Powered by Jasper Roberts - Blog

Big no-no! #1


Bok šminkoljupci,

vrijeme je za prvi post o mojoj trenutačnoj „shitlisti“. Ajde, neću biti toliko isključiva jer se radi o proizvodima koji su nekima ipak pojam, ali mene su nažalost razočarali i ne mislim da ću ih ponovo kupiti. Dakle, idemo…

Prvo mjesto na ovoj listi pripalo je Eveline Celebrities tušu koji me od svih proizvoda najviše razočarao jer sam od njega najviše i očekivala, jel. Mnogi ga hvale na sve strane, ali meni jednostavno nije na tronu. Ono zbog čega je uopće i došao na ovu listu je njegova vodenkasta tekstura. Kao da se razlije kad ga stavim, boja ne sjedne dobro na kapke i onda moram u nedogled ponavljati nanošenje. Mislila sam da sam možda potrefila loše pakiranje, ali nekolicini cura se događa isto.



Tuš još uvijek koristim jer je njegova tanka četkica fenomenalna, posebno za sitne popravke i precizno izvlačenje tanke linije koju ne mogu postići nijednim drugim kistićem.


Ziaja krema za ruke od kokosa definitivno je najveći fail među kremama koje sam koristila. Da, fino miriše, ali to je sve. Hidratacija joj je na nuli. Koristila sam ju baš za vrijeme najoštrije zime i nije napravila ništa; ruke su mi 10 min. nakon nanošenja opet bile suhe kao barut i otad stoji netaknuta. Sva sreća pa mi nije izazvala ikakve iritacije. Loša stvar je i to što je prepuna parabena. Nikad više!



Sjećam se da sam uletjela u Müller jer mi je ponestalo maramica za uklanjanje šminke (ne bojte se, one su tek prvi korak u čišćenju lica ;) ) pa sam uzela CV maramice misleći kako će poslužiti. Vraga… Odmah nakon prvog korištenja osjetila sam peckanje kod očiju i istog trena ih prekrižila. Isto tako nisam mogla normalno skinuti šminku jer maramice nekako čudno zapinju na licu, a trebale bi samo kliziti, ako znate na što mislim.
Inače koristim Garnier Essentials zelene koje obožavam, ali u Mülleru ih nikad nema. Ne iritiraju mi kožu, uspješno skinu sve s lica te lagano osvježavaju. CV maramice koristim u druge svrhe dok ih ne potrošim, a onda bye bye for good.




Još jedan proizvod kojega svi hvale, a mene je razočarao, jest Aussie Colour Mate šampon za obojanu kosu. Bojim kosu već dosta godina pa sam mu htjela dati šansu. Kao prvo, ono što mi se jedino sviđa kod tog šampona je predivan neodoljiv miris po breskvama zbog kojega poželite kosu prati non-stop. No, izazvao mi je svrbež vlasišta (s kojim ionako imam problema) odmah nakon prvog korištenja i od tada ga više nisam pipnula. Živa šteta jer sam se veselila korištenju tog šampona i željela vidjeti njegov učinak, ali nisam imala sreće da ga dobrano isprobam.




Catrice je zaista solidna marka i zna se naći jako dobrih proizvoda, ali ono što mi nije sjelo je Allround paleta korektora. Kao što vidite, sadrži dvije korektivne nijanse te tri nijanse za različite tonove kože (morala sam se poslužiti izvorom jer sam ju zaboravila slikati). Dobro se razmazuju i stapaju s kožom, ali prekrivanje je za moje potrebe jako slabo. Moram opet naglasiti da imam izražene krugove oko očiju i da još uvijek nisam našla korektor koji bi to savršeno prekrio pa nije ni čudo da mi ne odgovara ova paleta. No, curama s manjim podočnjacima bi ona mogla biti sasvim ok. Paletu i dalje koristim za definiranje luka obrva nakon popunjavanja, točnije 4. nijansu, za što dobro posluži.


