Powered by Jasper Roberts - Blog

OleoTheraphy uljni super trio


U zadnje je vrijeme blogosfera preplavljena prirodnom kozmetikom i raznoraznim pripravcima s uljima. A kako i ne bi kad su ulja blagodat i za kožu i za cjelokupni organizam jer su prepuni vitamina, antioksidansa, nezasićenih masnih kiselina i drugih važnih sastojaka. Maslinovo, sezamovo, makadamija, argan, avokado, lan, crni kim, badem, lješnjak, you name it.

Prije nego obavim bilo kakvu ciljanu kupovinu, moram se prvo informirati o tome što kupujem jer ne volim doći kao tutlek u trgovinu kao što je npr. Kemig i onda zujati što i kako. To je neki my thing, volim kod takvih stvari biti pripremljena.

Uglavnom, bila su mi prijeko potrebna neka ulja jer nikako nisam mogla izaći na kraj s perutanjem oko nosa i usana. Nisam htjela kupiti ona koja se nude u drogerijama jer često sadrže i neke nepotrebne sastojke. Većina vas je vjerojatno čula za Kemig, a na njihovom webshopu možete pronaći cjelokupnu ponudu OleoTheraphy prirodnih baznih ulja. Bazna ulja su ulja "nosači" koja se dodaju raznim pripravcima za liječenje određenih tegoba, odnosno održavanje zdravlja organizma. Znači, suprotno od eteričnih ;)



Ulja koja ću vam danas predstaviti su bademovo, ulje avokada i ulje makadamije. Dolaze u tamnim, smeđim bočicama od 100 ml i potrebno ih je čuvati na tamnom i hladnom mjestu kako bi se što bolje očuvala i dobro vas služila. Sva tri ulja su hladno tiješnjena, a postoje i njihove rafinirane verzije koje ne preporučam. Za one koji žele znati više: hladnim prešanjem ulja zadržavaju ljekovite tvari, dok rafiniranjem gube dosta vrijednih svojstava, uklanja im se miris i postaju jednolična; sve u cilju produljenja trajnosti samih ulja. Takva ulja su i jeftinija od hladno tiješnjenih.

·        Ulje badema - 41,45 kn

Sjećate se perutanja oko mojeg nosa i usana? Zahvaljujući ovom ulju toga više nema :) Naveliko poznato kao univerzalno ulje u regeneraciji kože i raznih ekcema, psorijaze, upala i sl. Bogato je esencijalnim masnim kiselinama i vitaminima A, B1, B2, B6 i E. Trpaju ga u sve moguće kreme i losione, a koristi se i kod masaža te u aromaterapiji. Lagane je teksture i lako se apsorbira u kožu.
Najviše ga volim koristiti navečer nakon čišćenja lica laganim umasiravanjem, a nanosim ga i na usne. Rezultat: ujutro me dočeka predivna, mekana koža bez suhih dijelova. Odlično je i za umirivanje kože nakon depilacije.



·        Ulje avokada – 29,95 kn

Avokado obožavam na sve načine pa sam u prvom pohodu Kemigu morala kupiti i avokadovo ulje. Za njega kažu da sadrži najviše nutrijenata nego bilo koje drugo ulje, a tu se najviše ubrajaju vitamini A i E, D i C te vitamini B-kompleksa, kao i snažni antioksidansi. Čest je kozmetički sastojak jer sprječava prijevremeno starenje kože.
Kupila sam ga prvenstveno zato jer sam čula da je dobro u tretiranju osjetljivog i suhog vlasišta. Koristim ga u kombinaciji s uljem makadamije tako da ga prije pranja bogato nanesem na vlasište i zatim cijelu kosu te tako ostavim minimalno sat vremena, a nekad i duže. Nakon ovog tretmana kosa je glatka i sjajna, a vlasište nahranjeno i umireno. Milina! :D Dosta je intenzivnog mirisa (hej, pa ulje je), no ne ostaje na kosi. Ponekad ga koristim i na licu, vratu i dekolteu.

