Powered by Jasper Roberts - Blog

Nekozmetički favoriti #1


Volim se s vremena na vrijeme odmaknuti od kozmetičkih tema, a kako ste rekli da bi rado pročitali i post ovog tipa, drago mi je da sam ga konačno realizirala :)

Mislila sam pisati samo o favoritima određenog perioda, kao npr. proljeće 2014., ali skužila sam da jednostavno moram spomenuti i neke određene stvari koje obožavam već duže vrijeme pa se neću ograničiti samo na par mjeseci.

Let's start!

HRANA I PIĆE

U ovoj kategoriji mogla bih spomenuti mali milijun stvari jer sam veliki gurman, ali od jedne stvari se ne odvajam, a to su Vitalis müsliji od tamne čokse. Slatki taman koliko treba, bez kojekakvih nezdravih frkafulja. Mogu ih jesti u bilo koje doba dana, toliko su fini. Jako često ubacim i neko voće za dodatni boost :D Ono što mi je najbitnije kod takve vrste hrane je da ima komadiće čokolade koji se mogu rastopiti u toplom mlijeku i pofarbati ga. Naime, ne podnosim ni miris ni okus čistog mlijeka (a ni ostalih „bijelih“ mliječnih proizvoda), jednostavno mi se gadi. Oh, well :)


Izvor


Sljedeće na redu je Alpro soja čokoladno mlijeko. Hehe, sve u znaku čokolade, ofc :) Općenito volim Alpro proizvode, a ovaj napitak mi je posebno fin. Obično ga pijem ujutro za doručak uz neki tost sa sirom i slično.


Izvor


Ovdje moram uvrstiti i mokka lončić koji sam dobila od dragog za rođendan i u kojem ću od sad pa na dalje kuhati litre i litre odlične kave! :D Okus kave kuhane u tom lončeku je nešto između espressa i turske, jako fino. (Fotkicu ste mogli vidjeti i na fejsu.)





ODJEĆA, OBUĆA I NAKIT

Što se tiče odjeće, na svakodnevnoj bazi nosim predivnu crno-crvenu jaknu od umjetne kože. Kad sam ju ugledala u New Yorkeru, morala sam ju imati jer osim što volim kožne stvari (a pravu kožu si zasada ne mogu priuštiti), odlično mi paše na skoro sve kombinacije. Totalno moj stil, rokerski, ali s dozom elegancije :P




Od obuće obožavam ove crne čizme s punom petom koje sam nosila do iznemoglosti, haha, a još uvijek su ko nove. Odlične za kišu i kad je hladnije.




Za nešto toplije vrijeme često odaberem ove kul tenisice s motivom američke zastave. Padam na to ;)






Nedavno sam na Ebayu kupila predivan lančić s natpisom „love“ za manje od $1 i sad ga najčešće odabirem kao modni dodatak, a tu su i naušnice „flourescentni sovlini“, kako ih moj dragi i ja volimo zvati. Super kombinacija živih boja kojima nisam mogla odoljeti!





FILM

Hmmm, što sam pogledala u zadnje vrijeme, a da me totalno ostavilo bez daha? Znam! The Hobbit: The Desolation of Smaug. Samo mi dajte fantasy, vilenjake, hobbite i Međuzemlje and I'm good to go. U ovom postu sam spomenula koliko volim Tolkiena i sve što ima veze s njim i njegovim fantasy svijetom. Iako će mnogi reći da film u puno toga ne prati knjigu (kao što se uostalom govori i za LOTR), ne može se reći da Peter Jackson nije napravio majstorski posao. U kino se prvenstveno idem zabaviti, a ne razbijati glavu analizama je li Bilbo imao plavi ili zeleni lajbek. Filmska industrija je drugačija od knjiške i svi znamo da se na film ne može sto posto prenijeti sve što je u knjizi, pogotovo ne kod opširnih knjiga kao što su Tolkienove. A moraju se dodati i neke stvari kako bi radnja bila zanimljivija. No, dosta rasprave. Jedva čekam treći dio! :D


Izvor

SERIJE

U favorite serija ubrajam tri: The Vampire Diaries, Once Upon A Time i Da Vinci's Demons. Za prvu je većina vas čula, a možda ste čuli i za druge dvije :) Neću vas gnjaviti s dugim opisivanjem što kako zašto i kada, već da vam kažem nešto o svakoj u kratkim crtama.

