Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays look - Think Pink

Bok djevojke i poneki momak :)

Kao prvo, puno vam hvala na svim vašim divnim komentarima za prošli look, jako ste me obradovali i potaknuli da nastavim s takvom vrstom postova! Postalo mi je jako zabavno raditi različite lookove jer sam se napokon ohrabrila :) Naime, moram još puno vježbati, ali sve je lakše uz vašu podršku, ljubim vas :*

Kako ste izrazili želju za još lookova, danas vam donosim jedan s naglaskom na eyeliner i to ni manje ni više u rozoj boji. Doduše, kombinirala sam ga s crnim da kontrast ispadne veći, a efekt bude bolji. Moram priznati da nisam skroz zadovoljna kako je ispalo jer i sami vidite da imam naglašene nabore na kapcima pa malo deblja crta eyelinerom izgleda polu pojedeno. No, što je tu je, sljedeći put će biti bolje :P





Na obrazima je dašak Sleek Flamingo rumenila, a na usnama samo Sierra Bees balzam, čija recenzija slijedi uskoro ;)

Baš mi je drago što sam uhvatila zadnje sunce i uspjela pofotkati look!


Proizvodi koje sam koristila:

LICE:

Wet 'n' Wild Coverall Foundation #816 Fair/light

Artdeco Camouflage Cream #6

Eveline Art Scenic Concealer #05 Nude

Essence All About Matt! Fixing Loose Powder

Sleek Blush Flamingo


OBRVE:

Jordana Brow & Eyeshadow Powder in Auburn

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

OČI:

Elf Eyelid Primer in Sheer

Inglot Eyeshadow #354 matte

Eveline Celebrities eyeliner

Essence Liquid Ink eyeliner

Sleek Dip It eyeliner in Pink

Look by Bipa Lash Unlimited maskara

USNE:

Sierra Bees Organic Vanilla Lip Balm






 Biste li nosile rozi eyeliner?

Ida xoxo

Share this:

CONVERSATION

33 komentari:

  1. Nikada mi ne bi naumpalo da noim rozi ajlajner xD možda bih probala, ali sam možda više za ljubičasti :) skroz te razumijem za kapke :D ali sviđa mi se look, i jako si lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma do nedavno nisam bila poklonica roze boje, ali sad mi sve više ideja pada na pamet :D Hvala ;)

      Izbriši
  2. Baš volim ovakve lookove koji su skroz jednostavni a upečatljivi :) Kao i crveni tuš, predobro! Imam žarko rozu olovku od Illamasque koju sam uzela da bih je nosila kao eyeliner i super izgleda na gornjem kapku, ali ne daj bože staviti je na waterline, izgleda kao da su te napale tri upale oka u isto vrijeme :))) Vidiš Sleek Flamingo mi je izgledao pre-pre-prepigmentiran kad sam čitala recenzije, a ovdje na tebi divno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, crveni tuš, jedva čekam da ga nabavim jer ga nema nigdje :( Da, rozo na waterlineu ne bi baš dobro izgledalo...na donjem kapku možda, ali na wl no no :P Flamingo i je jaaako pigmentiran, ali stvar je u tome što ne stavljam puno rumenila jer više volim kada ga je manje, a ne da se crvenim na sve strane :)

      Izbriši
  3. Predobro! Ja sam nudačica, ali ako se odlučim za nešto šareno, onda je to uvijek ovakvo nešto.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe super naziv "nudačica" :D Ma ja sam za sve boje, sve su mi lijepe na svoj način.

      Izbriši
  4. Super kombinacija! Ja bih nosila rozi eyeliner, ovako lijepo iskombiniran s crnim, to ispadne jako efektno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx :) Da, kombinacija crne i neke jarke boje je uvijek efektna. Probaj eksperimentirati :)

      Izbriši
  5. Obrve su super! Sviđa mi se i liner, možda i probam ovako nešto sa zelenim ili ljubičastim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Probaj pa stavi na blog jer me baš zanima kako bi izgledalo s tim dvjema bojama!

      Izbriši
  6. Jednostavan, a opet upečatljiv look, jako mi se sviđa :D Odlična mi je zadnja fotka gdje mrdaš trepkama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fora su mi ti gifići u zadnje vrijeme. Drago mi je da ti se sviđa ;)

      Izbriši
  7. Predobra mi je ovo kombinacija eyelinerima :D :D I ne bih nikad rekla da ti je na obrazima Flamingo, mozda jer ga ja intenzivnije nanosim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D Skoro se ni ne vidi, ali ipak daje neku svježinu :)

      Izbriši
  8. obožavam kad složiš ovako neki gif, ti si meni tak prekrasna, i odlično izgleda ova kombinacija. ja nikak da se odvažim kombinirati neke intezivnije boje u kombinaciji s tušem. uopće nisam zabavna. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Nadam se da ćeš se odvažiti jer bi baš htjela vidjeti neku takvu kombinaciju na tebi, go Trubica, go! :D

      Izbriši
  9. Baš sam gledala nedavno sleek eyeliner ali u plavoj nijansi. Jesi zadovoljna s njima? Inače, nisam nešto od boja na kapcima, ali ako se okuražim, to onda bude crta linerom ili olovkom u nekoj boji, tako da mi se ovo baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamnoplavoj ili svjetloplavoj? Prilično sam zadovoljna što se tiče same boje i pigmentiranosti, ali kistić bi mogao biti i bolji..ne mogu raditi s njim kak spada pa si često pomognem nekim tanjim. Hvala :)

      Izbriši
  10. baš lijepo i originalno,, super ti je ispalo, uredno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvala, samo se nadam da će drugi put ispasti još urednije :P

      Izbriši
  11. super ti stoji ovo na očima, a čitav make up je lijep :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna si :) Obožavam rozu i crnu u kombinaciji :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo mi je super. Imam drečavi plavi eyeliner i predivan mi je ali ne znam uz što da ga iskombiniram. Super ideja,probati ću samo u plavoj nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S plavim nisam na ti, uvijek sam izbjegavala plavu na očima, nekako mi ne paše. Ali recimo tirkizna je drugi par rukava :D Probaj, zašto ne :D

      Izbriši
  14. Preslatka si! Sviđa mi se ovaj stil :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe thx :) Drago mi je da ti se dopada!

      Izbriši
  15. sviđa mi se look, baš je nekako jednostavan dnevni a opet iskače :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!