Powered by Jasper Roberts - Blog

Beach bag essentials 2014.



Pozdrav društvo!

Ah, konačno sam dočekala more i ove godine i dok vi ovo vrijedno čitate, ja se isto tako vrijedno kupam :) Naime, kako nemam mogućnost pisati postove dok sam na moru, odlučila sam vam unaprijed pokazati što nosim na plažu. Nema ljepšega nego okinuti par slika proizvoda na šljunčanoj plaži i uklopiti ih u post, no to će morati pričekati vrijeme kada budem imala laptop ;)

Ove godine sam se opskrbila nekim novim proizvodima i stvarima koje prošle godine nisam imala ni koristila, no tu se može naći i nekih starih obožavanih stvari.


Glavna zvijezda ovog ljeta za mene je definitivno šešir. Šešire nikad nisam nosila, bilo me nekako sram jer su mi bili prefancy, za damice. Koje krivo razmišljanje! Ne želim više biti bez ovog šešira jer osim što štiti glavu, štiti skoro cijela ramena i vrlo je šik, ljetni, mornarski :) Nakon duge potrage za baš takvim s velikim obodom, pronašla sam ga u Sohu za 100 kn. Svaki put kad ga imam, pomalo se osjećam retro kao Lana Del Rey na ovoj slici :D

Sljedeće bez čega ne mogu su, naravno, badići. Prošle godine sam furala samo jedan, ovaj crni s metalik-plavkastim kružićima i bio mi je super. No, u planu mi je bilo pronaći neki posebni, da ima onaj morski štih i tako sam pronašla predivan mornarski bikini. Zar nije specifičan? A šešir i on kao da su stvoreni jedno za drugo. Oba badića sam našla na Mojim krpicama.




Već nekoliko godina svakog ljeta nosim Ipanema japanke. Ljudi moji, kako su to kvalitetne japanke… toliko su izdržljive da su kao da sam ih tek kupila. Tome u prilog vjerojatno ide i to što su cijele gumene. Doduše, donji dio je imao nekakav gradient od ljubičaste do tamnoplave, no to se vremenom izglodalo pa nisu više reprezentativne. Mogu se močiti, savijati i neće im ništa biti. Sigurno ću ih nositi još godinama. Ako možete uložite u jedne i nećete požaliti.



Kakvo bi to ljeto bilo bez mackalica za sunčanje :) U ovom postu sam spomenula koliko volim Hawaiian Tropic proizvode, tako da nisam mogla odoljeti suhom ulju za sunčanje sa SPF-om 20. Uzela sam full size verziju pa nek se nađe. Miris je božanstven!
Kao dodatak ulju, tu je i Sundance mlijeko za sunčanje (SPF 20) koje navodno prirodno ubrzava proces tamnjenja bez sredstava za samotamnjenje. Vidjet ćemo!


Za zaštitu lica uzela sam Kiss My Face kremu (iHerb), SPF 30. Zasad mogu reći da je vrlo ugodna, skoro uopće nema miris i brzo se upija.
Bitno je zaštititi i usne pa sam odlučila isprobati i Sundance balzam za usne s faktorom 30.

Osim nabrojanog obavezno nosim bocu vode, eventualno neko voće, nešto novaca, ručnik i maramice.

Što vi nosite na plažu?
Jeste li za poseban post o sredstvima za sunčanje nakon što ih dobro isprobam?


Puno slanih pusa od vaše Ide :*

Share this:

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Joj, koji predobar šešir, nisam vidjela nigdje ovakve, u retro fazonu, a tek u kombinaciji sa kostimom, super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvala, jako sam zadovoljna i njime i badićem, kao da su se dogovorili :D

      Izbriši
  2. Imala sam iste predrasude o sesirima kao i ti :D ali u zadnje vrijeme mi se bas svidja taj Vintage stil, kud lijepo izgleda, kud stiti glavu i ramena i stvarno je odlican za ove vrucine :) super ti stoji sa badicem! Hawaiian Tropic je najbolji za suncanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, predobar je, spasio me najviše na plaži jer nikako ne mogu naći hlad... Hawaiian Tropic u <3 :D

      Izbriši
  3. Prekrasan šešir :) Ja sam isto imala predrasude prema njima, ali ih zadnjih par godina nosim bez problema. Čak sam počela zimi one zimske velike iz zare. Ljudi malo čudno gledaju, ali nema veze :D sviđa mi se to jako :)
    Badići mi se isto jako sviđaju :) Hawaiian tropic proizvodi su mi oduvijek odlični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma neka gledaju, ti samo ponosno nosi :) I mene su gledali na moru..prvi pogled im je onako kao da ih je netko ošinuo, ali im brzo postane normalno haha. Hvala, drago mi je ;)

      Izbriši
  4. Šešir mi je *_*
    Ipanema sandalice imam 6 godina i izgledaju kao kad sam ih kupila, a japanke 2 godine i također su odličnom stanju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ipanema stvarno radi kvalitetnu obuću, što je je :)

      Izbriši
  5. Blago tebi! Ja sam more opet vidjela samo na fotkama :D Naravno da sam za post o proizvodima za sunčanje a sad ti mogu reći da vjerujem da si najljepša na plaži s ovako divnom opremom :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ga budeš vidjela sljedeće godine na najmanje 2 tjedna! Držim fige ;) Hehe, ove godine sam se baš fino opremila, nisam htjela išta izostaviti :P

      Izbriši
  6. Aaaaa, badić sa štrasom, dugo već nisam imala. Inače SPF je i meni uvijek obavezan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma najradije ga ne bih stavljala na sebe, ali ne želim riskirat opekline.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!