Powered by Jasper Roberts - Blog

NOTD: Eveline MiniMAX nail polish

Prirodno svjetlo

Danas vam predstavljam jedan lak koji sam odabrala u skladu s vremenom koje i nije tako bajno pa me lagano deprimira, ali i to će proći :) Radi se o Evelin MiniMAX laku koji sam dobila na poklon od kume. Moram priznati da na prvi pogled nisam očekivala puno od njega, a ni siva boja mi nije bila baš nešto. Ali kako to obično biva, čovjek se lako prevari :D
Slikano blicom

Ovaj lak me oduševio svojom postojanošću i brzinom sušenja, a zbog toga mi se i boja sve više dopada; u sebi sadrži jedva primjetan biserni shimmer koji je vidljiv samo na jakom svijetlu. Četkica je klasična, lak se lako nanosi i, kao što sam već rekla, brzo se suši. Mislim da je ovo lak koji je najduže izdržao na mojim noktima, punih 5 dana! Dajem mu čistu peticu :)

Dolazi u staklenoj bočici od samo 5 ml :( Premalo za tako dobar lak, slažete li se? Jeste isprobale Eveline lakove?

Rezime:
Proizvod: Eveline MiniMAX lak
Prednosti:
- odlična postojanost
- brzo se suši
- lako se nanosi

Nedostaci:
- premala količina


Summary:
Product: Eveline MiniMAX nail polish
Pros:
- veeery long lasting
- quick dry
- easy to apply

Cons:
- small amount


xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Baš je lijepa nijansa. Nisam probala Evelin lakove, ali ako dugo traju na noktima, onda su to lakovi za mene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, neuobičajena :) I ja sam se iznenadila kolko traje.

    OdgovoriIzbriši
  3. That is a beautiful colour! Lovely for this time of year

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!