Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays Look - Metallic brown gold


Donosim vam moj prvi LOOK i moram priznati da sam jako zadovoljna kako je ispao, jej! Radila sam ga u subotu, ali kako nisam imala dovoljno vremena pofotkati postupak, provest ću vas kroz korake samo napismeno. Prije nego bude mogućih brzopletih komentara o Photoshopu, želim samo napomenuti da nisam radila nikakve preinake osim kontrasta i samog tona slika jer sam na nekim ispala bolesno žuta (opet zbog nedovoljno kvalitetnog fotića) pa se ne bi dobro vidio prijelaz boja.

Za ovaj look koristila sam sljedeće:

LICE:

Wet 'n' Wild Coverall Foundation #816 Fair/light

Catrice Camouflage Cream #020 Light Beige

Skinfood Salmon Dark Circle Concealer Cream #01

Rimmel Stay Matte #003 Peach Glow

Bourjois Little Round Pot Blush #35 Lune d'Or

OBRVE:

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

OČI:

Elf Eyelid Primer in Sheer

MUA Eyeshadow Palette Heaven and Earth

Sleek i-Divine Ultra Mattes V2 Darks Palette

Essence Single Eyeshadow: #22 Blockbuster (matte) & #35 Party All Night (metallic)

b.pretty Eyeliner Pen Carbon

Look by Bipa Lash Unlimited maskara

USNE:

Revlon ColourBurst Lip Butter #095 Crème Brulee




A sad slijedi postupak :)
1. Nakon što sam stavila puder i zakamuflirala pokoji prištić, krećem na obrve. Za njih sam koristila najsvjetlije i srednje tamno sjenilo iz BeautyUK palete za obrve te ih na kraju samo počešljala češljićem za obrve.

2. A sada oči: Kao bazu sam utapkala Elf primer za kapke te zatim nanijela Essence sjenilo u mat varijanti preko cijelog kapka skroz do obrva. Tik ispod luka obrva nanijela sam prljavo bijelo sedefasto sjenilo iz MUA palete kao highlight.



3. U pregib kapka lagano sam nanijela najsvjetlije sjenilo iz već spomenute BeautyUK palete za obrve te ga dobro izblendala. Ono može odlično poslužiti za naglašavanje pregiba ako nemate mat paletu ili slično. Kako imam spuštene kapke (hooded eyes), pregib mi nije vidljiv pa ga moram dodatno naglasiti. Za taj efekt koristila sam nešto tamniju smeđu mat nijansu Paper Bag iz Sleek mat palete i blendala prema gore za efekt podignutih očiju.

4. Na sredinu kapka i u kut oka nanijela sam Essence metalik sjenilo (koje mi je btw. predivno). Kako bih još više podigla oči, „outer V“ (vanjski kut oka koji lagano ulazi u pregib) sam definirala najtamnijom nijansom smeđe iz BeautyUK palete. Na donji kapak stavila sam miks tamnije smeđeg shimmerastog sjenila iz MUA palete i istog smeđeg mat sjenila Sleek palete koje sam koristila u prijašnjem koraku.



5. Za finiš na očima izvukla sam liniju b.pretty tušem u olovci te nanijela Bipa maskaru. I oči su gotove :)

6. Podočnjake sam zatim prekrila Skinfood korektorom te ga fiksirala Rimmel Stay Matte puderom kojeg sam potom nanijela i na cijelo lice.

7. Za kraj sam na jagodice nanijela Bourjois rumenilo, a na usne Revlon Lip Butter.



I etogac :) Kako vam se sviđa look? Biste li nosile tako nešto?


