Powered by Jasper Roberts - Blog

Comeback & trenutna njega kose i poneki trik

Pozdrav cure :)

Prošlih mjeseci sam se nalazila u dosta teškom periodu pa mi motivacija nije bila jača strana, nisam imala volje za pisanje, puno toga me mučilo i oduzimalo mi snagu. Ne želim u detalje, ali možda ću jednom napisati post i na tu temu; sigurno vam se barem jednom desila slična situacija. Sve u svemu, taj period je sada iza mene i nadam se da će tako i ostati kako bih se mogla više posvetiti blogu :)

A sad ajmo na vedriju temu!

Oduvijek sam voljela imati dugu kosu i ona je još od osnovne škole bila, takoreći, moj zaštitni znak. Nikad nisam imala potrebu koristiti puno (skupih) preparata za njegu kose jer su za njezinu gustoću i čvrstinu zaslužni dobri geni, sva sreća :) No, tokom godina sam naučila i par trikova kako da moja kosa bude i dalje očuvana, zdrava i sjajna te ću ih podijeliti i s vama.




Trik br. 1 - Češljanje prije pranja

Vjerujem da svi želimo izbjeći zapetljane vlasi i stvaranje neželjenih dreadova u kosi pa je ovaj korak recimo jedan od važnijih u procesu samog pranja kose. Dobro počešljana kosa lakše se pere i poslušnija je kod sušenja i stiliziranja.

Trik br. 2 - Sušenje u ručniku

Ne mogu bez fena - ni po ljeti ni po zimi jer nikako ne izgleda ako ju pustim da se osuši na zraku; bez volumena je, kao da sam se taj čas ustala iz kreveta. Znam da agresivno sušenje fenom ne donosi zdrave rezultate pa sam otkrila kako da to izbjegnem. Ako ste u mogućnosti, kosu ostavite što duže zamotanu u ručniku - potrošit ćete manje vremena na sušenje fenom i kosa će vam biti zahvalnija.

Trik br. 3 - Sušenje niz vlas

Vjerojatno svi znate da za veći volumen kosu treba sušiti s glavom dolje, ali ako želite ( a vjerujem da želite) da vam kosa bude zaglađenija i da nema vidljivih puknutih dijelova vlasi po cijeloj dužini kose, odnosno da se ne "lista", probajte kosu sušiti niz vlas, u smjeru rasta, bilo da ju sušite s glavom gore ili obrnuto.

Trik br. 4 - Pomognite si prstima

Češljanje mokre kose? Ovo definitivno izbjegavam već dugi niz godina i iskreno, ne vidim potrebu za tim. Naravno da je svaka kosa drukčija i da svakome paše nešto drugo, no naučila sam da ću bolji efekt postići ako lagano prolazim prstima kroz kosu dok je sušim. Možete si pomoći i češljem ako je kosa 90 % suha, ali samo laganooo :)

Ne kažem da će ovi koraci koristiti svima jer prvenstveno govorim iz vlastitog iskustva i prema onome što odgovara mojoj kosi, ali probajte, možda primijetite razliku :)


Moja trenutna njega kose

Počela sam se farbati s 18 godina čisto zato jer mi je dosadila moja "mišja smeđa" boja, kako ju je opisala frizerka. Prije sam bila tamnosmeđa, ali sam se odvažila pofarbati u crveno jer mi bolje stoji uz ten. Koristila sam šampone i regeneratore za očuvanje boje, ali nisam primijetila neku posebnu razliku, a crvena boja se ionako od svih najbrže ispire pa tome ne pridajem veliku pažnju.

Od šampona trenutno koristim Garnier Aloe Vera za sve tipove kose te John Masters Organics šampon i regenerator u jednom od cinka i kadulje koji božanstveno miriše po bourbon vaniliji. Kombiniram ova dva šampona jer mi Garnierov najbolje očisti tjeme, a JMO dovrši posao i prilično je skup pa ga štedim što je više moguće. Međutim, u zadnje mi se vrijeme zna pojaviti intenzivna svrbež na tjemenu čim mi se kosa počinje mastiti, a to je jako brzo i upravo sam zbog toga htjela dati šansu prirodnom šamponu kao što je JMO, ali pomaka baš i nema. Mislila sam probati Vichy Dercos za osjetljivo i masno vlasište. Koji biste mi vi preporučili?



Što se tiče regeneratora koristim kombinaciju Gliss Kur Ultimate Oil Elixira u spreju i marokanskog arganovog ulja marke Organix koja je nedavno došla u Kozmo drogerije. Ova kombinacija se pokazala izvrsnom - kosa mi je izuzetno meka na dodir, sjajna i predivno miriše.



Jednom do dva put mjesečno kao nadopunu njezi koristim hladno prešana ulja avokada i makadamije koja bogato nanesem na cijelu kosu i pustim da djeluju minimalno sat vremena prije pranja. Radi se o OleoTheraphy uljima koja možete nabaviti u Kemigu ili na njihovoj stranici. Ova ulja su prava blagodat u njezi kose i kože i definitivno ih preporučujem.




I da ne zaboravim jedan dragocjeni alat u svemu ovome, predobra Macadamia NoTangle četka koju sam dobila od dragog za Božić.




Zanima me kako vi njegujete svoju kosu i koje trikove možete podijeliti sa mnom, svaki je dobrodošao!

