Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays look - Sunset

Pozdrav ljepotice!


     Ljeto, sunce, more..za mene neiscrpna inspiracija. Dugo sam na pameti imala makeup look inspiriran zalaskom sunca nad kristalno plavim morem i konačno sam ga realizirala. Ovaj look je odličan za vruće ljetne večeri ili pak za isto tako vruće ljetne dane :) Najbolje dolazi do izražaja kad ga obasja sunce, no u ove tmurne dane to je teško postići. No, u moru ovakvih ljetnih boja odmah se nekako podigne raspoloženje :D







Kao što možete primijetiti, imam pjegice od usana skroz prema vratu, ali samo s jedne strane. Volim ih jer su se s roditelja genetski preselile na mene :D


Za ovaj look sam koristila:

LICE:



Wet 'n' Wild Coverall Foundation #816 Fair/light

Artdeco Camouflage Cream #6

Eveline Art Scenic Concealer #05 Nude

NYX Rouge Cream Blush #CB13 Tickled

OBRVE:



Look By Bipa Eyebrow Pen #1 Cocoa

Jordana Brow & Eyeshadow Powder in Auburn

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

Eveline Art Scenic Concealer #05 Nude

OČI:

Crvenom kvačicom su označena sjenila u paletama koje sam koristila


Elf Eyelid Primer in Sheer

Sleek i-Divine Sunset Palette

Sleek i-Divine Original Palette

Essence Pigments: #06 WOW it's orange!, #07 safety first, #13  paparedzzi, #09 be my brightsmaid

Eveline Celebrities eyeliner

Essence Liquid Ink eyeliner

Look by Bipa Lash Unlimited maskara

Essence frame4FAME #05 natural effect lashes

USNE:



b.pretty lipliner #1 (neka roskasto-koraljna boja)


Sleek True Colour Lipstick #772 Coral Reef








Volite li ovakve boje na očima ili vam je too much? Pišite mi! :)

xoxo Ida

Share this:

CONVERSATION

34 komentari:

  1. prepreprepredobro! ne mogu si pomoći, ali ti si stvarno prekrasna sama po sebi. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvala :) Rezultat lijepih roditelja :P Drago mi je da ti se sviđa look <3

      Izbriši
  2. Bože koje obrve <3 Definitivno moram nabaviti još koju Sleek paletu. Da ljeti imam vremena za koju šetnju, večeru i izlazak definitivno bi ti ukrala ovaj look :)) Predivan je!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Th draga :) Sleek palete su odlične, ma sve bi ih pokupovala :D Nabavi obavezno, nećeš požaliti ;)

      Izbriši
  3. Baš je veselo, taman za neke vruće, ljetne noći :) Ja bi možda iskombinirala s nekim neutralnijim ružem, ali tebi sve u kompletu super stoji! I da, slažem se, imaš oooodlične obrve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee to, veselo :D Kad nemamo nikakvih briga nego samo uživamo :D Mislila sam i ja staviti neki manje intenzivan ruž, ali rekla sam si, what the hell, nek bude ljetno do kraja pa evo :) Obrve su sad ok kad sam našla adekvatnu bojicu da paše na kosu :)

      Izbriši
  4. Sleek palete su mi divne,ovih dana naručujem prve primjerke jedva čekam. Divan look jako mi se sviđa. Pjegice su simpatične :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weee, odlično, nadam se da će te dobro služiti :) Pjegice su mi jako drage. Hvala!

      Izbriši
  5. Krasan look i jako ti lijepo stoji :) Posebno mi se sviđaju obrve :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kraaaasna si <3 ah, ovaj look u meni budi tako neku nostalgiju za morem i ljetom...
    i pjegice su super hehehe :) (zanimljivo sto su samo s jedne strane)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ;) I u meni, definitivno..toliko patim za tim morem i ljetom da sam jednostavno morala ovo napraviti :D Eto tako su se preselile, makar ove kod usta izgledaju kao da sam se umazala čokoladom haha.

      Izbriši
  7. Odlično je, ja sestru nagovaram već tjedan dana da probam na njoj napraviti upravo ovakav makeup - Sunset jer sam vidjela na YT kod jedne vlogerice i jako mi se svidjelo haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ju nagovoriti, baš bih voljela vidjet tvoju verziju :D Tih sunset lookova ima jako puno; neke cure stavljaju ljubičastu pa to daje još veći efekt, što mi je isto jako lijepo.

      Izbriši
  8. Predivno :D Ovo mi je baš ljetni look, ja bih ga nosila uz neku jednostavnu ljetnu haljinicu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe thx :) Daaa, slažem se, jedva čekam da ga isfuram s nekom takvom haljinicom, po mogućnosti u nekoj koraljnoj boji :)

      Izbriši
  9. Jako lijepo, veselo, ljetno. Nosila bih bez problema :) i da, imam i o-bo-ža-vam Coral Reef! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super :D Stvarno se može dobro isfurati. Coral Reef je stvarno posebna nijansa i inače je nosim malo intenzivnije, ali u ovom looku nisam htjela pretjerivati ;)

      Izbriši
  10. Divno, divno, odmah me podsjetilo na look koji je nedavno Lauren Curtis napravila. Nisam dovoljno hrabra da nešto ovakvo uradim, ali stvarno izgleda odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Lauren je odlična, pratim ju već neko vrijeme :D Ma nisam ni ja bila hrabra s bojama, ali sam shvatila da se nemam čega bojat :P Hvala :*

      Izbriši
  11. Divna si <3 Pjegice na jednoj strani su baš posebne, samo tvoje :) Nisam to još vidjela ali meni zakon. Ja imam medvjeda (zviježđe) na jednoj strani face.
    Imaš prekrasnu kosu i makeup si lijepo odradila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Wow, a ja nisam čula da netko ima zviježde na sebi, baš posebno, budi ponosna :D To se ne viđa svaki dan :)

      Izbriši
  12. krasan look, odlično si to složila :D

    OdgovoriIzbriši
  13. jako lijepo, uredno, profesionalno našminkane oči :) mene ova kombinacija boja asocira na neki lijepi, fini, ljetni koktel, dok sjedim s društvom na nekoj terasi kafića :D
    jako mi se sviđa ovo nyx rumenilo, te sleek ruž za usne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! :) Drago mi je da ti se sviđa, a ja još uvijek učim, ofc ;) Hehe, da, slažem se, usporedba ti je baš dobra, obožavam koktele :D NYX i Sleek obožavam, no na meni se rumenilo toliko i ne vidi jer nikad ne pretjerujem s nanošenjem bilo kojeg.

      Izbriši
  14. Svaka čast! Fenomenalno našminkane oči, najljepše što sam vidjela u zadnje vrijeme! I sviđaju mi se tvoje pjegice :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, i meni su pjegice baš štosne, neko moje posebno obilježje :) Hvala ti :*

      Izbriši
  15. Odličan make up look! baš mi se sviđaju boje na očima!

    OdgovoriIzbriši
  16. Obožavam nositi narančasto sjenilo na očima, samo što nisam toliko hrabra pa ga kombiniram s tonovima koji smire narančastu, obično sa smeđim. Obrve su ti *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično je i u kombinaciji sa smeđim, why not :D Hvala puno :)

      Izbriši
  17. Jako lijepo! Predivne su nijanse. Savrsen ljetni makeup :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!