The Vampire Diaries po meni nije tipična vampirska priča. Ok, tipično je da se srednjoškolka zaljubi u zgodnog vampira, ali ova serija se ne može usporediti s Twilight sagom npr. Potonja jednostavno nema tu dubinu. TVD je prepuna likova, obrata i neočekivanih situacija i ako volite mistiku i vampire, svakako preporučam ;)


Izvor


Once Upon A Time fraza vam je sigurno poznata; tako počinje skoro svaka bajka, a upravo o tome se i radi u ovoj seriji, samo na malo drugačiji način. Sve se vrti oko netipične Snjeguljice i njezinog princa te malog američkog gradića u kojem su zapeli svi likovi iz svih bajki. Caka je u tome što oni nisu svjesni tko su zapravo i vode običan „ovozemaljski“ život. U taj gradić ih je doveo davno bačeni urok Zle Kraljice koji može poništiti jedino kći Snjeguljice i princa. Jedna vrlo napeta i zabavna serija.





Da Vinci's Demons je isto tako napeta serija s dozom mistike i neobjašnjivih iskustava koje ni ja nisam do kraja skužila, ali me mami da gledam i dalje. Uglavnom, prati se život Leonarda da Vincija u njegovim mladim danima u renesansnoj Firenzi. Leonardo je izumitelj, idealista, umjetnik i heretik koji želi razotkriti laži Crkve i zanima ga nadljudski um. Svakako vrijedi pogledati ;)




KNJIGA


Posljednja knjiga koju sam pročitala, a da me je nečemu naučila, svakako je „U rukavicama mi je ionako prevruće“ autora Bruna Šimleše. Ako poznate Šimlešin rad, znate da piše iz vlastitog iskustva. Volim promišljati o svijetu, sebi, drugima i volim kad naletim na knjige koje mi otvaraju drugu perspektivu, odnosno pogled na život. Naime, o čemu se tu radi. Bruno u svojim knjigama piše o svim životno relevantnim temama kao što su ljubav prema sebi, ljubav prema drugima, prijateljstvu, duhovnosti (koja nema veze s religijom), a naglasak stavlja na kritičko promišljanje svijeta i na odgovor na pitanje kako od sebe stvoriti osobu koja može privući ljubav. Jest da na prvi pogled djeluje kao self help, ali ako se otvorenog uma i bez „ograda“ bacite na čitanje njegove literature, otkrit ćete da čovjek itekako piše logične, primjenjive stvari. Nadam se da sam vas bar mrvicu zainteresirala ;)

Izvor

GLAZBA

Slušam raznovrsnu glazbu, a favoriti među pjesmama mi se konstantno mijenjaju pa u zadnje vrijeme stalno vrtim:

Bring Me The Horizon -Can You Feel My Heart 


Solange – Losing You  




I to je to, dragi moji, valjda vas nisam previše ugnjavila!

A sad da čujem vaše favorite :)

Pusa, Idek

Share this:

CONVERSATION

29 komentari:

  1. Volimo iste serije i film :) Također obožavam sve što je Tolkien napisao, pa i filmove koji su snimljeni po knjizi. Gospodar Prstenova je moj najdraži film ikada :D Jakna je baš dobra, meni je mama poklonila jaknu od prave kože, ali je mrzim. Čim pomislim da je neka životinja oderana radi te jakne, plakala bih haha xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weeee, uvijek mi je toplo oko srca kad naletim na Tolkien i LOTR fana :D Slažem se, i meni je definitivno najbolji film! Haha, ajoj, jadna životinjica, ali ako ju već imaš šteta ju je ne nositi. Ipak je puno izdržljivija od umjetne kože.