Pusa,

Ida

Share this:

CONVERSATION

15 komentari:

  1. Koristim i ja Macadamia četku i ne mogu trenutno da zamislim da koristim bilo koji drugu četku osim nje. Takodkr sam koristila Gliss regenerator, mnogo mi je isušio krajeve. Ja npr. pre pranja kose stavim kokosovo ulje kao pakovanje i držim nekih sat vremena. I na kraju stavim Macadamia ulje koji ubrza proces susenja kose za nekih 40%. I izbegavam da čačkam kosu prstima, jer mi se tako brže masti. Još jedna stvar na kraju obavezno kosu isperem hladnom vodom da mi ne bi bila naelektrisana. Izvini na malom dužem komentaru, mnogo mi se svidja boja tvoje kose :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I ne trebaš se ispričavati zbog dužine komentara jooj :P Kokosovo ulje je isto odlično za sve, a ispiranje hladnom vodom nekad i ja radim, kad se sjetim. Vidiš, Macadamia ulje mi nije nešto osobito pomoglo, samo mi lijepo miriše. Koristila si ovaj Gliss regenerator ili neki drugi tip? Jer Glissovih ima raznih.

      Izbriši
    2. Nisam ovaj Glissov regenerator koristila vec neki sa keratin :D

      Izbriši
  2. ajme predivna ti je boja kose! OleoTheraphy ulja već duže vrijeme gledam, svi pričaju o njima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ako možeš nabavi ih, super su i dugo traju ;)

      Izbriši
  3. Jako lijepu kosu imaš:) I ja sam nedavno bila crvenksta i obožavam takvu boju kose. Što se tiče njege, zanima me ovaj novi brend Organix i sve vezano uz njega. Čekam recenziju tog ulja .)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ;) Bit će recenzija, možda nabavim još nešto od njih pa obuhvatim i više :)

      Izbriši
  4. kosa ti je diiiivna! :D koju boju koristiš?

    moja je prirodno tamnije smeđa, duga gusta i kovrčava, pa sam ju sa l'oreal casting creme glossom malo pocrvenila, i to sam uzela preljev jer mi ju žao izmaltretirati trajnom bojom.. otkad je štitnjača ludovala, kosa mi je sva čudna i suha i osjetljiva, i oslabila je, pa joj treba puno njege, inače ju perem jednom tjedno (po tom pitanju je jako zahvalna i obožavam ju zato), tako da koristim naizmjence masku i regenerator, a poslije svakog pranja natrackam bademovo ulje na vrhove, i to mi je taman mjera koja joj odgovara - od previše preparata kao da oteža i zasiti se toga. Jedino što loše radim je što prerijetko kratim vrhove, prošli put je bilo prije ljeta, a u međuvremenu je proživjela i sunce i more, i naravno da se osjeti na njoj, tako da mi je stalno u glavi da bih trebala skratiti vrhove, pa onda svejedno odgađam..

    ovi savjeti su ti super, i većine ih se i sama držim jer sam nekako zaključila da bi to bilo dobro za moju kosu.. i ne koristim fen, nikad, najbolja mi je kad se prirodno osuši, a otkad imam problema sa suhoćom, posebno mi ju je žao maltretirati fenom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) Boja je od Garniera - Color Sensation Intense Precious Garnet ;)

      Koliko sam skužila tokom godina, prirodno kovrčava kosa je obično suha i ne masti se tako brzo, ali zahtijeva dodatnu njegu. Bademovo ulje je odlično za sve i super što ga koristiš :) A što se tiče kraćenja vrhova, tu smo na istom terenu - trebala bih češće kratiti vrhove. Ali kad se odlučim na to, ne idem kod frizera nego to sama obavim jer mi ne daje 200 kn samo za to. Znam da ima i jeftinijih frizeraja, ali moja mama se jednom opekla (dobila je kraste po glavi jer taj "jeftiniji" frizeraj ne čisti četke nakon drugih ljudi) pa ne bih željela da se to meni dogodi.

      Super što ne moraš koristiti fen, tim bolje za tvoju kosu. Nažalost, ja sam bez njega nigdje :/

      Izbriši
    2. ajme, baš si me prepala sad s ovim jeftinijim frizerajem :/ a imala sam namjeru uskoro naći neki pa otići samo na kraćenje vrhova, jer, kao što si i sama rekla, 200 kn za tako nešto je bez veze.. mene je inače i mama šišala, al sad sam baš osjetljiva na svoju kosu pa najradije nikom ne bih dala da ju takne uopće :D čak sam evo baš sinoć sanjala da mi je mama htjela skratiti vrhove pa sam se posvađala s njom jer joj nisam dala. i onda je uzela škare i onako bijesna mi krenula rezati kosu bezveze, ajmee, noćna mora! :D

      Izbriši
    3. Ufff, fakat noćna mora, mi smo ko Samsoni, nikome ne daju svoju kosu :D Inače da, pazi ako ćeš ić kod frizera da im je sve čisto, a ne da nađeš dlake na četkama :/

      Izbriši
  5. Sve ovo i ja radim kad perem/sušim kosu. Jedino mi je žao što ne stavljam malo češće neka ulja, al' time ću se više baviti kad dođu topliji dani :D
    Btw imaš jako lijepu kosu :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!