Na zadnjem mjestu nalazi se Ebelin odstranjivač laka za nokte. Bez acetona je, uspješno i s ne puno trljanja skida lak, ali ne kanim ga ponovo kupiti jer mi jako isušuje nokte što se vidi nakon svakog korištenja. Ipak, odlučila sam ga potrošiti do kraja, a onda se prebacujem na Aveo odstranjivač koji je isto omiljen u blogosferi. Iskreno se nadam da neće završiti na ovoj listi :D



Kako izgleda vaša „shitlista“?

Ida xoxo

Share this:

CONVERSATION

39 komentari:

  1. Dijelimo hejt s eveline tusem :D
    trenutno nemam bas shit proizvoda,potrefilo se da su zadnji vise-manje dobro pogodjeni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je dobro, nadam se da će ti biti tako i dalje :D

      Izbriši
  2. Evelin tuš meni ponekad radi isto sra*je, ono što sam pročitala, a redovito zabravim napraviti prije korištenja je jako dobro protresti ga, onda boja bude skroz crna i nemam problema, iako, kao što sam rekla, inače zaboravim. Aveo odstranjivač imam, koristim ga, tbh, samo zato što je jeftin, ali također isušuje nokte ajme majko, a lak mi razmrlja po prstima pa potrošim barem 3 vatice skidajuči ga s prstiju. Tako da, ako ti se da skidat toliko, probaj, možda tebi bude bolji, ja sam probala sva 3, i isto sr*** drugo pakovanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, znači Aveo isto nije nešto posebno :/ A vidjet ćemo. Ma i ja zaboravim protresti tuš, ali nije toliko stvar u boji koliko u tome da je voden, to me najviše živcira.

      Izbriši
  3. suosjećam s eveline tušem. što je najbolje od svega trenutno ga koristim jer nikako da kupim novi, ali definitivno me nije oduševio, sve znaš...stalno ga spominjem po blogu. što se tiče korektora za podočnjake ful mi je žao što se nisi našla sa catrice kamuflažom jer je meni rješila moje probleme, a ova njihova paletica me baš nikad nije privlačila, naprosto sam uvjerena da mi ne bi pomogla u prekrivanju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je kamuflaža pomogla kod podočnjaka, znam kako je to :) Ali eto, nemam sreće s tim korektorima baš... Znam, znam, ma bolje ga je potrošit, ako ništa drugo dobro dođe, kako rekoh, za neko preciznije izvlačenje crte ;)

      Izbriši
  4. Identicna stvar sa CV maramicama ali plavim I zelenim. Najgore maramice ikad, totalna istina ono da ne klize I da oci od njih peku kao lude. Koma! Takoder mi je zivi uzas Balea mala nocna krema za putovanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, da, užasne su, prekrižene zauvijek! Čim me peče, gotovo je.

      Izbriši
  5. Nije se ni meni Evelin tuš pokazao bog zna što dobar,namučim se dok ga stavim. Ebelin aciton sam imala i bolji mi je Essence 100 puta. Mene osobno je razočarala Eveline micelarna ljepljiva je za poluditi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači ima nas i više nego što sam mislila :D Nisam probala Essencov aceton, nekako sam ga uvijek preskakala na policama, thx kaj si ga spomenula pa ću obratiti pažnju :) Da, čula sam da je ta micelarna živa koma :/

      Izbriši
  6. Lol bome ima i nas kojem Evelin tuš nije dobar :) Ostalo nisam probala, ali tipa Aussie šamponi me zbog sastava uopće ne mame. Mene je razočarala hvaljena Essence I <3 Extreme, kao i sve Maybelline maskare :|

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima, ima xD Ako se dobro sjećam, imala sam tu Essencovu maskaru i bila je ok, ništa posebno, kao i Maybelline, ali mislim da to je to do mojih kratkih i ravnih trepavica. Cure s većim i uvinutim trepavicama mogu se snaći s bilo kojom maskarom.

