Powered by Jasper Roberts - Blog

Élixir face oil & skin treatment


Hello girls and boys!

Iako još uvijek traje, ljeto svake godine pozdravljam s 1. rujnom, vjerojatno kao i većina ljudi. Kad dođe deveti mjesec, to više nije to, jel tak?
No, da ne bi sve bilo u žalosnim bye bye tonovima, danas ću s vama podijeliti i više nego pozitivne dojmove o odličnom prirodnom proizvodu koji se popeo na sam vrh moje preparativne rutine.



Prije mjesec i pol dana pružila mi se prilika da isprobam dva 100 % prirodna proizvoda, ulje i univerzalni balzam iz radionice prirodne kozmetike Élixir. Balzam još uvijek testiram pa će o njemu biti riječi nešto kasnije.


ÉLIXIR u svojim preparatima koristi samo najprirodnije sastojke kao što su organska i hladno tiještena biljna ulja te eterična ulja koja su se u puno navrata pokazala učinkovitim u hidrataciji kože, smirivanju upalnih procesa, ožiljaka, akni, bora, reguliranju viška sebuma te poboljšavanju elasticiteta kože.

Osim klasičnih baznih ulja tipa badem i marelica, Élixir ulje sadrži 4 moćna ulja: ulje divlje ruže, noćurka, geranija te Ylang Ylanga.

Ulje je namijenjeno svim tipovima kože, čak i masnoj pa ako se ustručavate koristiti ulja zbog masne kože, nemojte se bojati i probajte. Mogli biste se ugodno iznenaditi ;)

MALO O AMBALAŽI

Ulje je pohranjeno u tamnu staklenu bočicu od 30 ml s kapaljkom koja je vrlo praktična jer olakšava doziranje, a osim toga nije klasična ravna već ima zakrivljeni vrh tako da može pokupiti i zadnju kap ulja. Stvarno pohvalno! Cjelokupna ambalaža je jednostavna, pomalo retro i nenametljiva. Sastav, naziv proizvoda i proizvođača, količina te za što služi je zbilja sve što treba pisati.


E sad ono najvažnije – KORIŠTENJE, UČINCI I DOJMOVI

Élixir kaže da ovo ulje pospješuje vlaženje i elasticitet kože, kontrolira proizvodnju viška sebuma, usporava znakove starenja, djeluje na ožiljke i neujednačenost kože. Zlatno-žućkaste je boje, intenzivnog, ali ugodnog mirisa i nije pretjerano masno, no bitno je pričekati da se dobro upije kako ga umjesto vašeg lica ne bi upila posteljina.

Koristila sam ga najčešće navečer nakon kompletnog čišćenja lica. Jedan stisak pumpice je sasvim dovoljan za cijelo lice, s tim da sam ga nanosila i na vrat i dekolte. Svaki put sam radila i laganu masažu lica te primijetila kako mi je lice odmah nekako svježije.

Sljedećeg jutra sam se probudila s mekanom kožom, a suhih dijelova lica (oko nosa i usana) nije bilo. Također mi čelo nije bilo toliko masno koliko zna biti. Ulje je uspješno smirilo i nastale prištiće, kako na licu, tako i na dekolteu.

Toliko sam se oduševila ovim uljem da sam ga morala ponijeti sa sobom na more. Koliko ih god obožavam, morska voda i sunce dosta dehidriraju i isuše kožu, a kod tog problema ulje se pokazalo kao pobjednik.



KOMPLETNI UČINCI ÉLIXIR ULJA NA MOJOJ KOŽI
·        hrani suhe dijelove kože
·        umiruje upale/prištiće na licu i dekolteu
·        regulira sebum
·       uklonilo mi je alergiju na sunce koju sam zaradila na moru kod područja pazuha već sljedeći dan
·      smiruje crvene točkice u nekoliko sati koje se pojavljuju nakon depilacije voskom
·       hrani suhe laktove i kožicu oko noktiju

Još je bitno napomenuti da je ovo magično ulje uspješno smirilo ječmenac koji se mom dečku pojavio na moru, tako da je i on ugodno iznenađen njegovim učinkom.

Élixir ulje potrebno je čuvati na tamnom i hladnom mjestu, a preporučuje se potrošiti ga unutar 6 mjeseci od otvaranja.



CIJENA I GDJE GA NABAVITI

Ulje možete kupiti po cijeni od 100 kn za 30 ml + dostava na Élixirovoj Facebook stranici. U ponudi imaju i manju verziju ulja od 2,5 ml za 10 kn ako želite isprobati ulje prije kupnje full size bočice.

Definitivno ću nastaviti s korištenjem ovog ulja jer se u mnogo čemu pokazalo odličnim, a to dokazuje i puno pozitivnih komentara drugih korisnika na Élixir stranici.

Kako vam se čini ulje? Jeste li ga već isprobali? Ako niste, želite li?


*PR proizvod

Share this:

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Ovo je zbilja pravi elixir. Nakon ove recenzije definitivno si mi prodala iako vidim da svi hvale, oduševljena sam tvojim učincima :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako sam se iznenadila kad sam vidjela koliko brzo su mi se neke stvari povukle, a o ječmencu kod dečka da ne govorim...bio je skeptičan oko stavljanja ulja na oko (znaš kakvi su muški), ali kad je vidio koliko se smirilo, faca mu je bila ovakva O.O

      Izbriši
  2. Ovo zvuči predobro. Definitivno stavljam na wish listu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim, želim :) Čitala sam dosta recenzija o ovom ulju i sad sam prvi put na fotografiji sastava primijetila da su oni moji sugrađani :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno ulje, ne mogu se odvojiti od njega :)) slazem se sa svim napisanim.

    OdgovoriIzbriši
  5. obožavam ovo ulje :)
    od ambalaže, mirisa, učinka na kožu :D stvarno je odličan proizvod, gušt ga je koristiti

    OdgovoriIzbriši
  6. Stoji mi na wish listi, iako trenutno imam u opticaju Trilogy i Pai ulje koje je fenofenofenomenalno x 100 :D
    Odlicna recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D Googlat ću malo to dvoje :D

      Izbriši
  7. Obavezno želim probati sve što je u svojim preparatima koristi samo najprirodnije sastojke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također! Što prirodnije, to bolje :)

      Izbriši
  8. sve ga hvalite, morat ću i ja probati :D
    trenutno kombiniram jojobino ulje i ono od pšeničnih klica, i oba su mi predobra :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako i ne bi kad je super :D Čula sam puno o tom od pšeničnih klica, morat ću bacit oko.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!