Powered by Jasper Roberts - Blog

NOTD: Catrice Crused Crystals Oyster&Champagne


Nemam puno pjeskića u kolekciji, svega dva, a danas nosim najnovijeg. Catrice kolekcija Crushed Crystals i nije nešto novo na policama, no tek sam ju nedavno malo bolje proučila i zaljubila se u nijansu Oyster&Champagne. Predivno mi izgleda u bočici i ništa manje na noktima.

Sadrži sitne zlatne čestice, maaalkice veće roze te najveće šesterokutne roze šljokice. Koliko mogu primijetiti, baza mu je prozirna, ali zbog navedene kombinacije daje lagani roskasto-sedefasti štih noktima.

Odličan je sam, a super bi izgledao i kao nadlak :)



Brzo se suši, lako se nanosi te je prilično prozirnjikav pa za malo veći efekt treba nekoliko slojeva. Na slikama je u dva sloja ;) Jako dugo traje, sigurno bi vam potrajao i tjedan dana, čak i uz pranje, ribanje i ostale kućanske poslove.



Tekstura mu nije glatka već pjeskasta - hrapava, kao što sam ranije navela, a to znači da se i teže skida. Ne bunim se jer mi je predivan!

Trenutno ga možete nabaviti po cijeni od oko 20 kn (10 ml).

Kako se vama sviđa?

Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. stvarno lijepo izgleda lakić :D super je što daje tu neku rose gold boju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, nisam se mogla sjetiti da je to u biti rose gold efekt. A volim rozo zlato tako da mi je super :)

      Izbriši
  2. Super izgleda,škicnuti ću drugi put malo ove lakove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih još lijepih, ali ovaj mi je favorit :)

      Izbriši
  3. I ja imam samo jedan pjeskić i to vrlo taman. Sviđa mi se ova nijansa, pogledat ću ju , mada bih ga ja koristila više kao nadlak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao nadlak bi sito bio super jer bi sve čestice više dolazile do izražaja :)

      Izbriši
  4. Gledala sam ga i uspjela se oduprijeti kupnji, i sad ga vidim kod tebe .... A lijep je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, ali sam ipak posustala :P Predivan je i nije mi žao novaca :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!