Powered by Jasper Roberts - Blog

NOTD: Perfect Nude



Danas je pomalo tmuran dan, nema previše sunca i to me žalosti, no isto tako me veseli što s vama mogu podijeliti novo otkriće :) Radi se o Eveline miniMAX laku u nijansi 496. Toliko sam dugo tražila savršenu nude boju i nisam ju nigdje mogla naći, dok nisam kod kolegice Cydonie uočila ovu nijansu i odmah se zaljubila :D Ma predivna mi je, nema mi bolje! Hvala Cydonia ;)



Sljedeći dan sam odmah krenula u potragu za njim u Kozmo, no nije ga bilo. Sva sreća pa nema jedan jedini Kozmo u Zagrebu te sam tako iz drugog pokušaja ipak uspjela ugrabiti ovu predivnoću.



Da prijeđem na bitno: ono što me svaki put iznova iznenadi je trajnost ovih lakova. Traju nevjerojatno dugo, uz svo pranje suđa, ribanje i slično, a o tome sam pisala i u ovom postu. I još nešto za kraj, koštaju samo 9 kn. Da, dobro ste čuli :D Odličan omjer cijene i kvalitete!

Koji je vaš omiljeni nude lak? Slobodno komentirajte :)

Pusa,

Ida

Share this:

CONVERSATION

27 komentari:

  1. Ja obožavam tvoj blog. I tebe. I ovaj lak. Imam samo crveni od njih. AAAAAAAAAAAAAA u favoritima si mi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* I meni je tvoj super, pratim te! :)

      Izbriši
  2. Nemam ni jedan eveline lakić, ali to pod hitno moram promijeniti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi malecki su odlični, probaj probaj :)

      Izbriši
  3. Imam jedan minty njihov lakić i odličan mi je :) Ova nude nije baš za mene, bolje mi stoje nešto tamniji nudaći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak i je nešto tamniji u stvarnosti, ali nikako nisam mogla točno potrefiti stvarnu nijansu. A znaš kako je to, slikaš iz 100 različitih kuteva, al nejde pa nejde xD

      Izbriši
  4. imam samo jedan nudač i to opi, a sada da me tučeš se ne sjećam nijanse, kako god, čudan mi je na meni ali i lijep, no ne nosim ga često, više volim boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto draže boje :)) Ovo je jedan od možda dva nude laka koje imam, to ti sve govori :D

      Izbriši
  5. od nude boja imam samo jedan Essenceov ali ga jako rijetko nosim jer nije baš izdržljiv, i to nije da se okrhne, nego onako popuca i prvo imam pukotine po noktima neko vrijeme, a kasnije se onda "odlomi" i onda bude sav okrhnut i bezvezan.. baš loše podnosi vodu, tako da mi nije baš među omiljenima..
    od Evelinea obožavam maskare i to je zapravo sve što sam probala, njihova maskara celebrity volume mi je broj jedan i uvijek se njoj vraćam, a od ostalih proizvoda, znam jedino da su oni tuševi apsolutni favoriti svima :D ali da imaju ovako dobre lakiće (i jeftine!) stvarno nisam znala vidiš, ne znam kako mi nije upalo u oko, pa ću morati malo pogledati.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, to se i meni događa s Essence lakom. Zapravo je taj lak jedini od Essenca u mojoj kolekciji :P Vidiš, nisam obraćala pažnju na Eveline maskare, hvala što si mi skrenula pažnju :D

      Izbriši
    2. ja imam puno essence lakova i nisu mi loši, sviđaju mi se njihove četkice, a i kvaliteta je inače sasvim ok, međutim, ti nude lakovi mi uvijek budu takvi bezvezni, a probala sam više vrsta od različitih brendova i nekako svi budu tako slabi i tako pucaju, stvarno ne znam iz kojeg razloga. ako se sjetim, mogla bih njemu dati šansu, po tvojim riječima stvarno zvuči super, možda konačno budem imala nude lak koji traje duže od 2 dana. :D

      a maskare sam probala ove - http://ecx.images-amazon.com/images/I/51rhms8woqL.jpg - i po sastavu su super, tj brzo se suše i lijepo mi izgledaju na očima, mogu nanijeti lijepi bogati sloj i produlje mi trepavice. više volim srebrnu, jer mi oblik četkice više odgovara.. ne znam jesi li inače fan gumenih četkica, ali ja baš jesam, i zato mi je ta maskara savršena! :)

      Izbriši
    3. Daaa, četkici se stvarno nema što prigovoriti, jedna od najboljih. Stvarno probaj ovaj Evelinov; ako ti i ne bude dobar, nisi toliko love bacila. Ali stvarno se nadam da ti bude jer evo, već drugi dan je na noktima i ništa se nije skinulo, a i čistila sam i prala suđe (i to bez rukavica) itd.
      Nisam primijetila te maskare, ali baš mi bi dobro došla zlatna recimo jer mi zlato bolje stoji :D Što se tiče četkica, više volim klasične jer sam skužila da mi gumene ne ostavljaju nikakav efekt, a često je više stvar u četkici nego samoj maskari.

      Izbriši
    4. Haha, sad sam skužila da "zlatna" i "srebrna" maskara od Evelinea nisu tih boja unutra nego ej samo tubica takva, hahaha, baš sam smoto :P

      Izbriši
  6. A koliko slojeva mu je potrebno da bude vjerodostojan boji iz bočice?

    OdgovoriIzbriši
  7. a niš, znaš kak je, morat ću po njega....obožavam ovakve nijanse!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno znam kak je :D Prije ih nisam voljela, ali sad su mi supeeeer!

      Izbriši
  8. imam ga još od prošle godine i obožavam ga! boja je predivna, a nanosi se s nevjerovatnom lakoćom.

    OdgovoriIzbriši
  9. obožavaaaam Eveline lakove :D
    najbolji su po trajnosti, lako se i uredno nanose..
    imam 5-6 nijansi i sve ih volim :D
    ovo je jako lijepa nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam jesam li ikad imala lak koji ovoliko dugo traje :D

      Izbriši
  10. Jako volim nudaće i imam ih valjda 10. Što misliš, da li bi ovaj tvoj odgovarao žutom podtonu? Inače mi je krasan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako da bi jer i sama naginjem žutom podtonu (i to dosta, makar sam dosta blijeda), a super mi odgovara ;)

      Izbriši
  11. Oho, našla si ga! Lijepo ti stoji na prstićima :D (i nemaš na čemu ;))

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!