      Izbriši
  2. Probala sam Alpro mlijeko s liješnjakom i nije mi odgovaralo, dok mi je tipa od badema bilo prefino.

    TI SI MOJA NOVA NAJDRAŽA OSOBA! Hahah. Inače živim za TVD, kad to kažem mislim doslovno jer sam jedina sa pravim siteom o njima :) Da Vincija neću ni spominjat koliko mi je dobar! Kraj... no comment.

    Kradem ideju za post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je finije od badema, kad bi mogla, stalno bih ga kupovala :D Haha, znam da imaš site, odličan je :D I sad čekat cijelo ljeto da bi saznali hoće se Damon izvući, meeh...

      Izbriši
    2. Naravno da hoće, hej, pa to je Ian/Damon

      Izbriši
  3. Divni su ti favoriti.. Obožavam ove Vitalis pahuljice i Alpro mlijeko (da, i ja sam ljubitelj čokolade, još bolje, ovicsnik :D ). Nego, zanimaju me otkud su ti ove tenisice? Predivne su mi.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Welcome to to club :D Ta moja ovisnost već prelazi u bolest haha. Tene su iz Deichmanna ;)

      Izbriši
  4. Sličnu jaknu sam gledala u H&M-u i nikad neću prežaliti što nisam kupila :( Ali tješim se da je ne bih imala uz šta kombinovati jer mi je ormar pun bordo stvari haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sjećam se da je H&M imao sličnu, ali mi se nije toliko svidjela kao ova. Hehe, ma ide uz sve, barem meni :P

      Izbriši
  5. Khm, čokoladu ne trebam ni spominjat:D Baš sam pred tjedan dana rekla da jedva čekam jesen samo zbog Hobbita:D Bruno mi je lik i pol i stvarno je vrijeme da nešto njegovo pročitam. Lančić i čizme su mi predivni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, sve neki čokoladomani :D Ma joj e, obožavam ljeto i jedva sam ga dočekala, ali toliko toga treba dočekat, em serija, em filmova....a najviše od svega čekam Hobbita :D Pročitaj, pročitaj, predlažem još Ljubavologiju ;) Hvala :)

      Izbriši
  6. Joj Vitalis i ja obozavam - dugo sam bas ove kupovala, a inace ako su ti nekad preskupe, kao sta cesto jesu - pogledaj si u Lidlu cokoladne musle njihove. Po meni to je gotovo identicno Vitalisu, ja nijedne druge cokoladne musle nisam mogla jest osim njih, dok nisam probala te od Lidla koje su puno jeftinije a veca je kutija. Definitivno probaj da ustedis nekad :) od serija i filmova dijelimo OUAT i Hobbita, super su mi Hobbit filmovi, bolji nego LOTR trilogija cak.:) a ouat je postala jako cudna serija u zadnje vrijeme, al eto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam baš često u Lidlu, ali budem pogledala kad naletim, hvala na priejdlogu. Super je kaj kažeš da je velika kutija jer mi nije jasno zašto tih Vitalis ima tako malo...ili je to marketinški trik, da se brže potroši pa moraš kupit novo xD Hehe, ne znam kako da usporedim LOTR i Hobbita, ali možda je Hobbit tehnički bolji jer se Jackson već spraksal i snimano je boljom tehnikom, I guess... OUAT mi je baš odlična i baš me zanima kako će se Frozen uklopit.

      Izbriši
  7. Super post, baš si mi dala neke ideje mada kod serija nemamo sličan ukus. Knjiga me najviše zainteresirala a jaknu bih ti najrađe ukrala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Knjigu svakako pročitaj, a jednom kad će ti se dat, voljela bih pročitat post i o tvojim favoritima.

