Powered by Jasper Roberts - Blog

New In #2



Ovaj mjesec nisam planirala kupovati ništa posebno, ali znate kako to već ide :) Jednostavno nisam mogla odoljeti kad sam ugledala neke stvari, a neke želim isprobati već jako dugo pa sam konačno odlučila uzeti ih da to više ne odgađam.

Idemo redom :)

1. Mixa krema za lice - Za Mixu ste vjerojatno čuli otkako je došla u BIPA drogerije. Pod hitno mi je bila potrebna krema koja matira, a ujedno i vlaži kožu. Kompletna recenzija ove kreme dolazi uskoro :)

2. Balea ulje za tijelo kokos-vanilija - Ovo ulje sam uzela prvenstveno zbog mirisa, ali me ugodno iznenadilo i drugim aspektima.

3. Biobaza Exclusive krema protiv starenja s kompleksom ozona i smilja - Nisam još probala nikakve kreme od Biobaze pa sam uzela ovu čisto da nešto isprobam.

4. Revlon Colorstay tekući puder - Dobro znani i hvaljeni puder. Jaaaako dugo sam ga gledala, isprobavala, premišljala se i konačno skupila hrabrosti da ga uzmem :)

5. Wet 'n Wild olovka za obrve - Moja prva prava olovka za obrve. Nisam koristila olovke jer su moje obrve prirodno gušće i tamne pa im treba tek malo definicije.


6. Loreal Micellar Solution otopina za skidanje šminke - Kupila veću treću jer sam jako zadovoljna njome. Odlično skida makeup.

7. Beauty UK set za obrve - Moram priznati da mi se jedino ovaj set svidio u cijeloj ponudi Beauty UK kozmetike u Kozmo drogerijama. Druge stvari me nažalost nisu toliko oduševile.

8. Burt's Bees balzam za usne s maslacem od manga - Već danima čitam pozitivne recenzije ovih balzama i spremam ih na wish listu, znajući da ću ipak morati odgoditi kupnju na neko vrijeme. Sve dok u jednom DM-u nisam naletjela na njih sasvim slučajno. Možete zamisliti šok i oduševljenje koje je uslijedilo :D Sve što ću sad reći je da sam jako jako ugodno iznenađena.

9. Wet 'n Wild lak - Ovaj predivni lak sam uzela skupa s olovkom za obrve, a kako izgleda na noktima možete pogledati u prethodnom postu.

I to je to :)

Koji bi proizvod željeli da prvo recenziram? Napišite mi :)

xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Colorstaaaaay :D nadam se da ces biti zadovoljna njime, meni je odlican!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super noviteti. Biobaza Exclusive krema protiv starenja mi izgleda zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim je prirodno ne bi trebalo biti loše :)

      Izbriši
  3. Sigurna sam da ćeš Biobazinom kremicom biti zadovoljna. Isprobala sam dosta njihovih proizvoda, i mogu reći da su me svi oduševili. Želim recenziju Mixa kremice i Balea ulja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna :) I ja bih mogla malo više pozornosti obratiti na Biobazu :)

      Izbriši
  4. Cijeli new in bih ti ukrala :D

    Posebno me zanima Baleino ulje i Mixa krema i jedva čekam recenzije :))

    OdgovoriIzbriši
  5. CS ti mooora bit dobar...Prekrivanje mu je mila majka, al meni definitivno ne za svaki dan-nekak mi je too mač :D Mene zanima ova olovka od Wet'n'Wild ...I ovaj set za obrve hmmm...A ovu micelarnu svi tolko hvalite pa si sutra idem po nju fino :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidit ćemo :P Micelarna je stvarno odlična, šteta što nema veće pakiranje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super stvari, i ja takve volim :D javi dojmove seta za obrve :)

    OdgovoriIzbriši
  8. S Colorstayom ces bit sigurno zadovoljna :) Zanima me Beauty UK set za obrve :)Tereza

    OdgovoriIzbriši
  9. mixu imam i bas ovu sa 6%,ali meni ne odgovara za ovo vreme kada su vrucine,ali mi je za zimu idealna,posto sam masnokozac!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, za zimu je super, a sad ipak i meni treba nešto laganije :)

      Izbriši
  10. Balea ulje želim da probam! Davno sam rekla da ću kupiti, ali... uvijek nešto drugo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, i kod mene je često tako :) Svakako probaj kad stigneš ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!