Powered by Jasper Roberts - Blog

Earth Science Olive&Avocado Hair Masque


U zadnjem pohodu na iHerb naručila sam Earth Science masku za kosu potaknuta Babushkinom recenzijom u kojoj je nahvalila ovo čudo. Iako maske ne koristim tako često jer mi se ne da čekati i ispirati ju pol sata (uvijek negdje kasnim :P), ovu je odlično imati pri ruci.

Dolazi u klasičnoj plastičnoj tubici s poklopcem od 170 g, s tim da postoji i manja verzija od 59 g koja je duplo jeftinija. Poklopac je čvrst i dobro se zatvara tako da se ne može dogoditi da vam išta iscuri.


Maska sadrži avokadovo, kokosovo i maslinovo ulje za koja se već dosta dugo trubi kako su odlična i za kosu i za kožu, a to stvarno i jesu! Namijenjena je dubokom obnavljanju suhe, oštećene i kose tretirane bojom i kemikalijama. Ne sadrži sulfate, parabene i ne testira se na životinjama. Thumbs up!



Kako se radi o dosta gustom proizvodu, potrebna je mala količina za nanošenje pa će vam dugo trajati. Nanosim ju nakon kompletnog pranja kose i trudim se da iscijedim što više vode kako bi maska prodrla što dublje u vlas. Logično je ako je kosa premokra da će puno proizvoda skliznuti i moguće da neće pošteno obaviti svoje. Na kosi ju ostavljam od 2-5 min., ovisi koliko imam vremena i koliko mi se da.

Iznenadila sam se koliko mi je kosa odmah nakon ispiranja glađa i mekanija, a nakon sušenja je podatna i vrhovi nisu toliko isušeni, što mi se zna dešavat otkako bojim kosu u crveno. Maska nipošto ne otežava kosu, no potrebno ju je dobro isprati, pogotovo ako imate jako dugu kosu.


Cijena:

170 g – 40 kn ($6,65)
59 g – 15 kn ($2,27)

Sve u svemu, odlična stvar za male pare. Navalite! :)

Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. imam onu u manjem pakiranju i zadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
  2. E pa trebala sam naručiti, a ne ostaviti za neku drugu narudžbu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije mi poznat ovaj brend :). Maska zvuci sjajno, trenutno sam navučena na maske za kosu. Od svih proizvoda, jedino mi one stvarno pomažu kosu na moru držim pod kontrolom. Lepa recenzijica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima puno neotkrivenih brendova na tom iHerbu, tko bi to sve isprobao xD Meni su isto maske super, samo sam često lijena stavljati ih i čekati. Ali naprave čudo :)

      Izbriši
  4. Gdje se moze kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako i piše u tekstu, na iHerbu :) LINK: http://www.iherb.com/Earth-Science-Deep-Conditioning-Masque-for-Hair-Olive-Avocado-6-oz-170-g/16737#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=earth%20science%20mask&rc=120&sr=null&ic=4

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!