Powered by Jasper Roberts - Blog

Kratki osvrt: Dermalogica Gentle Cream Exfoliant


Pregledavajući videe i upijajući znanje odlične Lise Eldrige, nabasala sam i na ovaj piling koji žena malo malo pa spomene. Na mnogim blogovima mogli ste pročitati pozitivne dojmove, a takav je i moj. Zašto, pročitajte u ovom kratkom osvrtu.

Dermalogica Gentle Cream Exfoliant nije klasični piling s mehaničkim zrncima već se radi o kemijskom pilingu s 8% mliječne i 5% salicilne kiseline. Također, aloe vera je visoko na popisu, a tu su i vrijedna ulja poput marelice i lavande, kao i ekstrakti limuna, naranče i različka. Dok AHA i BHA kiseline obavljaju čišćenje kože od mrtvih stanica i tretiraju akne, ostali sastojci umiruju i hidratiziraju kožu.

Tekstura: gusta kremasta


Miris: ljekarnički, kiselkast


Kako se koristi:

Nanosi se na prethodno očišćeno lice, u tankom sloju kao maska, izbjegavajući područje oko očiju, usana i nosnica. Ostavi se 10-15 minuta, a zatim dobro ispere toplom vodom. Često znam koristiti i pamučnu krpicu za njezino uklanjanje koja to obavi još bolje.




Rezultat:

Instant svježa, čista koža! Nečistoće briše od šuba, a mogu primijetiti da su mi i pore sužene. Ne sad skroz, ali malo jesu što je uspjeh. Nije mi izazvao nikakve reakcije ni crvenilo što je bitno napomenuti pa ga mogu koristiti i osobe sa suhom i umjereno osjetljivom kožom.

Preporučuje se koristiti jednom do dvaput tjedno, no baš ne pratim taj režim. Budući da je cijena full-size pakiranje od 75 ml paprena, oko 300 kn, svoje sam primjerke nabavila na Ebayu. Cijena 4 travel-size pakiranja (10 ml) bila je oko 180 kn s poštarinom, što je bomba od ponude jer traju do vječnosti. Dvije tubice sam potrošila, a druge dvije se polagano troše :)


Volite kemijske pilinge?

Do čitanja ;)

Share this:

CONVERSATION

14 komentari:

  1. super što si naletjela na ova travel size pakiranja :D
    i ja volim Lisu, upijam sve što kaže :D žena stvarno zna :D
    Piling mi zvuči odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, jer ih sad više nema :/ Obožavam Lisu, dijeli odlične savjete i ima dugogodišnje iskustvo iza sebe, to mora nekaj značiti :)

      Izbriši
  2. Čula sam za ovaj proizvod, ali nažalost mislim da bi možda bio malo too much za moju osjetljivu kožu. Moram još malo bolje proučit njihovu ponudu pa nać nešto što bi bolje odgovaralo suhoj i osjetljivoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako misliš da bi te mogao dodatno isušiti, onda bolje ne ;)

      Izbriši
  3. Čula sam samo pohvale za ovaj proizvod pa me ne čudi tvoje oduševljenje. Trenutno koristim Alpha H exfoliant i cini mi se da su slicni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alpha H nisam probala, makar bi htjela :) Kad ovo potrošim, onda ćemo vidjet što dalje...

      Izbriši
  4. Još moram naučiti razliku između mehaničkog i kemijskog pilinga. :D Pomogneš mi? Mehanički je onaj običan sa zrncima u bilo kakvoj peeling kremi, a kemijski je koji...? Hm?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ofc :D Tak je, mehanički je sa bilo kakvim zrncima; znači mi trljanjem tih zrnaca po koži otklanjamo mrtve stanice, a kod kemijskih pilinga ne moraš ništa trljati. Kemijski sadrže kiseline koje prodiru dublje u kožu i tako uklanjaju mrtve stanice, posvjetljuju kožu i još štošta :) Takav je upravo ovaj od Dermalogice. Jesam pomogla? :)

      Izbriši
    2. Jesi, puno si pomogla. Sada razumijem. :) Mehaničkih peelingova uvijek ima svugdje za kupiti dok kemijske peelinge najčešće treba tražiiti u boljim opskrbljenim trgovinama kao što su ljekarne i slično, zar ne?

      Izbriši
    3. Tako je, dobro zaključuješ :) I često su skuplji od mehaničkih, makar bi se možda moglo naći i povoljnih kemijskih u inozemnim drogerijama. No kod nas toga još nema koliko znam...

      Izbriši
  5. Čula sam za ovaj piling, no cijena me odbija i jednostavno mi je malo previše. No svi ga hvale, pa možda ako naletim na travel size onda se odlučim da vidim o čemu svi pričaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam i meni je, tako da mi je jako drago što sam uspjela uhvatit te malce :) Nadam se da ćeš ih naći ;)

      Izbriši
  6. Moj apsolutni HG kemijski piling, koristim ga godinama. Sad je malo promjenjena formula, odnosno ima visi postotak AHA, timeje i puni učinkovitiji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo to niti nisam znala, th na info! Jednom ću kupiti i full size čisto da se ima :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!