Powered by Jasper Roberts - Blog

Would you rather TAG



Hello, hello :)

Kopajući po blogovima neki dan, naletjela sam na zanimljiv TAG pa sam ga odlučila ispuniti. Po blogosferi kruži dosta sličnih tagova, ali mislim da se baš ovaj nije spominjao kod blogerica na ovim prostorima. Pitanja sam ostavila u izvornom obliku na engleskom. Let's goooo :)

1. Would you rather be able to apply eye liner perfectly or be able to contour like Kim Kardashian?

Bez razmišljanja bih se odlučila za eyeliner. Nemam potrebu za konturiranjem i ne uvrštavam ga u moj obavezan makeup korak, dok obožavam nanositi eyeliner, makar tehniku još uvijek nisam usavršila.

2. Would you rather wear foundation that is two shades lighter or two shades darker?

Nešto najgore mi je vidjeti narančasto lice, a bijeli vrat, nije li? Tako da bih definitivno nosila dvije nijanse svjetliju podlogu. Previše blijedom licu lako se može dodati dašak svježine rumenilom i bronzerom.

3. Would you rather wear no lipstick ever again or no eye liner ever again?

Uff, teška odluka. Podjednako volim i eyeliner i ruževe, ali ako bi baš bio matter of life and death, odrekla bih se ruževa ;)

4. Would you rather give up your foundation or your mascara?

Ovo je lako – podloge! Maskaru mi ništa ne može zamijeniti, bez nje svaki makeup na meni izgleda nedovršeno jer imam spuštene i ravne trepavice. Sve nedostatke na licu prekrila bih korektorom, a koja je alternativa maskari??

5. Would you rather apply your make up yourself with no mirror whilst on a bumpy car journey or ask a 5-year-old child to do it?

Haha, u ovom slučaju pouzdala bih se samo u svoje ruke. Ne želim izgledati kao cirkus :D

6. Would you rather wear exactly the same make up every single day for the rest of your life or drastically change your make up every single day for the rest of your life (even if it doesn’t suit you!)?

Sigurnost ili izazov? Tu sam podijeljena jer mi se ne bi dalo svaki dan izmišljati drukčiji izgled, a opet volim promjene. No, u ovom slučaju odlučila bih se za prvo. Dosadan makeup bih začinila novom bojom kose, frizurom ili stylingom ;)

7.Would you rather have dodgy brows or have patchy fake tan?

Neuredne obrve! To je čak i simpatično u jednu ruku, dok narančaste fleke na licu i tijelu baš i nisu.

8. Would you rather have perfectly white teeth or your perfect hair style?

Zube, zube i definitivno zube. Zdravi zubi su začin svakog osmijeha :) Što se tiče kose, ni sada nemam savršenu frizuru (po ne znam čijim standardima, ali dobro) pa me to ne bi smetalo.

9. Would you rather wear the same colour nail varnish for the rest of your life or be able to change the colour of your varnish whenever you like but it’s always a little bit smudged?

Drugo! Nema veze što je lak razmrljan, ionako mi se to često dešava haha :D

10. Would you rather have lots of scented body and perfume products that smell amazing to you but to everyone else you smell like a pine tree car air freshener or have products that smell average to you but smell incredible to those around you?

Svi imamo različit ukus i ne znači ako je meni nešto fino da mora biti i drugome. Bitno je da meni fino miriše, a ako drugima mirišem po borovini, neka :D Bolje borovina nego smrad znoja.

To je to, tagiram sve da se priključe odgovaranju i čekam odgovore! Baš me zanima što imamo zajedničko :)


Iduška

Share this:

CONVERSATION

16 komentari:

  1. zanimljivo :D.....ovo prvo mi je baš zapelo za oko...ni ja nemam potrebe za konturiranjem jer se iskreno nisam usudila još nikad.....ali bi voljela jednom baš isprobati kako to ide ......tako da bi odabrala konturiranje a ne eyeliner :D i 8 definitivno zubići su mi bitni da su uglancani i čisti i bijeli ....a kosa lako....nju se da oprati....jednom kad se zubi zeznu nema povratka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, zube se treba posebno paziti :) Konturiranje sam probala tek nešto sitno i mogu reći da mi stvarno nije potrebno, makar bih, kao i ti, voljela vidjeti razliku. Ali u moru tolikih koraka u šminkanju, meni je konturiranje gubljenje vremena xD

      Izbriši
  2. ajme super je tag, ispunila bih ga ali nekako mislim da bi mi odgovori bili vrlo slični tvojima. ne na sva pitanja, ali s većinom se definitivno slažem. ali recimo što se tiče eyelinera i ruževa, definitivno bih izabrala bez razmišljanja eyeliner :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tako bih i ja, zamijenila bih ruževe sjajilima ako baš moram :P

      Izbriši
  3. Ja bih se prije odrekla tuša, nego ruževa čisto iz razloga što sa sjenilom mogu napravit liniju ko i s tušem dok su mi ruževi nezamjenjivi. Konturiram lice skoro pa svakodnevno, ali mi Kim nije neka pojava pa ne znam što bih odabrala. I rekla bih da svaki makeup izgleda nedovršeno bez maskare(osim ako stavimo umjetne).:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Good point za sjenila umjesto tuša! Da, umjetne trepavice bi spasile stvar, ali opet to nije to bez maskare :)

      Izbriši
  4. odličan tag, zamislila sam se u dilemi između pudera i maskare :D možda ga i ja uradim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo daj, voljela bih pročitati odgovore :)

      Izbriši
  5. Na ovaj još nisam naišla, a baš je znaimljiv..:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo nisam još čitala, fora je skroz! Za razliku od tebe ja bih se odrekla linera i nikad ne bih mogla pristati na svakodnevno isti makeup...radije bi se prestala šminkati skroz :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško je odlučiti između tog dvoje..bez obzira što sam odgovorila da bi nosila isti makeup svaki dan, morala bih još doooobro razmisliti, ali sve je to "kako bi bilo kad bi bilo" pa nema straha od odluka :P

      Izbriši
  7. I ja bih radije 2 nijanse svijetliji puder nego bila narančica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobar je tag, bas bi skoro sve isto odgovorile hehe :D a teski su izbori moram priznati...jedino meni nema dvojbe oko dve nijanse svjetlijeg il tamnijeg pudera kad svjetlijeg od nijanse koju ja koristim nema xD dobro si se snasla u odgovorima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu da, preteški! Nadam se da nikad nećemo morat doći u takvu dilemu. Da, to je malo zeznuto kod jako svijetlih cura, ali da nosim dvije nijanse tamniju od mog pudera, ne bi dobro bilo xD

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!