Powered by Jasper Roberts - Blog

Balea Cell Energy serum i jedna novost


Kao prvo jedna novost - Beautify Me od danas možete pratiti i na Facebook stranici https://www.facebook.com/beautifymebeautyblog, jeej :)

A sada na recenziju...

Cell Energy serum se već neko vrijeme spominje po blogosferi pa sam i ja odlučila s vama podijeliti svoje dojmove. Moram priznati da nisam puno očekivala od ovog seruma jer nemam neka famozna iskustva s ranije korištenim Aqua serumom, ali prilično me ugodno iznenadio.

Zašto "cell energy" u nazivu? Balea navodi da je u sastavu ovog seruma Malus Domestica ekstrakt, odnosno poseban ekstrakt matičnih stanica posebne sorte švicarskih jabuka koji je izvučen Phyto CellTech tehnologijom. Balea je čak i dobila nagradu za ovaj projekt :) Kako su jabuke dobre za naše zdravlje (nažalost ih premalo jedem jer mi nisu najdraže voće), ne sumnjam da su dobre i za kožu. Serum obećava ublažavanje bora te mlađi i svježiji izgled kože koja je osjetno hidratizirana.


Ispunjava li obećanja?

U principu, da. Serum koristim već skoro 4 mjeseca, a dugo mi traje jer ga je potrebno vrlo malo staviti na lice. Iako je namijenjen koži iznad 35 godina, to ne znači da ga mlađe žene ne smiju koristiti ako im odgovara. Imam mješovitu kožu koja je često dehidrirana i peruta se oko nosa. Ono što mi se jako sviđa je instant efekt koji ovaj serum pruža - koža je osjetno mekša, vlažnija i nekako "podignuta". Puder izvrsno sjeda na kožu i sveukupni dojam je ljepši. NO, nakon dužeg korištenja ipak nisam primijetila da mi je serum pomogao kod suhe kože oko nosa. Nažalost, peruta se i dalje unatoč njemu i svim kremama i maskama koje koristim tako da ću se ipak morati okrenuti nekom drugom serumu.

Ono što je još za pohvalu, nije mi izazvao nikakve iritacije niti izbijanja prištića. Brzo se upija, lako razmazuje i blago miriše po zelenim jabukama, no dosta se osjeti i alkohol.



Dolazi u staklenoj bočici s pipetom koja nekad ne želi dobro potegnuti iako je dosta rijedak, ali to je zanemarivo. Svoj sam primjerak kupila u Dm-u za nekih 35 kn.

Jeste isprobale ovaj serum? Preporučite mi neki cjenovno prihvatljiv serum za hidrataciju.

Pusa,

Ida

Share this:

CONVERSATION

26 komentari:

  1. privlači me već duže vrijeme ovaj serum, sviđa mi se opis efekta koji ostavlja na koži
    jedino što se i moja koža ne nekim područjima lica peruta, pa ne vjerujem da bi mi pomogao
    super recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda i tebi treba nešto što će ti dodatno hidratizirati te dijelove. Hvala puno :)

      Izbriši
  2. Isprobala sam Aqua serum i mene nikako nije oduševio, čak mi je nakon nekog vremena počeo izazivati prištiće (s kojima ja inače nikad nemam problema), isto je bilo i s njihovom Urea dnevnom kremom... tako da preskačem Baleu po pitanju kremica i seruma, barem za sad... ali ostale njihove proizvode većinom volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njihovim proizvodima za lice nešto fali, tako da ću ih i ja preskočiti. Što se tiče njihovih mazalica, one su super :)

      Izbriši
  3. Kod mene uvijek pali neka dječja masnija kremica za te perutave dijelove, trenutno koristim Afroditinu i odlična mi je :) Ostatak lica hidratiziram laganijom kremicom i zasad mi to odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super što ti paše, meni ni te masnije ne pomažu :/ Samo leže na koži i sljedeći dan je opet isto. Koju to Afroditinu koristiš?

      Izbriši
  4. probat cu ga jer se i meni nos jako peruta i imam na obrazima suhe dijelove....bas me zainteresirao

    OdgovoriIzbriši
  5. da, vidiš, ja isto imam problem sa perutanjem kože oko nosa, tak da onda ne bi ni mene vjerojatno oduševio. koristim njihov balein aqua serum ali samo na tom području, nekak mi je pretežak za cijelo lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, meni prelagan, tebi pretežak :P Ali stvarno, nije mi radio ništa posebno.

      Izbriši
  6. Ponesena pozitivnim recenzijama i ja sam kupila serum, samo što kod nas jedino ima krema+hidra serum, nema kupiti ovaj u pipeti, baš serum.
    Nisam prezadovoljna, ali i dalje koristim, dok ne potrošim, s tim da sumnjam da ću ga više kupovati. Jedino ako ikada dođe ovaj sam serum sa pipetom, pa da probam. A kupila sam afroditin serum hidra lift i mogu samo reći da je nešto najdivnije, divnog mirisa, osjećaja na koži, ma super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, čula sam za taj combo, ali radije ću zasada preskočiti proizvode za lice od Balee. Hehe, a baš sam neki dan gledala da si uzmem kakav serumčić od Afrodite, hvala na preporuci! :)

      Izbriši
  7. Čula sam same pohvale z aovaj serum ali nisam probala. Što se tiče hidratacije, bio je jedan Balein s ureom jako dobar, ne znam da li još postoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda bi ti i odgovarao, tko zna :) Hvala na preporuci, samo se nadam da se neću opet razočarati Baleom.

      Izbriši
  8. čitala sam puno pohvala na račun ovog seruma. nažalost nema više ovog s ureom koji je Martina preporučila, on je stvarno bio dobar za hidrataciju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sve dobro brzo nestaje s polica, Murphyev zakon stalno radi :/

      Izbriši
  9. Taj serum mi je bio jako dobar. Vidiš, dobro da si me podsjetila da postoji, idem sutra po njega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je taj serum jako dobar,čak sam nabavila i rezervu,jer je sad nova verzija.Navečer ga koristim u kombinaciji s kremom,solidno mi hidratizira lice i najbitnije, nisam imala negativnih reakcija na njega.

    OdgovoriIzbriši
  11. volim ovaj serum i imam u zalihama jedan, cula sam da ga povlace i ovaj novi serum-krema nema isti sastav :/ cell energy mi je puno bolji od aqua seruma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se, puuuno je bolji od Aqua seruma, ali nažalost ni on mi nije dostatan :/

      Izbriši
    2. Iako se kasno javljam vezano za ovu temu možda nekom ipak dobro dođe savjet, problem perutanj kože na predjelu oko nosa riješila sam pomoce BALEA Q10 SERUMA, meni je on savršen, cijena prihvatljiva, učinak odličan... nakon seruma nanesem i neku kremicu po zelji...

      Izbriši
    3. Hvala ti na savjetu, uvijek dobro dođe ;)

      Izbriši
  12. super recenzija.i jase mučim sa dehidriranom kožom pogotovo sada kad zima dolazi.probati ću ovaj serum jedino što mi ne odgovara što sadrži alkohol.Ima li još kakav serum a da mu je cijena prihvatljiva?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Nije ni svaki alkohol loš za kožu, samo ako te jako smeta probaj Balea Aqua serum. Njega isto jako hvale, a sastav mu je super ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!