Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays look - Is it rose? Is it purple?


Znate ono kad u glavi imate prvotnu zamisao, ali počnete eksperimentirati pa ispadne nešto sasvim drugo? E takav je današnji LOOK.

Prvotna zamisao je bila ovakva: nježno-ružičasti look popraćen daškom zlatnih čestica, a dubina bi se postigla zagasito sivim prijelazom. No kako sam greškom dodala ljubičasto sjenilo, koje na prvi pogled izgleda odgovarajuće sivo za ovaj look, nastalo je nešto neočekivano. I sasvim mi se sviđa! A vama? :)

Dovoljno nježan, a dovoljno upadljiv look koji možete isfurati svugdje.

Ostavljam vas slikama :)





Koristila sam sljedeće:

LICE:

Missha Perfect Cover BB Cream #23

Artdeco Camouflage Cream #6

Eveline Art Scenic Concealer #05 Nude

Rimmel Stay Matte #003 Peach Glow

Sleek Blush Rose Gold

OBRVE:

Jordana Brow & Eyeshadow Powder in Auburn

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit


OČI:

Elf Eyelid Primer in Sheer

Inglot Eyeshadow in #354, #363

Sleek i-Divine Ultra Mattes V2 Darks Palette, Sunset Palette

Eveline Celebrities eyeliner

Look by Bipa Lash Unlimited maskara

USNE:

Neko roskasto Essence sjajilo




I jedno pitanje za kraj:  Jeste li zainteresirani za tutorijal kako popunjavam obrve?

Pusa :*

Share this:

CONVERSATION

32 komentari:

  1. Stvarno pogodak što se tiče šminke na očima. Ili kako se to već kaže. :D Sviđaju mi se boje. Nisu preupadljive, taman su na svom mjestu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, baš su se dobro poklopile i što je najbolje, može ih se furat i po danu i navečer :)

      Izbriši
  2. Predivna si! Ma ovo mi se jako sviđa! Pogotovo liner!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :D Ma liner je trebao ispasti i bolji, ovaj put sam ga malo smuljala jer nisam htjela da ispadnu dvije crte, ali se jedna potkrala pa sam i na drugom oku morala napraviti isto haha.

      Izbriši
  3. Jako mi se sviđa.. :) I obrve su ti predivne.. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja često tako krenem od jednog pa završim na desetom, šta ima veze :))) Boje su baš lijepe, nježne...i da, postova o obrvama nikad dosta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naravno, spontano nekad ispadne još bolje :)

      Izbriši
  5. stvarno divan look, romantičan, a zavodljiv,, prelijepo ti je ispalo :)
    volim tu Look by bipa maskaru i Eveline tuš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ne znam jesam li naišla na bolju maskaru od te Bipine, stvarno je pre-dobra :D Drago mi je da ti se sviđa look i da ti je maskara isto favorit ;)

      Izbriši
  6. Volim nježno našminkane oči i jače od ovog se i ne volim šminkati :D U mom slučaju ni eyeliner ne bi našao mjesto na kapcima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sasvim razumljivo, nekad i meni više paše ovako :)

      Izbriši
  7. Krasno ti stoje ovakva sjenila, baš djeluješ nekako sneno :D
    I ček, ti nosiš Misshu 23? ne mogu vjerovat, zar nije ona dosta tamna? :D Ovako po fotkama bih čak rekla da si 21 ako ne i 13 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanjar u duši :D Yep, upravo ta nijansa Misshe. Kad se istisne izgleda jako tamno, a negdje sam pročitala da odgovara svjetlijim curama koje lagano pocrne u licu tokom ljeta. Ali vidiš, na meni se to uopće ne vidi, kao da se nijansa prilagodi tenu, čudno. No, to je čak i dobro :D Bolje da je svjetlija nego tamnija.

      Izbriši
  8. Divno je isto ispalo, pravi djevojački look i savršeno uredno. Želim savjete o ovakvim obrvama!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepe obrve ;) a makeup je po mom ukusu ;

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš ti lijepo pristaju ove nijanse na očima, a obrve su ti savršene :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I ja sam se baš iznenadila koliko mi u biti stoje.

      Izbriši
  11. i kod mene ista stvar, kad uzmem kist u ruke ako imam trunku vremena nikad ne znam na čemu ću završiti... ali neka, dobro je to :D
    ove boje svima stoje, i sama ih često nosima, obrve su ti super, slobodno ubaci tutorijal :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Woohoo, još glasova za tutorijal, drago mi je :) I hvala ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!