Powered by Jasper Roberts - Blog

Mini recenzije #1: La Roche-Posay, JMO, Balea, Burt's Bees...


'Sup guys? :)

Mogli ste primijetiti da sam nedavno na blog dodala rubrike i padajuće izbornike kako bi sve bilo preglednije i jednostavnije za pronaći ono što vas zanima. Isto tako, već dugo imam na pameti neke nove rubrike koje čekaju svoju realizaciju, a neke među njima su je konačno i dočekale. Osim već pokrenute Testerijade, danas uvodim i Mini recenzije.

U Mini recenzijama pisat ću o proizvodima o kojima vrijedi podijeliti dojmove u par crta te im ne treba cijela zasebna recenzija, pogotovo ako se radi o nečemu o čemu se već naveliko pisalo ili nešto što mi je dobro, ali ne i odlično. Pa krenimo ;)

La Roche-Posay Toleriane Teint

Korektivni puder koji mi je bio proslijeđen, a ja sretna kao malo dijete jer konačno mogu isprobati nešto od LRP-a. Na početku sam ga stalno nosila jer nisam primjećivala koliko mi nijansa u biti ne odgovara. Koliko znam, dostupan je u 3 nijanse (samo??), a mene je dopala nijansa #11 Beige Clair koja je ipak preroza za mene.


To na stranu, puder odlično prekriva, ima SPF 25, lagan je i lijepo sjedne na lice. Dugo traje jer je potrebna mala količina za cijelo lice. Piše da je bez mirisa i konzervansa, no ipak ima neki miris koji ispari kroz par minuta. Obično sam ga znala imati oko 6 sati i super se držao, što znači da bi bez problema potrajao i duže. Sve u svemu, pristojan puder koji mi nije izazvao gadosti na licu ;)

Artdeco Camouflage Cream #6


Svima poznata kamuflaža koja prekriva ama baš sve :D Gusta, teško razmaziva, ali postojana. Baš zbog svoje guste strukture nije pogodna za podočnjake, osim ako imate strpljenja u blendanju. Probala sam ju i na tom području, ali mi je ipak preteška i presuha i nijansa koju imam nije baš najzahvalnija za podočnjake. No, prištiće i nepravilnosti prekriva kao od šale te traje mjesecima. Prije nego ju nanesete preporučuje se zagrijati ju na ruci kistom kako bi se lakše razmazala i „sjela“ na dio koji želite prekriti. Jedan veliki must buy!



Burt's Bees Nourishing Lip Balm with Mango Butter

Jako zanimljiva prirodna kozmetika koja je bazirana na pčelinjem vosku, matičnoj mliječi i medu. Čim sam ju otkrila htjela sam probati njihove balzame za usne, ali nisam znala da ih ima kod nas dok ih slučajno nisam vidjela u DM-u! Uglavnom, izabrala sam balzam s dodatkom mango maslaca.


Odličan balzam koji čini moje često dehidrirane usne mekanima i nahranjenima uz predivan miris manga. Ne upija se nego sjedi na usnama, što mene i ne smeta. Koliko se kužim u sastav, vidim da je stvarno prirodan i bogat hranjivim uljima. Jako sam zadovoljna ovim balzamom, no našla sam mu zamjenu koja je ipak mrvicu bolja. O njoj ćete čitati u daljnjim postovima.
  


Kaina Intensive krema za ruke i nokte

Kako bi moja mama rekla: „Opet tu smrdočinju imaš na rukama!“ Da, nekima će ova krema smrdjeti, nekima će biti fina. Meni je u početku i bila fina, no intenzivnim korištenjem malo mi se zgadio miris. No, ono što je najvažnije – dobro njeguje. Čisto priprosta krema, nedovoljno spominjana, što stvarno ne zaslužuje. Saponia kaže da sadrži vitamine A, B, C i E koji potiču obnavljanje kože i osiguravaju joj vlažnost. Dobro se upija, njeguje i obnavlja čak i po najcičoj zimi. Ruke su mekane još dugo dugo, čak i nakon pranja. Ako želite dobru kremu za malo para (svega 11 kn), a ne smeta vam intenzivan miris, give it a go.




John Masters Organics šampon i regenerator od cinka i kadulje

Dugo se već borim s masnim i svrbljivim vlasištem, što bi ovaj šampon trebao ukloniti. Sadrži cink, kadulju, papaju, ne sadrži sulfate i umjetne konzervanse. Ne mogu reći da mi je ovaj šampon pomogao. Za masne pare koje sam dala očekivala sam više. Jest -  ne iritira vlasište, ne otežava kosu, ali ju niti ne njeguje kako spada niti uklanja svrab. Pošto se ne pjeni dovoljno, prebrzo sam ga potrošila jer mi je duplo više trebalo za moju nekada dugu grivu. 



No, ono što mu se ne može osporiti je miris po bourbon vaniliji. Šampon s definitivno najboljim mirisom kojeg sam ikad imala; nakon pranja kose i kupaona i kosa mirišu luđački  dobro :D Ono što sam otkrila je da ga je najbolje koristiti u kombinaciji s još nekim šamponom, a najbolje će odgovarati nezahtjevnoj kosi.


Balea Aqua Eye Cream Gel


Jako lagana gel krema s algama i termalnom vodom koja pruža dovoljnu hidrataciju mojem okoloočnom području. Nemam problema sa suhoćom na tom mjestu pa mi je ova kremica dovoljna i za dan i za noć. Brzo se upija i jako dugo traje. Ono što me najviše muči su tamni podočnjaci oko čega nije pomogla, no za to nije ni namijenjena. Čisto jedna solidna krema koja je namijenjena jako suhoj koži ispod očiju, no mislim da bi suhokošcima za noć ipak trebalo nešto intenzivnije.