·        Ulje makadamije – 31,81 kn

Ulje makadamije isto je izvrsno za njegu kose i možemo ga naći u raznim preparatima. U opisu stoji da ga često nazivaju i „nestajućim“ uljem jer se za pojam ulja brzo upija stoga se u masažama koristi u kombinaciji s drugim uljima. Isto tako je prepuno vitamina A i E te Omega-7 nezasićenih masnih kiselina.
Kao što sam već rekla, koristim ga zajedno s avokadovim uljem. Također sam ga probala staviti na vrhove kao završni tretman, ali kosa mi je nakon toga ostala masna, odnosno ulje se nije upilo. Sasvim razumljivo jer je ovo ipak ulje, a ne pripravak od ulja.



Gdje kupiti:


Kemig, Antuna Bauera 5, Zagreb

I za kraj jedan jednostavan recept za home-made piling koji često spravljam: jednu do dvije jušne žlice šećera ili soli pomiješati s kombinacijom sva tri navedena ulja (od svakog po mrvicu) i dodati kap-dvije vode. Smjesa mora biti gusta, ne razvodnjena, inače se nećete moći lijepo ribati :)


Volite ulja? Pišite :)

Share this:

CONVERSATION

27 komentari:

  1. Volim prirodnu kozmetiku, iako su takvi proizvodi dosta skuplji od "neprirodnih" i teško sjednu na studentski novčanik haha :) ali mogla bi probati ova ulja, zasad sam probala samo ekstra djevičansko kokosovo ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sve što je prirodno i dobro je skupo kad je ovaj svijet takav kakav jest danas - svi samo misle na profit. I ako se želi biti zdrav mora se to masno platiti što je meni jako glupo, ali to je tema za drugu diskusiju. Kokosovo ulje je isto odlično :)

      Izbriši
  2. Ne koristim niti jedno od ova tri no ono što sam do prije par mjeseci pila jest ulje crnog kima koja je kao za sve dobro. Žličicu dnevno.. i da stvar bude dobra, nisam imala problema sa zdravljem toliko + nisam se mogla napiti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ga :) Ali to većinom mama koristi. Kužiš, htjela bih sve te stvari koristiti na dnevnoj bazi, ali se ili ne sjetim uopće početi ili zaboravim konzumirati svakog dana.

      Izbriši
  3. Obožavam ulja! Što mješavine što ovakva bazna za mućkanje pilinga i kuri za kosu... što god!
    Koristila sam sva navedena ulja i toplo preporučujem da makadamiji dodaš kokos i argan - savršena kura za kosu! ;)
    Također, ulje suncokreta je fenomenalno za njegu tijela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, tko bi rekao, suncokretovo svi obično spominju samo kod kuhanja. Čisto arganovo nemam, ali planiram ga nabaviti. Najrađe bi se opskrbila ama baš svim uljima :D

      Izbriši
  4. Obožavam Kemigova ulja i imam cijelu jednu škrinjicu koju sam napunila njima :) Imam ulje argana, avokada, ricinusa, makadamije, badema, suncokreta, čička, bršljana i lješnjaka :D

    Kokosovo ulje također volim i samo ulja koristim na kosi, a recimo čičkovo ulje je odlično kod opekotina, dosta puta mi se znalo dogoditi kad kuham da nestašne kapljice kipuće vode ''iskaču'' iz posude direkt na moju ruku... I onda trk po ulje, namažem mjesto i ne pojavi se plik niti ostane ikakav dokaz da sam se spržila na nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu, odlična kolekcija! Koliko ti je trebalo da skupiš sve to? :D Odličan savjet, hvala ti! Sad znam što sve moram nabaviti.

