Powered by Jasper Roberts - Blog

Feeling sick but looking fresh makeup tutorial


I baš kad sam mislila da me prehlada neće uhvatit, ona me uhvatila. Med i limun kao prevencija ovoga puta nisu šljakali. Doduše, nije strašno jer mi je već drugi dan bilo puno bolje i to toliko da mi je sinula odlična ideja o „before and after“ makeup tutorialu. Znam, znam, tko se šminka kad je bolestan, ako već ne mora? Malo tko. Teško ti je ruku pomaknut, a kamoli stavljat sve na to na sebe.


Ovaj tutorial niti nije za „najgore“ dane već za one dane kad vam je bolje, no još ste šmrcavi i kilavi, a silom morate van iz kuće nešto obaviti jer nema tko ili vam je jednostavno pun kufer biti doma. Samo nemojte baš puhati u ljude :P

Za početak nekoliko savjeta:


  • Dobro hidratizirajte kožu! Kad smo bolesni koža je često suha i dehidrirana pa joj je potrebna dodatna vlaga kako vam makeup ne bi samo pogoršao stvar.
  • Zaista nije potrebno lice mučiti s tonu slojeva šminke, malo je dovoljno.
  • Izbjegavajte napadne boje; najbolje se držati neutralnih tonova, kao i nježnih rozo-breskvastih kako bi licu dali svježinu.
  • BB krema je vjerojatno bolji izbor nego puder.
  • Obratite posebnu pažnju na hidrataciju područja oko nosa (od silnog puhanja) i usana.
  • Breskvasta olovka na waterline-u djeluje protiv umornih očiju. I sama sam se uvjerila da djeluje prirodnije od bijele i vraća svježinu očima.
A sad na tutorial… pripremite se, ovaj put ima puuuno slika, ali i onih ne toliko primamljivih :P



Kao što vidite, ni moja koža nije savršena (a čija jest?), a još je gore sad kad sam bolesna. Kako bih ju pripremila kožu za šminku, izabrala sam Afrodita Hydra Thermal koncentrat koji odmah omekšava i hidratizira. Ispod očiju stavila sam laganu Balea Aqua Creme Gel.


Zatim slijedi prekrivanje Missha Perfect Cover BB kremomNepravilnosti i prištiće kamufliram Artdeco kamuflažom, a podočnjake Illamasqua Emerge pigmentom (koji je breskvasti pa odlično prekriva plavo-ljubičaste tonove podočnjaka) i Maybelline Fit Me korektorom.



Obrve ovaj put sređujem što jednostavnije moguće – srednje smeđom nijansom iz Beauty UK brow kita. Na kapke sam nanijela Essence prljavo bijelo sjenilo, a pregib sam tek toliko naglasila najsvjetlijom i srednjom nijansom smeđe iz istog Beauty UK kita. Sve sam fiksirala Rimmel-ovim Stay Matte puderom.



Sljedeća na redu je omiljena Bipa Lash Unlimited maskara koja mi radi čuda od trepavica! Samo što se brzo spuste, eh. 
Za svježi touch licu tu je Catrice Made To Stay Highlighter Pen na waterline-u, Bourjois Lune D'or rumenilo te MAC Cremesheen Glass sjajilo – Richer, Lusher.




Kosu sam osvježila nezamjenjivim Batiste šamponom za suho pranje.








Vidljiva promjena, zar ne? I baš sam se osjećala svježe :D

Share this:

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Lijepa promjena :) Jednostavna a opet lijepa :)
    Nek je tebi bolje,ako opet zaboli šaljem ti malo mandarina iz Neretve :D
    Super post!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo naše, nadam se da će te prehlada brzo pustiti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je čak duže trajala nego inače, ali dobro :)

      Izbriši
  3. Odlični su mi ovakvi postovi.. :) Ovo mi je ustvari i najdraži način šminkanja, to je moj GO TO look, gotova sam za par minuta, a druga osoba sam.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda? :D I ne treba puno prtljanja, a odmah sve svježije djeluje.

      Izbriši
  4. jako lijepo :)
    uopće ne izgledaš bolesno na kraju ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je post :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si ovo napravila, baš se vidi razlika i na kraju zaista izgledaš svježe. :)
    Nadam se da si u međuvremenu do kraja ozdravila. Oko mene isto svi bolesni, inače to bude koji mjesec kasnije ali eto ove godine je 'sezona' prije počela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A baš sam mislila da me neće ulovit... još malo kašljem, ali u biti je prošla,da :) Drago mi je da ti se sviđa!

      Izbriši
  7. super savjeti :D
    po meni je najbitnija dobra hidratacija, lagana podloga kao što si rekla, bolje BB krema
    malo uredim olovke, malo maskare i Cherry me na usne :D

    Ova maskara iz Bipe je i meni odlična :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne uredim olovke, nego obrve hahahah

      Izbriši
    2. Drago mi je da su korisni :) Da, hidratacija je must..nevjerojatno koliko se koža "osuši" kod bolesti...

      Izbriši
  8. Kad smo kod prehlade,mene već 3 tj drži :(
    Super je ovo ispalo, stvarno se vidi razlika (Y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auuuf, to je dosta dugo, nadam se da se dobro liječiš :) Thx!

      Izbriši
  9. Dobro si se zakamuflirala :D Kad sam bolesna, a moram negdje ići, stavim malo pudera, rumenila i maskare te obavezno hodam s naočalama bez obzira na vrijeme da ne bi plašila ljude po ulici :D Sve se nekako može prikriti, osim očiju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, po očima se odmah vidi je li netko zdrav ili ne... osim podočnjaka često su bjeloočnice žućkaste. Ma najbolje ne izlazit ako se baš ne mora :)

      Izbriši
  10. Genijalno si to izvela, promjena je više nego vidljiva, a nadam se da ćeš brzo ozdraviti pa neće biti potrebna kamuflaža :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kamuflaža je potrebna svaki put, bar na podočnjacima, jer znaš koliko se s njima mučim xD Hvala :)

      Izbriši
  11. Ponekad je samo malo šminke dovoljno da se bolje osjećamo kada smo bolesni mada ja nemam tad ni snage ni volje šminkati se i sva sam bljjjjj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemam ni ja..prvi dan sam bila koma, ali drugi dan mi je bilo puno bolje pa rekoh ajde. Bar neke koristi od te prehlade haha :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!