga Tamara s Fleurissante bloga koja me nominirala i time me jako razveselila, hvala ti puno :) Svakako ju čekirajte! Ova nagrada je super način za otkrivanje novih blogova :)

A evo i pravila:

1. Zahvali osobi/osobama koje su te nominirale.
2. Odgovori na 10 pitanja koja ti je postavila osoba koja te nominirala.
3. Postavi svojih 10 pitanja.
4. Nominiraj 10 blogera i označi ih.
5. Obavijesti odabrane blogere o nominaciji.

Pa da se bacimo na posao :)

Moji odgovori na pitanja od Fleurissante:

1. Trošiš li više na make-up ili proizvode za njegu kože?
Mislim da je omjer podjednak, iako nikad ne mogu točno reći koliko sam čega kupila jer mi jednostavno ispari iz glave. Morat ću počet vodit evidenciju o troškovima :D

2. Što je najveća make-up pogreška koju si napravila?
Stavila na sebe prastaru šminku kojoj je odavno istekao rok trajanja, fuj. Nikad više xD

3. Koji je tvoj "signature look"?
Hm..trenutno ga nemam jer volim mijenjati stilove i boje kako mi puhne, volim raznovrsnost :)

4. Koja su tvoja top tri HG proizvoda?
Zasad su to Sleek Rose Gold  rumenilo, Loreal Mythic Oil za obojanu kosu i Dermalogica Daily Microfoliant.

5. Koji si beauty blog/youtube kanal prvo počela pratiti?
Na sjećam se točno, ali mislim da je to bio Blankin blog. Što se tiče youtube kanala, pobjedu nosi Lisa Eldridge :)

6. Jarko crvene ili nude usne?
Ovisi o prilici :)

7. Koje iskustvo možeš izdvojiti kao najbolje otkad si počela pisati blog, a da ima veze s istim?
Jedna poznanica mi je rekla da se zahvaljujući mojoj recenziji Body Shop maslaca više ne premišlja hoće li ga kupiti...jer hoće :) Razveselilo me to da su moji dojmovi nekome pomogli i to me veseli i dalje :)

8. Da dostupnost/novac nije u pitanju, koji bi kozmetički proizvod nabavila?
Uff, teško pitanje kad ih ima toliko na listi :D Ali evo, sigurno nešto od Caudalie kozmetike.

9. Posao iz snova?
Puno putovati i pritom otkrivati nove krajolike, hranu i ofc kozmetiku, te o svemu pisati. Uživancija na prvom mjestu ;)

10. Što te inspiriralo na pisanje bloga?
Prvenstveno sam željela neki novi hobi koji bi me ispunjavao i veselio, a ono što je doprinijelo tome je i želja da pišem o svim tim krasnim proizvodima koje imam; jednostavno razmjenjivanje dojmova, učenje o novim stvarima. Nisam više htjela biti samo ona koja čita, nego ona koja i piše :) Velika potpora mi je i moj dragi koji me dodatno potakao na pisanje :)

Moja pitanja:

1. Da moraš koristiti samo jedan kozmetički proizvod do kraja života, koji bi to bio?
2. New York ili Los Angeles i zašto?
3. Koji ti je najdraži post sa tvog bloga?
4. Koji je najbolji kozmetički savjet koji si dobila?
5. Bi li mogla izdržati mjesec dana bez ikakve šminke?
6. Što je najpustolovnija stvar koju si napravila?
7. Što su tvoji najveći strahovi, a što najveće želje?
8. Da možeš saznati gdje ćeš biti za 10 godina, bi li prihvatila ili odbila?
9. Nabroji 5 najboljih jela koje si u životu probala.
10. Ruž ili sjajilo?

Evo i nominiranih:

1. LeLaLi Beauty Stuff
2. Petite Chérie
3. Fantazija
4. ONAlove
5. A Girl in Berlin
6. Trench Collection by Sonia Verardo
7. Mell's Corner
8. beauty corner by iveee
9. Art of Beauty
10. Pandora nails

xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

7 komentari:

  1. Fora, moram ti reći da su bila neka triki pitanja :) Ja također patim za Caudalie kozmetike :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh...laska mi ova titulica :D hvala mučo! joooj ono vrijeme kad su bile aktualne te potvrdice i pisanje ovog posta, pa to nije bilo blogerice koja nije napravila :P (valjda osim mene XD) nekakko nisam imala vremena, a opet malo mi je bed što nisam napravila :) vrlo rado ću odgovoriti na tvoja pitanja, a ako će biti vremena onda ću ovih dana napraviti ovaj post :)