      Izbriši
  8. Joj favoriti su ti divni, posebno lončić i jakna. Ne znam što mi je od to dvoje ljepše :) Daj mi reci gdje si tenisice nabavila, krasne su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hvala :) Obožavam oboje, hehe. Tenisice sam kupila u Deichmannu ;)

      Izbriši
  9. joj super mi je ovakav tip posta :)
    i ja volim žitarice s tamnom čokoladom - u zadnej vrijeme Nestle Fitness žitarice, posvuda su snižene :) i imaju više grama
    odlična mi je ova jakna iz new yorkera :)
    od serija sam gledala Vampire Diaries i Once upon a time, ali sam s obadvije stala, nisam imala vremena da ih lijepo pratim, i onda pola zaboravila što se događa :)
    Da Vinci Demons mi djeluje zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, uvijek se sazna nešto dodatno :D Nisam znala da Nestle Fitness ima s tamnom čoksom, inače bih ih probala već odavno..samo se nadam da se čokolada dobro rastapa. I meni se to dogodilo s par serija, ali sve ove su mi odlične i ne mogu, a da ne pogledam do kraja jer me kopka što se desilo :P

      Izbriši
  10. Divni su ti favoriti :D Vidim da volimo isti tip serija i filmova. Ja volim sve što ima veze s fantasy i SFom :) Knjigu nisam čitala, ali ako ju pronađem u knižnici, pročitat ću je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je što imam istomišljenike kaj se tiče fantasya među blogericama hehe :D Samo pročitaj, puna je korisnih savjeta ;)

      Izbriši
  11. Vitalis klopam i ja,volim tu ptičju :D hranu,kako moji to zovu, Hobbite sam pogledala i obožavam takve filmove,daj mi patuljke dobrog zmajčeka koji pljuca vatricu i ja jako happy,što kažeš jedva čekam nastavak. Moj favorit je knjiga Konkubinina kći od Pai Kit Fai,volim Kinu i njenu kulturu i običaje,toliko su drugačiji od nas da me to fascinira,ako uloviš vremena preporučam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, da, i moji ju tako zovu xD Ptičja pšenica :P I onda još dodaju da izgleda kao bljuzga haha. Wow, još jedna obožavateljica Hobbita, odlično :D Hvala ti na prijedlozima ;)

      Izbriši
  12. Veliki sam fan serije Vampire Diaries, i benda BMTH :D
    Da Vinci's Demons nisam gledala, al možda bih mogla bacit pogled i na nju.
    P.S. preporučam i True Blood seriju (ako voliš vampire, iako je radnja dosta drukčija i cijela serija je posebna haha) i Moonlight ( odlična iako ima samo jednu sezonu).
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opa, netko tko zna za BMTH :D Drago mi je, jako! Odlični metalcore :) Da Vinci je dost zanimljiva serija, neobična, drago mi je da sam ju otkrila. True Blood sam mislila gledati, ali nekako me nije privukla kad sam vidjela inserte na YT, ne znam...nije me zainteresirala do te mjere da ju počnem gledati. Ali tko zna, ima vremena :) Proguglat ću Moonlight, sviđa mi se ime :D

      Izbriši
  13. Gotovo nista nemamo slicno, no vjerna sam vitalis pahuljicama i jako mi se svidjaju tenke <3 bio minje dobar i 2.dio hobita, za razliku od 1.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, drugi je definitivno bolji. nekako ima više akcije, a i mora jer je takva radnja na redu sad :P Tenke su posebne :)

      Izbriši
  14. damon bu sigurno preživio...ja sam odbijala dugo vremena pogledat zadnju epizodu, ali na kraju sam se natjerala da vidim tu scenu, i da, definitivno sam uvjerena da će se vratiti...mislim da bi se već unaprijed pisalo i pričalo i vrištalo o tome kako damona neće više biti u 6.sezoni...i tak sam se ja ovako neobavezno nadovezala na seriju... :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, da tako kompliciranog lika ne bude više, to bi bila čista smijurija... nekako će se izvuć, mora se nać način. Ovi budu za to vrijeme malo patili, ali na kraju bude sve dobro, hope so :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!