Powered by Jasper Roberts - Blog

MAC Cremesheen Glass - Richer, Lusher



Što se tiče odabira između ruža i sjajila, u 90 % slučajeva bih odabrala ruž. Nisam preveliki fan sjajila jer su većinom ljepljiva pa ako imam raspuštenu kosu, redovito mi se lijepi na njega. A i nekako mi to nije to; kad nanesem sjajilo nekako mi cijeli look djeluje nedorečeno, ne znam kako bih točno objasnila :D No, moram izdvojiti jedno sjajilo koje mi je jako priraslo srcu i nije mi žao što sam ga nabavila. Radi se o  MAC Cremesheen Glass sjajilu u nijansi Richer, Lusher.


Zašto baš ta nijansa? Ovog ljeta sam poludjela za koraljnom bojom u svim mogućim tonovima, nisam imala oči za ništa drugo. I tako sam slučajno naletjela na ova sjajila, točnije tu predivnu ljetnu nijansu.

Kao što i sami možete vidjeti, boja sjajila je mliječno-breskvasta, nešto između narančaste i roze, znači nije ona klasična intenzivna koraljna. U sebi čak sadrži sitne od najsitnijih zlatnih čestica koje se uopće ne vide na usnama, a niti ovako na prvi pogled (čestice sam otkrila nakon detaljnog proučavanja pod jakim svjetlom, mislila sam da mi se pričinjava). Sjajilo nije toliko ljepljivo koliko neka druga znaju biti i to mi je veliki plus. Još jedan veliki plus je predivan miris po vaniliji. Ako imate nešto od MAC-a, znate o čemu govorim :D


Kad se nanese na usne, nije toliko pigmentirano što meni čak i odgovara kad nemam vremena stavljati ruž, a želim malo boje i svježine. Trajnost mu nije nešto osobita, ali niti to me previše ne dira :D Može se nositi samostalno, ali i kao završni sjaj. Primijetila sam da mi uopće ne isušuje usne, way to go!
Pakiranje je klasično i jednostavno, a opet elegantno: plastična tubica koja izgleda kao da je staklena, što izgleda još elegantnije :)  Svoj primjerak sam nabavila na Ebayu po cijeni od nekih $15, odnosno oko 90 kn. Količina od 2,7 g trajat će vam dosta dugo ako ga nosite povremeno kao moja malenkost.



Prirodno svjetlo
Slikano unutra


A ovako izgleda na usnama:

Čiste usne
Umjetno svjetlo
Prirodno svjetlo
Na prirodnom svjetlu se čini kao da nema nikakve boje, no to nije sasvim točno - usnama ipak daje lagani, breskvasti sjaj.

Zaključak: 
Iako nikada ne bih dala toliko novaca za jedno obično sjajilo, nije mi žao potrošenih kuna. Ovo sjajilo će vam odgovarati ako ne tražite kilu boje na usnama :P

Eto toliko :)

xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

10 komentari:

  1. ne volim sjajila tako da nisam oduševeljena :D :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma niti ja, ovo je jedino u kolekciji šminke xD

      Izbriši
  2. Nisam fan sjajila...mada mi je nijansa pre pre predivna!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo lijepa boja. Ja sam uglavnom prije koristila sjajeve, ali u poslednje vrijeme sam na ruževima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. uvijek sam se motala oko mac sjajila, ali nikako se odlučiti oko nijanse. ovo baš lijepo, prirodno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jedva čekam ljeto kad će još više doć do izražaja :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!