Powered by Jasper Roberts - Blog

Eyebrow tutorial: Kako uređujem obrve



U mojim prijašnjim makeup lookovima posebno su vam se svidjele moje obrve pa vam danas donosim obećani tutorial kako ih uređujem/popunjavam.

Što se tiče samog čupanja, tu nema prevelike filozofije – najvažnije je uočiti prirodan oblik vaših obrva i počupati sve što se nalazi izvan tog oblika. Bitno je samo da vam obrve nisu pretanke jer to nimalo ne laska vašem licu i sveukupnom dojmu. Mora biti malo dlaka, jel :)

Kod popunjavanja obrva nastojim da izgledaju što prirodnije, ali da su ipak definirane. U tu svrhu najčešće koristim sjenilo za obrve, a manje olovku jer sam skužila da mi olovka niti ne treba.

Koristim:

Jordana Brow & Eyeshadow Powder in Auburn (odlično sjenilo za crvenokose cure)

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

Eveline Art Scenic Concealer #05 Nude (nije na slici)

Kosi kist – Catrice

Četkica „spoolie“ za češljanje – Body&Soul



A sad korak po korak:

1. Započinjem povlačenjem crte po donjoj liniji obrva koristeći Jordana sjenilo. U biti mi sjenilo zamjenjuje olovku, tj. povučem crtu onako kako bi to napravila olovkom.

2. Zatim istim sjenilom pratim gornju liniju obrva koju započinjem malo dalje od početka obrve kako bi postigla fade efekt.

3. Ostatkom sjenila na kistu lagano popunjavam obrvu u prikazanim smjerovima – početak obrve prema gore, a ostatak u smjeru rasta dlaka.

4. Počešljam obrve ako je potrebno na isti način kako sam ih i popunjavala – početak prema gore, a ostatak u smjeru rasta.

5. U ovom koraku pomiješam srednju i najtamniju nijansu smeđe iz BeautyUK seta za obrve i popunim zadnju trećinu obrve, prateći luk tako da bude definiraniji.

6. Ovaj korak znam i preskočiti ako nemam dovoljno vremena jer ne utječe toliko na završni dojam. Korektorom popravim donji rub obrve i malo na kraju, a ako je potrebno, isto napravim i na gornjem dijelu.

7. Ponovo počešljam obrve kako bih skinula eventualni višak sjenila. Na kraju pošpricam malo laka za kosu na četkicu i lagano prođem po obrvama da se ne miču. Lak mi se pokazao kao bolji izbor nego gel za obrve; potonji ne radi apsolutno ništa.

And you're done! :)


Naravno da mi obrve ne ispadnu svaki put isto, to ni ne očekujem. No, vježba čini čuda ;)

Je li popunjavanje obrva obavezno u vašoj makeup rutini ili to ne smatrate bitnim?

Share this:

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Odlične fotke :D Baš si mrak ovo napravila i sad se još više divim tvojim obrvama, stvarno super izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D I ja sam zadovoljna jer su odlično ispale!

      Izbriši
  2. Odlično ti obrve izgledaju :D Jel mi se to čini ili je u Beauty UK paleti i sivo sjenilo? Meni treba takvo jer imam crne obrve, ali nigdje da nađem. A smeđe mi uopće ne odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx :)) Tako je, sivo koje naginje na crno. Mislim da bi ti onda moglo biti super.

      Izbriši
  3. Krasan tutorial, sjedi 5! Vidiš, lak za kosu svaki put zaboravim probat. Nedavno sam kupila od Alverde nekakav gel za obrve/trepavice, i moram priznat da radi. Kad mi se ne da uređivat i popunjavat, samo ih začešljam s tim i ne mrdaju, a ne izgledaju slijepljeno. Ugodno sam iznenađena, a nije ni skup.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da je za peticu :D Definitivno probaj s lakom za kosu, meni tek tad ne mrdaju. S gelom mi izgledaju mokro i nakon par minuta opet padnu :/

      Izbriši
  4. Prije ih nikad nisam crtala, a onda kad sam pocela sam shvatila da bez njih izgledam kao da mi je lice polugolo :D odlican tutorial i bas ti lijepo izgledaju obrve na kraju :) doduse ja koristim samo jedan proizvod, ali slazem se da je bitno brinuti o obrvama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee upravo tako i ja, dobro si rekla :) Probala sam također s jednim, ali sam otkrila da mi ovako najbolje odgovara, iako zna nekad potrajati malo duže. Hvala ;)

      Izbriši
    2. U potpunosti se slažem s vama :)

      Izbriši
  5. Odlična tutorijal :D Popunjavam obrve samo sjenilom jer mi to daje najbolji efekt. Nekad kad sam u velikoj gužvi znam i preskočiti popunjavanje obrva, no to je rijetko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Slažem se s tobom, sjenilo je i meni najbolje, nekako su tad najprirodnije, a i s njim je najlakše raditi. Za olovku moraš imati dosta preciznu ruku..

      Izbriši
  6. moje su dosta tanke, još tanje od tvojih, liniju nemam gdje povlačit već jediono od gornjeg djela obrve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nikad imala jako tanke obrve pa ne znam kako se barata kad su takve. Jedino da ih onda probaš popuniti koliko ide, bez oštrih linija.

      Izbriši
  7. Super, ti imaš lijepe deblje obrve, moje su tri dlačice :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično izgledaju! Moje su u nekoj koma fazi trenutačno, malo su se olinjale pa se spremam atack na njih s ricinusovim uljem...i koliko god loše izgledale, trudim se ne maltretirat ih previše da ne ispadne i ovo malo dlaka što ima, treba im oporavak pod hitno :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Budeš stavila koju before/after sliku? Da vidimo koliko djeluje ricinusovo ulje, baš me zanima. Inače su mi obrve bile deblje prije, ali sam ih možda maaaalo previše počupala...

      Izbriši
  9. super post! sviđa mi se kolaž koji si napravila s koracima :D
    sviđa mi se što si ubacila i ono sjenilo koje je dobro za crvenokose cure, jer sam uvjerena da je njima najteže postići tu idealnu, a prirodnu nijansu obrva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx :) Potrudila sam se i zadovoljna sam kako je ispalo jer je dosta teško slikati oko kad nemaš adekvatnu opremu. Točno, crvenokose se često muče s pronalaskom nijanse...one s riđom kosom još mogu naći, ali tamnije teško.

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Slažem se, puno doprinesu cjelokupnom dojmu :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!