Powered by Jasper Roberts - Blog

And that's who I am

Drage moje,

mislim da je vrijeme da se malo bolje upoznamo :) U rubrici "About me" pišu neke osnovne informacije i preferencije, no htjela sam s vama podijeliti i neke svoje snove, strasti pa i mane J Nisam htjela da se post sastoji samo od teksta pa sam zaključila da je bolje ako uključim slikice da dobijete neku vizualnu predodžbu  o svemu. A tako je i zanimljivije, zar ne? ;)

Pa krenimo…


Obožavam ljeto, sunce, more i svake godine jedva čekam da konačno zapeče +30 :)


„Gladna“ je moje srednje ime. U mom želucu uvijek ima mjesta, bar za jednu čokoladicu.


Ne volim jutra i ujutro se uvijek teško dižem koliko god rano otišla leći.



Često previše razmišljam i analiziram sve do najsitnijih detalja, što mi onda, naravno, stvara i probleme kojih nema.


Gospodar prstenova je moja najdraža trilogija i fantasy priča uopće. Obožavam sve vezano uz Tolkiena, Međuzemlje, vilenjake i svaki put se izgubim u tom svijetu kad gledam LOTR film ili čitam knjigu.


Po prirodi sam avanturist, privlače me neistražena mjesta i sanjam da ću jednom otići negdje daleko i doživjeti veliku avanturu :)


Mogu bez problema sate i sate provesti u razgledavanju, isprobavanju i kupovanju što odjeće što kozmetike. No nekad zbog prevelike gužve znam postati nervozna i odustanem od svega xD


Smrt je moj najveći strah koji još uvijek nisam uspjela pobijediti i nisam sigurna hoću li ikad moći.


Voljela bih otići u Los Angeles, recimo na godinu dana. Ne znam objasniti zašto me toliko privlači to mjesto, ali eto. Vjerojatno zbog mora, sunca i „moovinga“.


Znam dobro čuvati tajne i dobar sam slušatelj, a to mogu potvrditi i moji prijatelji J


Završila sam osnovnu glazbenu, smjer klavir, uz puno muke, ali sam ponosna na sebe što znam svirati bar jedan instrument te sam glazbeno obrazovana.


Veliko sam dijete u duši i planiram biti i dalje jer se odrasli često zaborave opustiti, zezati se i smijati poput djeteta. Smatram da nije ništa loše u tome da smo ponekad djetinjasti.


Da, ne znam voziti. Još! Ali planiram upisati vozački kad ću si ga moći priuštiti i skinuti to s grbače :P


Teško donosim odluke (možda zato jer sam blizanac?) i često mi oba rješenja zvuče odlično :D


Obožavam mačke te i sama imam crnoga mačora po imenu Miško. Često je zločest i grize, ali ga volim najviše na svijetu!


Matematika mi nikad nije bila jača strana, čak se i dan danas mučim sa računanjem napamet. Jednostavno nemam talenta za brojeve…


…dok za slova i jezike itekako. Uskoro završavam studij slovačkog i slovenskog, a nije mi stran ni sveprisutni engleski te španjolski. Voljela bih naučiti grčki, turski i portugalski.


Nikad ne mogu dobro procijeniti koliko vremena imam za nešto pa često trčim na bus i kasnim na dogovore. A tu se onda umiješa i dobri stari Murphy da mi oteža dolazak na odredište :P


Puno proučavam astrološke znakove i jaaako često se uvjerim da ipak ima nešto u tom položaju zvijezda na dan kad smo rođeni i kako to određuje naš karakter.


Volim vruću čokoladu i čokoladu općenito. U svim oblicima, na sve načine.


Volim glazbu općenito, a metal mi je jedan od najdražih žanrova. Postoji predrasuda da je metal agresivna vrsta glazbe, što je zaključak nedovoljno upućenih ljudi u istu.


Izvor svih slika: andthatswhoiam.tumblr.com

I za kraj, vjerujem da se sve događa s razlogom jer to tako jednostavno treba biti ;)

Nadam se da vas nisam previše zagnjavila te da ste među ovim redovima pronašli i sebe. Što imamo zajedničko? Pišite :)



Namigujem vam ;)

Pusa,

Ida

Share this:

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Odličan post!! Sad vidim da sam dosta stvari zaboravila :D Kod mene sam podelila, pa ću svake nedelje pisati post ovog tipa (šta volim, šta ne volim, pa random).. da malo odmorimo od silne kozmetike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Tako je, treba se s vremena na vrijeme posvetit i drugim temama :)

      Izbriši
  2. mamo zajedničko ljubav prema LOTR-u i fantasy filmovima općenito, čokoladi (naravno), sklonost kašnjenju, ni ja nisam jutarnji tip, blizanac sam, vječno dijete u duši, strani jezici su mi struka i oduvijek me zanimala astrologija...rekla bih dosta toga, samo ja nisam baš luda za mačkama, prekrasne su mi životinje, ali volim ih na daljinu, više sam doggie person :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno dosta toga :D Kojim se jezicima baviš? Eto vidiš, za blizance vele da naginju jezicima i glazbi :D Volim i ja pse, ali ako bih imala kojeg, to bi bio manji pas da ga mogu stavit na sebe i gnjavit :)

      Izbriši
  3. Jako dobro mi je poznat osjećaj konstantne gladi :D kao i ljubavi prema toploj čokoladi <3
    O svega navedenog, morala sam ovo izdvojiti :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad vidim nešto čokoladno, samo mi oči narastu :D A ta glad, ne znam kako je to moguće da kad se najedem mogu i dalje trpat xD

      Izbriši
  4. 16 zajedničkih točaka, a najčudnija je ta da ja imam mačku po imenu Miška koja isto tako voli dobro gricnuti :^O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :O Haha, odlično :D Puno pozdrava Miški od Miška ;)

      Izbriši
  5. super post :)
    i ja volim hranu, shopping, horoskop :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim da imamo dosta toga zajedničko :) Obožavam ljeto i totalno sam ljetni tip, mrzim jutra, imam položen vozački, ali ne vozim i jako loše stojim s matematikom :D Također imam mačku i primijetila sam da većina blogerica voli i ima mačke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mačke su zakon živinice :) Pročitala sam negdje da su one jedne od "domaćih" životinja koje još uvijek nisu skroz pripitomljene, zato i jesu tako svojeglave :)

      Izbriši
  7. ajme kraljica si, baš mi se jako sviđa ovaj post i baš mi je drago da si podijelila s nama sve ovo! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Dosta zajedničkih stvari imamo. Kao npr. I ja obožavam leto, hranu, čokoladu, šoping, volela bih da posetim Hollywood, ništa mi teže ne pada nego ustajanje ujutru :D I da matmatika mi nije jača strana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HEhe odlično :D Vidim da puno toga imam zajedničkog s kolegicama blogericama, a da nije šminka :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!