Powered by Jasper Roberts - Blog

31 day nail art challenge - ORANGE

Bok društvo!

Prije par dana sam se priključila 31 day nail art challengeu koji je pokrenula kolegica Rosanda s bloga Art of Beauty :) Sva pravila možete pročitati na njenom blogu. Kako nemam sve boje lakova, ne mogu sudjelovati u svakoj temi, ali veselim se predstojećim temama jer mi je ovo prvi put da se bavim kompliciranijim ukrašavanjem noktiju.




Tema je ovoga puta bila ORANGE, odnosno naglasak na narančaste nijanse lakova. Za ovaj zadatak izabrala sam koraljnu nijansu Essie Tart Deco, a za detalje žuti i zeleni Essence Colour&Go lak. Da upotpunim dojam, manikuru sam zaokružila Manhattan mat finišom i srebrnim trakicama za nokte.



Čini se prilično jednostavno, no moram priznati da sam se dosta namučila s ovim jer ima puno prtljanja, a ni moji mali nokti mi ne pomažu previše u tome :)




Kako vam se sviđa? Jeste se pridružile challengeu?

Xoxo Ida


Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Pa bome za prvi put ti je super ispalo. Ja sam davno odustala od kompliciranijeg lakiranja:D Možda bi još i uspjela nešto napraviti na lijevoj ruci, ali desnu dobro da i sam lak mogu nanijeti :) I sviđaju mi se te trakice, imam ih i ja, al ih rijetko koristim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe znam kako ti je, kad lakiram desnu ruku, ispadne mi kao da sam ju nogom lakirala xD Trakice su super, ali se brzo odljepljuju :/

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hehe je, baš kao neki cupcakesi :P Thx :)

      Izbriši
  3. Preslatko,svaka čast kako si uspjela tako lijepo razdvojiti boje. Ja sam jednom probala i neslavno je završilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaa, znam na što misliš xD Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja dobro sam se iživcirala, ali je na kraju ipak ispalo dobro :)

      Izbriši
  4. wow, pa super ti je ispalo! baš zbog dužine, ja na kraćim noktima ništa precizno ne mogu napraviti kako treba. lajk, lajk!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe thx! Ma ni ja ne mogu kak spada, uvijek se mučim :P

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!