Powered by Jasper Roberts - Blog

Ljetne ljubavi 2014. - mazalice&tuširalice


Sve ptice na grani (barem u mom dvorištu) već znaju da je ljeto moje omiljeno godišnje doba. Osjećala sam da ovaj blog ne bi bio potpun bez spomena ljetnih kozmetičkih favorita, a isto tako ne bi bilo fer da vam uskratim pogled na neke ljepote :D

Ovogodišnje ljetne ljubavi započinjem najdražim mazalicama i tuširalicama!


Hawaiian Tropic Body Gloss




Moj prvi i zasad jedini losion sa suptilnim sjajnim česticama. Ne sjećam se kako sam uopće naletjela na njega, ali čini mi se da ga u Hrvatskoj nikad nije bilo u prodaji. Koja šteta… Radi se o predivnoj mazalici „nakon sunčanja“, izuzetno bogatog kokosastog mirisa. Voljela bih vam pismeno dočarati miris, ali to još nisu izmislili. Svaki put kad ju nanesem, sama bi sebe šnjofala non stop. Njegom sam zadovoljna – fino hidratizira kožu i ne ostavlja ljepljiv trag. Šljokice su male, ali sasvim dovoljne za pojačavanje efekta sjaja kože. Sadrži kakao i karite maslac, kokosovo i avokadovo ulje te vitamine A, C i E.



Nabavila sam ga na Ebayu za prilično visok iznos (oko 100 kn), ali nije mi žao jer mi traje već godinu dana i sigurno će još dugo.


Hawaiian Tropic After Sun Body Butter Exotic Coconut (200 ml)




Još jedna havajska poslastica! Mislila sam prvo nabaviti rozu verziju ovog maslaca (koje naravno nema kod nas), ali nije mi se dalo čekati. Samo da mi je kokosa… Uz kokos se osjeti i neko tropsko voće. Izvrsno hidratizira, brzo se upija, nije mastan – sve što je bitno kod ljetnog maslaca! Struktura mu je dosta kremasta – sličnija je nekom bogatijem losionu nego maslacu. Isto sadrži koksovo i avokadovo ulje te karite maslac. Kod nas se još može naći i verzija od limete, no nisam toliki fan citrusnih nota. 



Jedni downside je cijena od oko 80 kn. Ne bih inače dala tolike pare za obični maslac, ali hawaiianotropičasti miris kokosa ne mogu usporediti s ijednim, tako da mi nije žao. Pravi luksuz za kožu, a i nos :D
Gdje kupiti: DM, Bipa, Müller


Balea Melon Tango Body Losion (200 ml)




Balea je ove godine izbacila stvarno njamaste losione. Premda sam probala samo ovaj od lubenice&dinje, to mi je dosta jer tako dobro miriše da mi lako dođe muka od slatkoće. Nije jako gust, ali nije ni rijedak, taman između, i brzo se upija. Njega je isto odlična, ali za normalnu do suhu kožu. Ekstremni suhokošci se ovime neće zadovoljiti. Cijena? Prava sitnica – oko 10 kn.
Gdje kupiti: DM (ako ga još uvijek ima)


Afrodita 100 % SPA maslac za tijelo (200 ml)


Još jedan maslac za tijelo o kojem sam već pisala. Da rezimiram najvažnije – ne ostavlja masne tragove, hidratizira te predivno miriše. Iako je dosta gust i možda nekima pretežak za ljeto, meni uopće ne smeta. Detaljnije o tome zašto ga volim pročitajte OVDJE.
Gdje kupiti: DM, Bipa, Müller, Kozmo – 40 kn


Le Petit Marseillais kremasti gel za tuširanje od vanilije (250 ml)




Moja priča s LPM stvarčicama nije bajna od početka. Naime, kad je linija tek došla u drogerije, ni jedan miris proizvoda mi nije pasao. No, odlučila sam probati barem jednog i oduševila se mirisom, a ponajviše njegom! Formula bez parabena sadrži mlijeko vanilije koje hidratizira i njeguje kožu. I stvarno jest tako. Iznenadila sam se koliko mi je koža bila mekana. Upravo zbog toga mislim da normalna koža tijela neće zahtijevati dodatnu njegu. Moja ipak viče „maži me“ ;) Neodoljivi miris vanilije nažalost se ne zadržava na koži, no zadovoljna sam što me opija dok se tuširam.
Gdje kupiti: DM, Bipa, Kozmo
Cijena: Ovisi o drogeriji, no negdje između 14-18 kn


Balea kremasto-uljni gel za tuširanje s uljem marule (250 ml)