    1. Da moraš koristiti samo jedan kozmetički proizvod do kraja života, koji bi to bio? Konkretno-maskara :)
    2. New York ili Los Angeles i zašto? LA i uz njega San Francisco...to sam baš neki dan si zacrtala da bi bilo lijepo jednog dana..zašto? -jer je vrijeme tamo prekrasno i stalno slinim kad god vidim na tv-u ili videima na youtubeu LA ... :D zaljubila sam se :P
    3. Koji ti je najdraži post sa tvog bloga? Najdraži hm..kad sam snimala video i fotke u suradnji sa butikom, jednom fotografkinjom i djevojkom koja je osvojila moju nagradnu igru, posebno jer sam po prvi puta napravila takvu suradnju svojevoljno koja će mi zauvijek ostati u sjećanju :D
    4. Koji je najbolji kozmetički savjet koji si dobila? Pa nisam ih nešto baš dobivala :P, moja seka je moj najbolji kozmetički savjet kad god mi zatreba :P
    5. Bi li mogla izdržati mjesec dana bez ikakve šminke? ne ...nikako ...(osim ako sam na moru onda bi mogla, tamo se ionako ne šminkam XD)
    6. Što je najpustolovnija stvar koju si napravila? Plitvice s frendovima...7sati hodanja na +40 jedva izdržala zadnjih sat vremena jer više nismo imali ni zalihe vode XD
    7. Što su tvoji najveći strahovi, a što najveće želje? Pauci, ne mogu ih smisliti, počnem se tresti i svrbjeti po koži -.- najveća želja da radim posao koji ću istovremeno voljeti i svaki dan ići na posao sa osmijehom na licu :)
    8. Da možeš saznati gdje ćeš biti za 10 godina, bi li prihvatila ili odbila? zavisi što bi to bilo... pošto mi je jednom gatara rekla da ću imati troje djece (unutar toga blizance) prihvatila bih :D
    9. Nabroji 5 najboljih jela koje si u životu probala. Meksička No.1, torta od šljiva i jogurta, pačja pašteta, janjetina :D hobotnica ispod peke aaaaaaaa :D
    10. Ruž ili sjajilo? Ruž :)

    Zahvaljujem od srca na nagradici :****** čitamo se :**** -ONAlove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema problema, drago mi je da si odvojila vremena za odgovore :) Čini mi se da bi na pola toga odgovorila isto :D Pauci..uf, gori su mi ovi kućni tanki nego tarantule xD I isto bi odabrala LA :D Hvala ti na odgovorima ;) :*

      Izbriši
  3. Wow hvala ti na nominaciji! Ispunjavam prvom prilikom :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Puno hvala na nagradi! Jedva cekam odgovoriti na ova pitanja na svom blogu! Pisem cim uhvatim priliku! Velika velika pusa <3
    www.trenchcollection.com
    Sonia Verardo

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo ja se tek sada javljam :( Hvala ti na nominaciji i nadam se da se ne ljutiš ako odgovorim ovdje na pitanja. Nominirana sam 5 puta i vjerujem da se ljudima ne bi dalo čitati 50 mojih odgovora :D

    1. Definitivno tekući puder!
    2. Los Angeles! Zbog lijepog vremena, sunca... ali voljela bih posjetiti i New York
    3. Najdraži post ne mogu izdvojiti, dragi su mi postovi mjeseca u slikama, manikure s posvetom i post u kojemu sam dragom postavila 23 pitanja vezana uz kozmetiku (nisam tada znala da će to izazvati pravu pomamu među blogericama i njihovim muškim polovicama :D).
    4. Možda je klišej, ali najbolji savjet bi bio od mame - da skidam šminku prije spavanja. Iako, saznala sam puno stvari od kad pratim blogove, recimo da se okoloočna krema ne nanosi na kapke i slično...
    5. Pa ne znam baš! Možda da se radi o nekoj nužnosti ili da mjesec dana ne izlazim iz kuće (vjerojatno bi se i tad našminkala :D):
    6. Pa nisam baš neki pustolov... evo, dok sam bila tinejđer ljetovala sam s prijateljima u jednom dječjem odmaralištu i nas 10ak hahara je odučilo pezdanju večer pobjeći i otići van. Strašno! Jadni voditelji koji su promrli od straha...
    7. Najveći strahovi su bolest i smrt mojih bližnjih, a želje - pa zdravlje :)
    8. Ne bih voljela znati gdje ću biti za 10 godina. Ovako je bolje, ne znam i veselim se budućnosti :)
    9. Veliki sam guman pa je ovo iznimno teško, ali probati ću... brudet, škampi na buzaru, mamin umak od luka, hobotnica pod pekom, dalmatinska pašticada...
    10. Uvijek ruž!

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!