Powered by Jasper Roberts - Blog

Testerijada #1

Dragi moji,

u zadnje vrijeme nakupilo se dosta testera pa sam odlučila krenuti s novom serijom postova zvanih Testerijada. Uskoro će testerčići imati  i svoju vlastitu rubriku na blogu, no na to će ipak morati malo pričekati jer se ovih dana mučim s idejama za dizajn bloga. Naime, nisam u potpunosti zadovoljna njegovim izgledom; treba mi nešto novo, svježe…da konačno kažem: „To je to!“ You know what I mean? ;)




Testerijade, doduše, neću objavljivati odmah jednu iza druge, već kad isprobam neki određen broj testera. O novoj ideji nešto sam bila natuknula na fejs stranici bloga i rekli ste da vam se sviđa. Nadam se da je i dalje tako :)

Napominjem da ovo nisu klasične recenzije nego moji „prima vista“ dojmovi, odnosno dojmovi na prvu. Slažem se da puno proizvoda treba pošteno isprobati prije nego možete donijeti konačnu presudu (pogotovo serume i slično), no puno nas se oslanja na prvi dojam i naravno da nećemo nastaviti koristiti neki proizvod koji nas npr. peče na licu. Isto tako, ako ne odgovara meni, ne znači da neće i vama ;)


Freeman Cucumber peel-off mask

Općenito volim maske, ali kako su oko ovih podijeljena mišljenja, uzela sam najprije vrećicu na isprobavanje. I dobro da jesam. Sadrži ekstrakt krastavca za koji znamo da hidratizira kožu, aloe veru i shea maslac. Sve bi to bilo divno kad ne bi sadržavao tone alkohola po kojem i bazdi čim otvorite vrećicu. Ne volim to. Obećava hidrataciju, ali od hidratacije ni H. Koža mi je bila suha i zategnuta, no nije mi izazvala reakciju. Sve u svemu, pogađate – full size pakiranje ne dolazi u obzir.




Greenline Hydromineral intenzivno vlažilna krema za suho kožo

E ovo je čista suprotnost! Nanosila sam ju 3 večeri zaredom, a ujutro se budila s tako mekanom kožom lica da je to milina. Ne mogu dovoljno nahvaliti ovu kremu..bez obzira što je namijenjena suhoj koži, moju mješovitu fino nahrani i hidratizira. Glatka, meka, podatna koža. Sadrži algu spirulinu, svima poznatu Radensku mineralnu te ekstrakt riže. Miriše svježe po moru i algama, ma odlično! Može se koristiti i kao dnevna i kao noćna. Jedva čekam da nabavim kremicu :)




Vichy Normaderm Night Detox

Svima poznata kremica s kojom je većina žena zadovoljna. Dobila sam dva testera koji su mi bili dostatni za 5 korištenja. Nanosi se navečer, a obećava da ćete se buditi bez masnog sjaja. Što reći? Na prvu mi je bila tako-tako. Brzo se upija, ima ugodan miris, koža je nakon nanošenja meka, iritacija nema. No, nisam primijetila da su mi pore bile sužene niti da je napravila nešto ekstra što se tiče masnoće na T-zoni. Ipak, s ta dva mala testera ne može se postići instant „wow“ efekt, barem ga ja nisam primijetila. Možda ju jednom i nabavim čisto da vidim kako djeluje dugoročno.




Vichy Teint Ideal, nijansa 25

Bila sam dosta uzbuđena kad sam dobila mali milijun testera ovog pudera, ali kako to obično bude, nastupilo je razočaranje. Kao prvo, nijansa je prenarančasta, no to bi se moglo srediti jer postoje i druge nijanse, jel. Miris? Bože sačuvaj. Dominacija alkohola. Primijetila sam da je u skoro svim Vichyjevim proizvodima alkohol denat na visokom trećem mjestu. Nije da znam puno o sastojcima, ali ovo me baš odbija. Prekrivanje je osrednje, finiš je baršunasti i to je u biti to. Preskačem.








