Powered by Jasper Roberts - Blog

DIY: Brush (travel) case



Dok sam razmišljala o čemu bih vam mogla pisati, na pamet mi je pala izvrsna ideja! Sjetila sam malog DIY projekta kojeg sam napravila još dok nisam imala toliko kistova, ali mi je svejedno bilo potrebno nešto u čemu ću ih držati. „Sastojke“ sam već imala doma, tako da nisam uložila ni kunu, a dobila puno više :D Ovakav držač, odnosno torbica odlična je kada putujete nekamo, a želite sa sobom imati svoje omiljene (ili najosnovnije) kistove.

Kako bih vam uspješno pokazala postupak, rastavila sam svoje malo remek djelo pa krenula ispočetka. Nemojte mi zamjeriti na možda lošijim slikama, ali kako si trenutno ne mogu priuštiti bolji fotić, moram koristiti taj koji imam uz kombinaciju mobitela. Snađi se druže :D


Potreban alat:

·  Mali bambusov podmetač (sushi mat) koji se inače koristi za motanje sushija

·        Elastična traka



·        Igla i konac


·        Druker odnosno gumbić na pritiskanje





Slijedi postupak!

1. Odredite duljinu elastične trake koja vam je potrebna; meni je bila dovoljna duljina od 46 cm. Duljina ovisi o veličini vašeg sushi mat-a i kistova koje ćete unutra staviti. Ako ne znate kako biste to odredili, odrežite traku na 60 cm pa nek se nađe ;)

2. Traku provucite kroz podmetač tako da obuhvatite prva dva štapića te ju potom učvrstite šavovima.





3. Zatim provlačite elastičnu traku kroz podmetač, radeći tako velike i male otvore za kistove, ovisno o debljini vaših kistova. Kad dođete do kraja opet presavijte traku i zašijte ju. Najvjerojatnije će vam ostati komadić neiskorištene trake koju ćete iskoristiti kasnije.




4. Za probu stavite par kistova te zarolajte držač, a ostatak elastične trake zamotajte oko njega. Tamo gdje se kraj trake spaja s istom, tamo ćete zašiti „ženski“ dio drukera (onaj s rupom, jel :D). Muški dio drukera šivate na kraju trake. Cijela poanta s drukerom je ta da osigura držač od razmatanja. Ako vam se ne sviđa varijanta s drukerom, spomenuti komad neiskorištene trake možete slobodno odrezati i oko držača zavezati ukrasnu vrpcu ili nešto drugo. A možete i oboje ;)








I to je to, društvo! Kako vam se sviđa moj mali uradak? Jeste isprobale nešto slično?

Za kraj vas podsjećam da me od nedavno možete pratiti i na Facebook stranici pa hitite lajk, meni će puno značiti J

Pusa,

Ida

Share this:

CONVERSATION

28 komentari:

  1. Super mi je ovo...imam kući žarko crveni bambusov podmetač i baš bi se mogla baciti na posao. Mrzim nosati kistove u neseser torbici uvjek mi se čini da ih oštetim tako kad ih prenašam kad sam kod dečka. Ovo je baš korisno a i nije komplicirano :D....odlično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crveni je još bolji, i ja bi njega odabrala da sam ga imala :) Hvala ti! :)

      Izbriši
  2. Ja sam ostala zaljubljena kad sam vidjela kako je to napravljeno na ovom blogu http://thebeautydepartment.com/2012/07/diy-makeup-brush-roll/#more-7042
    Rezultat mi je prekrasan, iako je ipak morala uložiti nešto novca u njega i kompliciranije je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam taj blog, ima dobre savjete, a i brush roll je odličan. Ja sam, doduše, birala jednostavniji, ali ništa manje praktičan način ;)

      Izbriši
  3. Odlično :) Imam sav materijal doma i sigurno ću ovo napraviti.Baš mi treba brush roll :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, super, i slobodno javi kako ti je ispao ;) Hvala ;)

      Izbriši
  4. super ideja, baš ću probati to napraviti doma, imam sve te stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx :) Samo daj, ne iziskuje puno vremena, a dobiješ praktičnu stvarčicu ;)

      Izbriši
  5. Naravno da nisam probala ništa slično. Ja se divim tebi isvim ostalim kreativkama jer sam ja antitalenat za tako nešto. Predivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo treba probat prvi put i da vidiš kako će ideje iskakat. Hvala :)

      Izbriši
  6. Odlična ideja :) Stvarno si kreativna :D Ja sam antitalenat za takve akcije, imam dvije lijeve i vjerojatno bih se povrijedila u izradi nečeg takvog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvala :) Haha, i ja sam mislila, ali samo treba probat ;)

      Izbriši
  7. predobra ideja! moram iskopati jedan pink takav podmetač koji imam pa se bacam u akciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo daj, stavi i sliku ili javi kako je ispalo :D

      Izbriši
  8. Kako dobra ideja! I uopće ne izgleda teško za napravit :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Jako mi je drago da moji savjeti pomažu :)

      Izbriši
  10. ajme, odlično, odlično! ❤ obožavam DIY ideje, i ovo mi ide odmah na pinterest!
    odličan ti je post, još bolja ideja, i jedva čekam da to i sama napravim! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :)) I ja sam se totalno zaljepila za takve stvari i samo razmišljam što ću sljedeće napravit :D

      Izbriši
  11. Divno je! Svidja mi se, svaka čast za ideju :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!