Powered by Jasper Roberts - Blog

Balea Body Oil kokos i vanilija



Danas vam predstavljam jedno ulje za tijelo koje sam nedavno nabavila čisto iz znatiželje i jer obožavam miris kokosa i vanilije :) Inače ne koristim ulje u njezi apsolutno cijelog tijela nego više pojedinih dijelova koji su suhi ili se perutaju. Na policama sam ugledala Body-Öl od poznate nam Balee i odlučila mu dati šansu.

Dolazi u klasičnoj, ali simpatičnoj plastičnoj bočici od 150 ml. Na slikama se pakiranje čini veliko, ali je u stvarnosti puno manje.



Što kaže Balea?
Ovo ulje umiruje i intenzivno njeguje sve tipove kože, bez bojila je i dermatološki ispitano.

Moja presuda
Ono što mi se najviše sviđa kod ovog ulja je miris, bolje reći ono što od njega ostaje nakon par minuta :) Zbunila sam vas? Kad sam ga prvi put pomirisala direktno iz bočice, nekako sam se razočarala jer mi vuče na užegle kokose :D No, nakon što sam ga nanijela na kožu, taj "užegli" ton se nekako izgubio i ulje ipak nije završilo u smeću.

Nije jako masno i brzo se upija u kožu, no moram priznati da po nekim mojim standardima nedovoljno njeguje. Već nakon par sati suhi dijelovi su opet suhi tako da njegovo djelovanje i nije toliko intenzivno pa za njegu jako suhe kože preporučam potražiti nešto bogatije. Nije mi izazvalo nikakve iritacije.



U konačnici ovo ulje nije nešto bez čega se ne može, ali ako nemate zahtjevnu kožu poput moje, poslužit će vam. Jako često ga koristim kao parfem, za što je izvrsna alternativa jer se miris jako dugo zadržava na koži.

Možete ga nabaviti u DM-u po cijeni od oko 25 kn.

Jeste probale ovo ulje? Kakvo je vama?

xx Celebren

Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Nisam probala. Za tijelo mi je ipak najdraže suncokretovo ghladno prešano ulje jer instant obnavlja kožu. ako pak želim miris onda koristim Nuxeovo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, nisam čula ovo za suncokretovo, zanimljivo :)

      Izbriši
  2. Ja sam pomirisala ovo ulje prije neki dan i oduševila se. Ipak nisam kupila jer ne podnosim ulja. Iz nekog razloga mrzim taj osjećaj na tijelu, a i imam normalnu kožu te joj nije neophodno dodavati još masnoće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, miris je odličan :) I ja sam ih ranije izbjegavala baš zbog istog razloga, ali sad su mi jako draga ;)

      Izbriši
  3. Baš mi je drago da sam naletila na ovu tvoju recenziju Balea ulja, jer sam ga danas baš gledala u DM-u i nećkala se, pa na kraju nisam uzela ništa od ulja. Također su mi zapeli za oko njihovi uljni gelovi za tuširanje, jesi ih možda probala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, možda ti se svidi :) Od gelova nisam ništa probala, ali sad kad si ih spomenula budem ih proučila :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!