      Izbriši
  7. ja sam imala istu stvar s CV zelenim, užasno su me pekle, i od tad više NE kupujem hehe
    super što si spomenula Ziaja kremu, nju sam imala negdje u planu isprobati, ali sad ne planiram više :D
    jedino što stvarno volim je Eveline tuš hehe, meni je super pigmentiran i volim ga,, slažem se da je malo vodenastiji, ali ja ga koristim tako da uvijek malo tuša razmažem na ruku, a ostatak stavljam na oči i onda nemam problema da mi se prelijeva :D
    ako kupuješ Aveo-uzmi zeleni, jer je najbolji i najjeftiniji i miriši čak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ziaja je nekima dobra, nekima ne, kao i sve ostalo :) Ali da, meni def nije pomogla. šteta jer lijepo miriše. Hm, zanimljiv prijedlog za nanošenje tuša, isprobat ću :D Ah, nisam uzela zeleni ovaj put što je čudno jer volim bademe, no gledala sam da nema acetona, a znam da ga zeleni ima.

      Izbriši
  8. Ahahaha shitlista, umrla sam od smijeha :D dijelimo mrznju za Eveline tus, svi su mi ga hvalili, a meni je bio koma, takodjer ove CV maramice...lijepo je nekad i ovakav post procitati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ma i ja sam se smijala kad sam pisala post :D I ja volim čitate takve postove kod drugih jer uvijek saznaš nešto novo + dvaput razmisliš prije nego nešto kupiš :P

      Izbriši
  9. Shitlista, zakon! :D Ne mogu vjerovat za Eveline tuš, meni je predobar haha. Ništa drugo nisam probala pa sad ni neću :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D Ha čuj, nije toliko loš, ali samo da je ta jedna stavka bolja, bio bi izvanredan ;)

      Izbriši
  10. trenutno je na mojoj olea mlijeko za tijelo s bademom, koje mi je mama preporučila a za moju suhu kožu apsolutni je gubitak vremena :P
    i rosalov obojeni lip balm, em je suh em mu je pigmentacija nikakva :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olea me kao marka uopće ne privlači, stalno ju zaobilazim u dućanima xD Jel to onaj balzam s reklame? Ne mogu reći da bih ga kupila, a dobro da si rekla kakav je pa ću i to preskočit :)

      Izbriši
  11. ja trenutačno hejtam Makeup Forever Aqua Smoky Lash maskaru. nisam mislila da će mi išta njihovo biti loše, ali eto - maskara se preslikava ko luda! sve pozitivne strane padaju u vodu kad vidim tragove maskare ispod obrva. the biggest shit of all the shits in my list! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, meni se skoro svaka maskara preslikava jer imam takve s***ane trepavice pa se stalno moram posluživati štapićima za uši kad nanesem maskaru.

      Izbriši
  12. jesi probala mućkati eveline tuš prije upotrebe? meni se isto činio vodenim, ali nakon što sam skužila tu foru mi je bio dobar :)
    aussie šampon mi je začudo dobar iako imam problem sa svrbeži vlasišta (seboreički dermatitis), no ne koristim ga u fazama kad se svrbež pojavi jer mislim da je preagresivan (kad gledam sastav), a catrice paleta korektora mi je neloša, no ne koristim ju za podočnjake nego za vitiligo i flekice od prištića :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga nešto mućkala, zaboravim :P Ali hvala na savjetu, isprobat ću. Uff, sve više žena čujem da imaju taj dermatitis, gadno. Koliko znam često se dobije kod frizera koji ne paze na čistoću četki. Sva sreća da nemam problema još i s time.

      Izbriši
  13. Čujem puno o tom tušiću da nisu baš ljudi oduševljeni, iskreno nisam ni pokušavala.. Ono što je meni no-no je Garnierova micelarna i L'oreal Miss Manga, nemogu ja njih probavit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti ne treba, nemoj ni kupovati ;) Jedino se kistić isplati imati. Miss Mangu nisam probala, a Garnierovu micelarnu tek isprobavam, ali mogu reć da je dobra, meni odgovara :)

      Izbriši
  14. Ahahahaha shitlista :D :D ovako bi svi trebali nazvati svoje liste :D Od svih tvojih proizvoda imala sam samo Aussie koji mi je ok, nit smrdi nit miriši :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, da, trebalo bi se uvest kao službeni naziv :P Prava šteta za Aussie jer mi baš miriši po breskvama koje obožavam :)

      Izbriši
  15. Ojoj, žao mi je što ti se nisu svidjeli Eveline tuš i Ziaja krema - meni je tuš super, a kreme su mi idealne za dnevno nanošenje - za noć koristim Niveu.