Odlična tuširalica koja me privukla mirisom badema. O maruli kao biljci ne znam ništa, ali google kaže da se ulje dobiva njezinih orašastih plodova sličnih bademima. Ako netko zna više o njoj, slobodno napišite. Također sadrži mliječne proteine, a specijalno je namijenjena suhoj koži. Njega je malo slabija nego kod LPM gela, ali svejedno mi je odlična. Miris se isto ne sadržava tko zna koliko dugo na koži. Ne isušuje!
Gdje kupiti: DM
Cijena: oko 10 kn


Afrodita uljni gel za tuširanje s uljem jojobe i karite maslacom (250 ml)





Dugo nisam nabavila ovaj gel, a cijelo vrijeme mi je bio na pameti. Zato ga i nisam uvrstila u post o Afroditi jer ga tad nisam imala. Bez parafina, parabena i silikona, ova uljna tuširalica je nešto predivno. Suhokošci će posebno uživati jer bogato hidratizira i mekoća se dugo zadržava na koži. Obožavam je u svako doba dana i noći :) Već vam je sigurno poznat učinak jojobe i karite maslaca pa ne moram posebno napominjati njihovu učinkovitost. Bogatog je mirisa po slatkoj vaniliji.
Gdje kupiti: DM, Bipa, Kozmo, Müller
Cijena: oko 20 kn


Jeste isprobali što od mojih ljetnih ljubavi? Koristite li različite losione i tuširalice po zimi i po ljeti ili vam ne igra ulogu koje je godišnje doba?

Share this:

CONVERSATION

21 komentari:

  1. Afroditin maslac kupujem čim ljetu vidim leđa :D Ljeti sam posebno osjetljiva na jače parfeme i mirise proizvoda za tijelo, pa Afrodita neka malo čeka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neki ljeti vole laganije mirise, sve mi je jasno :) Ali kaj je, taj maslac je prefin!

      Izbriši
  2. Sa tvoje liste nisam isprobala Hawaiian Tropic losion, Afrodita maslac i Balea losion. :D Ostalo mi je sve apsolutno odlično. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve sam isprobala osim Afrodita tuširalice i Balea gela.. Hawaiian proizvodi i mene oduševljavau i ljeto ne može proći bez njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Hawaiian Tropic proizvodi su nezamjenjivi :)

      Izbriši
  4. super izbor :D
    Balea Melon Tango - koristila sam gel za tuširanje, slažem se, savršeeen miris :D totalno sam se zaljubila u njega
    meni je Afroditin maslac kao nekima, isto težak za tijelo, ali ako tebi nije, još bolje :D imaš bogatu njegu i sada :D
    privlači me ovaj Balea gel za tuširanje s mirisom badema :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne za tijelo, nego ljeto ahahahah

      Izbriši
    2. Mislila sam i ja da bude, ali stvarno nije. Posebno je odličan za njegu nogu nakon depilacije :)

      Izbriši
  5. Imamo isti ukus za tuširalice i mazalice! :) Imam Hawaiian Tropic maslac, Balea tuširalicu s marulom, LPM vaniliju i Afrodita jojobu, a svakako želim probati i Afrodita SPA maslac (i piling, kad smo već kod toga :) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo pa skoro sve imaš :D Odlično! Afrodita SPA linija im je stvarno pun pogodak.

      Izbriši
  6. Nisam ništa od ovog isprobala nažalost, ali nadam se do kraja ljeta kupiti Hawaiian Tropic body butter za poslije sunčanja, kokos verzija isto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoćeš i da ćeš uživati u njemu koliko i ja jer je stvarno poseban :)

      Izbriši
  7. izvrstan odabir proizvoda, ovaj HT body gloss nisam isprobala, no zvuči divno ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno i je divan i drago mi je da sam naletjela na njega. Ne bih ga mijenjala za ikoji drugi :)

      Izbriši
  8. Prave ljetne ljepotice :) Dijelimo LPM tuširalicu, ali sve bih ti ukrala jer vidim da je po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Nisam probala, ali vjerujem da ne može biti loše ako se radi o lubenici :)

      Izbriši
  10. Padaš na mirise vidim :D Obožavam miris Hawaiian proizvoda, mada ta dva konkretno nisam probala :) LPM tuširalice i ja jako volim, i na "prvu", u bočici, miris mi se uopšte nije sviđa, ali dok se tuširam miriše mi neodoljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo da, jako padam! Ono što mi je kod Hawaiian Tropic-a jedinstveno su baš mirisi u njihovim losionima. Nekako mi nitko ne može kopirati taj miris kokosa :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!