Batiste šampon za suho pranje – Blush


Otkad sam ga otkrila, neprestano ga kupujem jer to je definitivno proizvod koji je dobro imati pri ruci ako ne perete kosu svaki dan (što i nije preporučljivo). Instantno osvježava kosu, daje joj volumen i kamuflira masnoću na vlasištu. Htjela sam probati i druge vrste, ali nekako mi nema smisla jer mi Blush najbolje miriše. Koristim ga na način da ga raspršim što bliže tjemenu i potom umasiram u vlasište (da na kosi ne ostanu bijeli tragovi) te raščešljam kosu. Sličan efekt možete postići i baby puderom te brašnom. Daaaa, probala sam i to u nuždi, a moram priznati da je efekt zadovoljavajući! No, Batiste je ipak Batiste.

Jeste li imali što od ovoga?


Kiss kiss

Share this:

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Ovaj post mi se jako svidio :D
    Očito je da moram probati catrice kamuflažu kad ju svi tako hvale, samo čitam pozitive riječi o njoj. Batiste blush šampon sam i ja imala i nisam ga kupila dalje ali samo zbog cijene od 30 kn, ali i lijenosti, slažem se da je super! Baleinu okoloočnu kremu imam i ja, tj.gel...izgleda isto kao tvoj samo na njemu piše roll on...ovo tvoje je neka novija verzija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeee, drago mi je :D Misliš na Artdeco kamuflažu? :P Makar imam i Catrice. Ma i meni je nekad tlaka jer se Blush brzo troši, ali stvarno ga želim imati uvijek u kupaoni jer mi se tjeme brzo masti, a ne želim prati kosu prečesto samo zbog tog. Hm, da, mislim da sam vidjela taj roll-on...Mislim da nije nova jer sam ju kupila dosta davno, ali možda se varam.

      Izbriši
  2. Imala sam Kaina kremu i slažem se da joj je miris Čas ovako, Čas onako.Ali dobro njeguje, tu se slažem.
    Balea stvari općenito volim, a Želja mi je isprobati Batiste šampon.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe da, možda ovisi o tome što smo pojele prije :D Da, odlično njeguje za tako jeftinu kremu. Ako imaš problema s jako masnim vlasištem, isprobaj Batiste, spasit će te ;)

      Izbriši
  3. Jako volim mini recenzije :D I ja sam nekad davno stavljala baby puder u kosu, puno prije nego što su se pojavili šamponi za suho pranje i svaka čast onome tko ih je izmislio jer stvarno olakšavaju nama koji imamo problem s masnim vlasištem :) Sviđaju mi se točkice na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nezamjenjivi su :) Baby puder čak i dan danas znam staviti ako baš nemam Batiste pri ruci. Skoro uopće nema razlike. Hehe hvala :) Ma te točkice nisu ispale kako sam si zamislila..kad sam stavljala mat nadlak potegnuo je točkice i razvukao ih. Možda sam ih trebala ostaviti da se duže suše. Oh well :P

      Izbriši
  4. Odličan post, ovako nešto bi i ja trebala uvesti obzirom na količinu proizvoda. Sve sam probala sa fotki:D i ne znam što bih izdvojila, JMO šampon je nešto predivno, a ne mogu bez Batiste-a. Kaina krema mi nažalost ma neki čudan miris.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, često je tako i praktičnije :) Ooo bravo, to rijetko mogu reći kad čitam druge recenzije :D Ne znam kakve su druge Kaina kreme, ali stvarno je čudan miris..ne mogu nikako odrediti na što me podsjeća.

      Izbriši
  5. Koristim Artdeco kamuflažu, ali mi se mrvicu više sviđa catrice, jer nije toliko suha, a pruža isto prekrivanje. Trenutno koristim i taj batiste suhi šampon, pa dok ga ne potrošim, jer mi nije dostupan :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, Catrice je mnogima bolja zbog toga jer je kremastija, no meni često sklizne s prištića :/ A Artdeco ne. Kaj ćeš :P Baš šteta što ti Batiste nije dostupan, iskreno se nadam da će jako brzo postati.

      Izbriši
  6. Imala sam Artdeco kamuflažu,istina nije lagana za podočnjake....ali sam je dugo koristila dok nisam pronašla catrice. A Batiste šampon nikako da kupim...to mi je na listi stoljećima dugo već :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Požuri, hehe :D Valjda neće izaći iz ponude. S Artdecoom sam imala još veće podočnjake xD, a ni Catrice mi nije nešto super mega ekstra za to područje.

      Izbriši
  7. baš su mi super i zanimljive ove mini recenzije, upravo sastavljam jednu hehe :)
    zainteresirala si me za Burt's Bees balzam,, gledam na Feel Unique imaju ogroman izbor :)
    mogla bih si nabaviti i ovu Balea gel kremu za oko očiju, nemam problema sa suhom kožom, a volim hidratizirati i to područje, pa mi se čini idealnom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, baš me zanima o čemu će biti riječ :D Onda bi ti Balea bila super, za hidrataciju je odlična :)

      Izbriši
  8. Zalim za Catrice, jer mi naravno nisu dostpuni. :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Sad si me zainteresirala za balea aqua eye cream gel.. koja mu je cijena?

    OdgovoriIzbriši
  10. Super su ove mini recenzije! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeej, drago mi je da ti se sviđa ideja :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!