    A na mom popisu je svakako L'Oreal micelarna koja me baš razočarala. A toliko mi je bila grozna da su mi trepavice počele ispadati od nje. Od ostalih stvari, Chanel maskara koja se dobila prošle godine uz časopis - još uvijek imam i još uvijek je mokra i grozna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ziaju više neću ni taknuti, barem ne ovu s kokosom. A kaj ćeš, tako je to. Šteta što te Lorealova micelarna razočarala, meni je bila odlična. Sve je skidala, a nije mi izazvala nikakve gadosti po licu niti me pekla za oči. Koliko sam primijetila, dosta su podijeljena mišljenja oko nje; neki su ju u startu popljuvali, a nekima je super. Ali da trepavice ispadaju, to nisam čula :O Chanelicu nemam, a niti me ne privlači, radije potrošim te novce na nešto drugo.

      Izbriši
  16. Volim shitliste, jer mi sačuvaju novce u džepu :) I mene je zanimao Eveline tuš, ali sve manje otkako o njemu čitam kritike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, koliko smo novaca mogle spiskati na šitove :P Kod Evelina def hvalim četkicu, ali sam tuš bi mogao biti i bolji. Nema savršenstva, to ti je tak.

      Izbriši
  17. Probaj artdeco kamuflazu.... Meni je holy grail za podocnjake. Doslovno ih obrise kao gumicom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i volim ju, ali samo za prištiće :) Teško je s njom raditi jer je jako gusta..Probala sam ju na podočnjacima, ali još je gore izgledalo, tako da preskačem. Ali hvala na savjetu ;)

      Izbriši
  18. Ja imam Eveline tuš i meni je sasvim ok, jedino šta mi ne odgovara je to šta nije vodootporan, ali se isto tako ne iskelja skroz. Meni je na shitlisti i Rimmel stay matte tekući puder jer ne kužim čemu služi osim da meni počupa živce XD Meni Catrice lakovi nisu baš najdraži jer mi nekako malo traju, tj brzo se skidaju s noktiju. I nemam baš lijep odnos sa ArtDeco bazom za kapke, nije mi legla nikako i brzo se osuši u kutijici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primijetila sam, a to su me i cure savjetovale, da je Eveline dobro promućkati prije korištenja i fakat je onda bolje :) Rimmel puder nisam probala, imam njihov kompaktni i ok je. ArtDeco mi je inače odlična marka i mislila sam kupiti tu njihovu bazu, no vidiš, ne paše svakome, iako je hvale.

      Izbriši
  19. Želim probati Eveline tuš :D I Catrice paleta mi je već dugo primamljiva, ali zbog problema s podočnjacima koje sam maloprije komentirala u drugom postu, se ne usudim... A ne znam. U mojoj shitlisti, na prijestolju te liste, najveći shit među svim shitićima koje sam probala, sjedi Olival šampon s čičkom, protiv peruti. To je strahota! Strahota! Ima teksturu tekućeg jogurta (i tako izgleda u boci, ostavlja one bijele crtice po stijenkama, bljaaaaak!) i ne ispire se s glave, bar s moje guste duge kose. Ćelava glava bi ga vjerojatno mogla isprati. Drugi odmah njemu s desna je Alverde sensitive regenerator. Strahota broj dva, ali zeru manje kriminalna. Ako ćemo mjeriti učinkovitost od 1 do 10, njegova je 0.5 i smrdi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, možda će tebi biti savršen :) Catrice paleta nikako ne prekriva. Pošto kažeš da imaš velikih problema s podočnjacima i boricama, a-a, slobodno preskoči. Haha, imala sam taj Olival šampon i bio je ok, ali nije pomagao. Točno to, tekući jogurt xD Alverde proizvode ne doživljavam baš, makar znam da ih ima dobrih, ali pričekat će neko bolje vrijeme.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!