Powered by Jasper Roberts - Blog

NOTD: Fairy Dust



Bok cure :)

Iako mi zima nije najdraže godišnje doba, ipak ima svoje čari. Jedna od njih su friške pahuljice snijega koje se cakle u polumraku. Upravo me taj prizor podsjetio na vile i na njihovu vilinsku prašinu koja me pak inspirirala na sljedeći look. (A htjela sam isprobati i novi Wet n' Wild lak :) )





Korišteni lakovi:
Essence colour&go - Give me nude, baby!
Wet 'n Wild - Kaleidoscope
Manhattan Pro Mat Top Coat

Za početak sam nanijela dva sloja Essence laka u mliječno-bijeloj boji, zatim dva sloja Wet n' Wild laka s holografskim česticama, a završila sam s Manhattan mat nadlakom. Ciljala sam na frosty efekt, a njega sam postigla upravo s mat nadlakom. Što se tiče Wet n' Wild laka, jako mi se sviđa taj presijavajuć, holografski efekt. Četkica je klasična i lak se lako nanosi. Za 12.7 ml platit ćete samo 14,99 :) Iskreno, mislila sam da će cijene biti veće pa je ovo pravo iznenađenje :D Wet n' Wild kozmetiku možete pronaći u odabranim DM drogerijama (svoj primjerak sam uzela u DM Centar Kaptolu).




Kako vam se sviđa ova kombinacija?

I za kraj jedan brzinski look :) Žurila sam se pa mi nemojte zamjeriti na nepreciznosti :P



Proizvodi
Lice:
-Lioele Beyond The Solution BB Cream
-MUA Matte Perfect Loose Translucent Powder
-Bourjois Healthy Mix korektor
-Art Deco Camouflage

Oči:
-Eveline Celebrities eyeliner
- Essence Get Big Lashes Volume Boost Mascara

Obrve:
- Beauty UK brow kit

Usne:
MAC Cremesheen Glass - Richer, Lusher

xx Celebren

*Neke slike su namjerno mutnije kako bi se bolje uočio holografski efekt.

Share this:

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Sviđa mi se look i zimska manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan look, baš je nekako svjež i odmjeren, a to volim :)) I šljoke na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatka manikura a ti si divna <3

    OdgovoriIzbriši
  4. noktići su simpatični, decentni :) a ti si jako lijepa :)

    jedan dobronamjerni savjet, pliz isključi ovo potvrđivanje kodom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Uf, nisam niti znala da mi je to uključeno, evo, sređeno ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!