To je to što se tiče ove testerijade. Nadam se da će više pozitivnih dojmova biti u sljedećoj, a do tada kiss kiss :*

Share this:

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Zvuči mi zanimljivo ova Green line krema, mogla bi meni biti dobra. Isprobala sam njihovu s karite maslacem za vrlo suhu kožu i odgovarala mi je, moram i ovu zapamtit da joj malo bolje pogledam sastojke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi, izvrsno nahrani kožu! Čini se da Slovenci imaju dobre stvari :D

      Izbriši
  2. Volim testere! I ja sam razmišljala da napišem nešto slično, jer imam mnogo testera, a pakovanja samo bacam xD Imala sam i ja testere za Vichy Teint Ideal i ni meni se nije svidjela, prvo jer mi nijansi nije bila dobra, a i nisam se osjećala dobro imajući je na licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe i ja, razveselim se kao malo dijete kad dobijem neki :D Jao, nemoj bacat, rađe piši :D Uvijek otkrijem nešto novo što me zainteresira.

      Izbriši
  3. Uf ježim se od svih drogerijskih hidratacijskih maski jer uglavnom imaju vrlo loš efekt i iritiraju mi kozu tako da cu i ovu s krastavcem preskocit :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovu definitivno preskoči jer ti ne bi ništa dobrog donijela. Moram priznati da neke i nisu tako loše, npr. Afroditina plava u vrećici, jako ugodno me iznenadila :)

      Izbriši
  4. Ovaj Night Detox jako želim, i mislim da ide čim potrošim ovo što momentalno imam. Za proširene pore preporučam tonik od hamamelisa s iHerba, ja imam Humphrey's, svi ostali hvale Thayer's, al mislim da su razlike minimalne - nije mi napravio čuda, sli kontinuiranim korištenjem su rezultati očiti (cca 40 kn). A šteta za Teint Ideal, meni je savršen <3 a alkohol u njemu mi uopće ne smeta, obzirom da je to jedini proizvod za lice koji koristim (i to ne svakodnevno), a da ga sadržava. Svakako mi je lakše preći preko minimalnog isušivanja koje sredim s kap kreme navečer, nego preko pudera koji klizi i sija na kilometre :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam Thayersov od ruže i baš mi paše, ali budem bacila oko i na ovaj od hamamelisa :) Th na info!
      Znam na što misliš, ali ne smeta me isušivanje (kojeg ni nije bilo) nego taj smrad po alkoholu kao da sam uzela neki žblj puder iz China shopa, meh.

      Izbriši
  5. Odlična ideja ovo s testerima. Ja ih imam n akile,mogla bih uvesti ovakvu kategoriju po uzoru na tebe, mada je neke stvari teško zaključiti putem testera, posebno ako su jako mali.
    Prvo, Green Line sam imala kremu s kariteom jednezime i bila mi je bolja od Loccitane.Mogla bih isprobati ovu s Radenskom. Za Vichy Night detox možeš prve pomake vidjeti kroz 14 večeri, mada ni meni nije posebno napravio kod maščenja T zone ali je ona bila puno pročišćenija. Teint Ideal u ovoj nijansi mi je savršen. Ne znam kako je tester tako naranđast? Puder naginje na žuto ali nimalo naranđast.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti :) Da, za neke stvari nemreš puno toga reći jer se moraju duže isprobavati, kao što sam i spomenula, ali za neke se može steći neki okvirni dojam. Green Line krema je stvarno odlična, probaj ;) Mislim da je nijansa 25 kod Teint Ideala najtamnija i baš me ta morala dopast xD Na licu se dobro izblenda i niti se ne primijeti, ali meni fakat ne odgovara. Druge nijanse nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Night detox kremicu sam dobila, ali čeka testiranje, ne znam, nisam još dobila inspiraciju za njeno korištenje :/
    I mene živcira alkohol denat visoko u Vichy puderima, mada ne mogu reći da me isušio konkretno taj puder.
    A peel off maske ne volim, pa preskačem i ovu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni mene isušio, ali smeta me taj miris, a ni nijansa nije bogzna što.

      Izbriši
  8. super ideja za post/rubriku :)
    zainteresirala si me za Green line kremu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Jeee, super! Stvarno je odlična.

      Izbriši
  9. I mene za Green Line kremu pa si spremam post da ju ubacim na listu skupa s još pola milijuna drugih proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, bit će i milijun :D Wish liste sve više rastu, a pogotovo zato jer me mamiš s azijskim proizvodima koje testiraš :D

      Izbriši
  10. Odlicna rubrika na blogu. Joj ja ko neko dete se obradujem kada vidim testere. Zato sto ih retko kad dobijem, jedino ako bas namolim one tete u prodavnicama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hvala :) Baš sam nekako mislila da je potrebna. Neke te tete znaju bit dosta nervozne kad ih pitaš za testere, ali ne odustaj ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!