Čitamo se,


Ida

Share this:

CONVERSATION

39 komentari:

  1. Isuse prekrasna si :D :D
    Imaš taaaako dobar ten, so jelaous :)))
    Ocemooo jos lookova <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme, divna si! Češće radi ove postove ;) Volim ovakve zlaćane nijanse na očima

    OdgovoriIzbriši
  3. Da i ja odma kažem ovo nevezano za look, a to je PREKRASNA SI :D Ten ti je milina, mig-mig i tebi:D Sad kad smo to riješili da se koncentriram na šminku:)
    Sviđa mi se look i samo nastavi s njima. Ako nije problem drugi puta slikaj i makeup koji si koristila tek toliko da si dočaram kako izgledaju spomenuta sjenila ;) Crème Brulee kupujem!:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvala na komplimentu :) Inače mi koža ima bolje i lošije dane, kao i kod svakog ;) Ali sve se da prekriti s malo pudera i korektora ;)

      Izbriši
    2. Ups, prerano stisnula objavi :P Hvala na prijedlogu, slikat ću ;)

      Izbriši
  4. Prelijepa si. I super si se nasminkala. Jos lookova, molim:)))) joline

    OdgovoriIzbriši
  5. Isuse, kako si ti lijepa!!! :O Make up je odličan, i sama volim nositi takve boje.. Molim još look-ova.. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivnica! Obožavam ovaj look, i sama ga često nosim, samo što je moj liner deblji, al nekako mi se više sviđa ovakav! Očekujem još ovakvih postova! <3

    Koji fotić koristiš? <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stavila bi i ja deblji, ali mi to baš i ne laska očima jer imam hooded eyes pa moram pazit da ne pretjeram :) Fotić je Sony Cybershot DSC-V1 i nisam zadovoljna s njim. Googlaj pa ćeš vidjet i sama xD

      Izbriši
  7. >Super izgleda look, nosim često tako nešto :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme predivna si, jako jako jako si lijepa. Primjetila sam da koristiš istu nijansu pudera i catrice camouflage poput mene. :D wiwiwi. i definitivno oćemo još ovakvih tutoriala, ako ništa drugo da ti se divimo kako si lijepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :* Ako se dobro sjećam, mislim da sam CC uzela kad sam pročitala tvoju recenziju :) Bit će lookova i bilo bi mi jako drago da se komentira i sam look, prijelazi boja, kako je izblendano itd. ;)

      Izbriši
  9. Daaaj, ne vidim dalje od krasnog tena! :D Souu đelllsss :DD
    Makeup je odličan, minimalistički, kako i sama volim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank youuu! Pokušavam ga držati pod kontrolom koliko mogu. Zasad mi uspijeva :)

      Izbriši
  10. Wow, koja ljepotica :) Divan look na divnoj ženi :D Ovo zlatno sjenilo je predivno i lijepo ti ide uz oči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je jedno od posebnijih. Hvala ti puno :D

      Izbriši
  11. prelijepa si :)
    a look je isto predivan i poseban, jako lijepo izvedeno
    boje su vidljive, ali ni malo napadne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ty :) Drago mi je da ti se sviđa, stvarno sam se potrudila :)

      Izbriši
  12. Prekrasan ten, oči...ma prava si ljepotica!!!
    Idem pod hitno istražiti te MUA i Sleek palete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :)) Trčii, palete su odlične!

      Izbriši
  13. Prekrasna si, i ti i makeup :)
    Btw ovak nekaj i sama često nosim :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo je zapravo idealna slika žene u mojoj glavi. :D Jako lijepa šminka i sve ostalo na slici. Ništa previše istaknuti i sve na svom mjestu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) Baš zato što je nenapadno, nosivo je kroz dan, a super je i za noć :)

      Izbriši
  15. Jako si lijepa i look mi se baš sviđa. :) I ja imam Revlon butter Creme Brulee i baš je divan, volim ga nositi ljeti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je :) Da, odličan je, a nažalost imam samo njega od Lip Buttera.

      Izbriši
  16. Baš imaš lice modela i ovaj look mi je odličan, sve što je zemljano valja :P <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Baš sam nekako dobro svjetlost rasporedila pa su i fotke dobro ispale :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!