Powered by Jasper Roberts - Blog

Avon Ultra Colour ruževi


O Avonovim ruževima pisalo se nadugo i naširoko, a tek sam ih se nedavno dočepala i odmah na početku moram reći da nisam požalila! Kako se ruževi prethodno nemaju kako isprobati (osim ako vam Avon Lady donese testere, ali htjela sam što prije naručiti i uživati), googlala sam dosta dugo dok se nisam odlučila za nijanse.

Za početak sam naručila tri nijanse – Latte, Hibiscus i Carnation.




Latte je predivna nude boja za koju bih rekla da ima malo rozog u sebi, što uopće nije loše jer ostavlja „my lips but better“ dojam. Upravo mi je ona najviše trebala u mojoj kolekciji.



Oko Hibiscus nijanse sam se premišljala jer je različito izgledala na mnogim usnama i swatchevima, no reko what the hell, uzimam je :D Stvarno sam se iznenadila koliko je živa i upečatljiva.



Treća nijansa, Carnation, odlična je za svaki dan kad želite malo boje, a niste trenutno u „nude moodu“. Mislim da bi se ova prigušena roza uklopila uz skoro svaki look.




Ovo su kremasti ruževi što znači da im postojanost nije jača strana ako jedete ili pijete dok ih nosite, no recimo Hibiscus nijansa se ni nakon jela i pića nije potpuno izbrisala, već mi je na usnama ostao prilično vidljiv stain. Fino se nanose, doslovno klize po usnama, ne isušuju ih i gušt ih je nositi.

Pakiranje je crno, plastično, a ujedno i elegantno s gornjim prozirnim dijelom na poklopcu što olakšava posezanje za željenom nijansom. I što je nekima još bitnije je da ruževi dolaze zapakirani u plastičnu foliju pa ste sigurni od tuđih prstića i pipkanja.




E sad, ono što me malo buni kod Avona su nazivi linija ruževa. Na plastičnoj foliji piše Ultra colour, a ako pogledate u aktualni katalog, ove nijanse ćete vidjeti pod Hidrokolor linijom. Ne znam jesu li potpuno izbacili prvi naziv ili ih mijenjaju kako im paše. Možda sam nešto previdjela?

Cijena ruževa ovisi o katalogu, ali super je to što su često na popustu. Trenutno ih možete nabaviti po cijeni od 29 kn.

Oduševljena sam ovim ruževima i baš si priželjkujem još kojeg, recimo tamnocrvenog ili neku berry nijansu. Njam, njam :)

Kako vam se sviđaju nijanse? Volite Avon ruževe?

Share this:

CONVERSATION

26 komentari:

  1. sve nijanse su prekrasne ali mi se latte najviše sviđa... uvijek dobro dođe još koji nude ruž :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, s nudačima se ne može toooliko fulati :)

      Izbriši
  2. Sve tri mi jako lijepo izgledaju! Preskočila sam ov Avon divote jer nemam kud s ruževima više, imam zabranu do daljnjega :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja si stalno stavljam kojekakve zabrane koje je jako teško sprovesti. Ali nadam se da ćeš ustrajati jer ipak treba trošiti ono što se ima :)

      Izbriši
  3. privlače me ovi ruževi :D
    od navedenih mi je najljepša Latte nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Naručila sam testere, pa ću odabati! Iznenadila ne nijansa Latte, inače mi smeđe nijanse na pristaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super da probaš prije nego kupiš :) Smeđe nijanse me nikad nisu privlačile, ali s godinama se sve mijenja pa tako i ukus. Sad jako volim nudače.

      Izbriši
  5. Predivne su mi sve nijanse i sve bi ih rado nosila :D Imam Avon Hidrokolor Absolute ruževe (u roza pakiranju) i obožavam ih jer su lagani na usnama, a iz ove kolekcije još nisam ni jedan probala, ali planiram :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš skupit sve hehe :D Nekako mi se čini da su te dvije kolekcije dosta slične jer sam u međuvremenu naručila i dva iz te roze linije. Uglavnom, svi su odlični.

      Izbriši
  6. Sva tri ti lepo stoje:) Imam Carnation(na mojim usnama je zagasito roze),i po jedan iz Absolute i Ultra Beauty linije i sve ih volim,dakle istinski sam ljubitelj Avonovih ruzeva :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Mislim da ću i ja postati, u biti već i jesam obožavatelj i najradije bi ih sve kupila!

      Izbriši
  7. Meni se sviđaju sve tri nijanse <3 Inače izbjegavam ovake teksture jer volim kad ruž drži na usnama, ali za te novce bih si mogla naručiti koji za probu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako naruči, predivni su bez obzira na to što se lako skidaju. Mislim, znam da to neke smeta, ali osobno mi to nije toliko važno jer mi ga nije problem obnavljati :)

      Izbriši
  8. Obožavam ove ruževe, imam Carnation (koji baš posebno volim) i Latte (koji je odličan nudač). Hibiscus mi se isto sviđa :) Ma Avon rastura s ruževima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Itekako rastura :D Samo mi se čini da u zadnje vrijeme po katalozima nema mat nijansi. Njih bi isto voljela isprobati.

      Izbriši
  9. Jako volim Avon ruževe. Uvijek govorim da su im oni glavni adut :D
    Hibiscus mi je prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se tako čini :D Hibiscus je baš posebna boja i jako je volim nositi.

      Izbriši
  10. Hibiscus mi se najvise svidio, ali je i Latte predivan :) super su ti slike i swatchevi, bas se dobro vide ruzevi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, trudila sam se da ispadnu maksimalno vjerodostojni :)

      Izbriši
  11. poznata mi je njihova kozmetika jer samu avonu 12 godina :) i probala sam sve moguće linije, kako dekorative tako i preparative

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, znači imaš dosta iskustva pa te mogu pitat za preporuku :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!