      Izbriši
  5. Imam doma pravu uljaru :D Voljela bih da Kemig izbaci neka pakiranja od 20 ili 50 ml jer mi je često stotka previše. Avokado mi je najdraže ulje!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, možeš preprodavat :P Da, stotka je previše pogotovo ako imaš ogromnu kolekciju. Treba to stić potrošit :D

      Izbriši
  6. Super super post :D
    Ja imam isto ovo ulje avokada i isprva mi je miris bio sačuvaj Bože :p Ja ga koristim najčešće kao masku za kosu prije pranja (pustim da stoji 5-10 min) pa isperem šamponom kasnije. Ali koristim ga vrlo rijetko. Baš si me sad zainteresirala za ova ostala ulja :)
    Btw. ako imaš strija, super je kantarionovo ulje i ulje koštica marelice koje dosta često koristim, pomažu u održavanju elasticiteta kože....pa eto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;) Miris je nesvakidašnji, ali sve se pretrpi za ljepotu :D A imam ih, da, i dosta se vide. Sada ih tretiram jojobom, makar bih mogla ubaciti i još koje ulje. Što više to bolje. Thx na prijedlogu!

      Izbriši
  7. od ovih navedenih imam makadamiju, a inace imam i ulje lješnjaka, jojobe, suncokreta i ulje pasjeg trna....ja ti makadamiju stavim na mokre vrhove i kasnije na suhu kosu također, ali meni ne bude masna, nezz mozda previse stavis? ja raspodjelim kosu na dva dijela za svaki dio uzmem jednu kap, kap i pol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pasji trn, zanimljivo. Morat ću malo guglati :) Ne sjećam se jesam li makadamiju probala i na mokre vrhove, možda bi onda bila ok za takav tretman. Zbilja sam stavila minimalno i opet je kosa bila masna :/

      Izbriši
  8. joj baš dobar post, super si me informirala o ovim uljima :D
    baš bih si mogla nabaviti ovo ulje badema, jer iako imam masnu kožu, oko usana mi se ljuska. ovo bi bio idealan tretman za nju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti je bilo korisno! Nema veze što si masnokožac...ulja mogu koristiti svi tipovi ;)

      Izbriši
  9. Odličan post :) Nisam baš ljubitelj ulja (osim suhih) jer mi ne pašu na mojoj masnoj koži, kao ni na kosi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Baš šteta što ti ne pašu, pa kako to?

      Izbriši
  10. Ja za piling koristim pšeničnu krupicu + maslinovo ulje, ali mislim da ću isprobati i bademovo koje trenutno imam + otići po neko novo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću jednom isprobati i takav piling, čula sam za to :D

      Izbriši
  11. Imala sam ovo ulje avokada i koristila sam ga za kosu miješano sa maslinovim i stvarno mi je dugo trajalo za tako malu količinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yep, super je što tako dugo traje. Tek sam na pola flašice od sva tri, a kupila sam ih davno :)

      Izbriši
  12. premda imam suhu kožu nekako se baš i ne družim pretjerano s uljima... ali zato sam se odlično sprijateljila s uljem jojobe koji mi zbilja spasi facu u kriznim trenucima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jojobino čisto ulje nisam još probala, ali ne sumnjam da je odlično. Uostalom, kao i svako :)

      Izbriši
  13. Pozdrav!Zanima me koliko često stavljaš masku od avokada i makadamije na kosu?Danas sam prvi puta probala,nakon što sam pročitala na tvom blogu-i oduševljena sam!!!Mekana,sjajna i glatka kosa,a inače muku mučim koliko je suha.Puno hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, jako mi je drago da ti ta kombinacija odgovara i da sam pomogla svojim savjetom :D Masku stavljam po potrebi, odnosno kad vidim da mi ju kosa zahtjeva, ali to je recimo minimalno jednom, dvaput mjesečno. Ako tvoja zahtjeva više, slobodno ju stavljaj svaki ili svaki drugi put prije pranja, ovisno o tome koliko ti se da :)

      Izbriši
    2. Puuuno hvala na odgovoru :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!