Powered by Jasper Roberts - Blog

Beauty&non-beauty evening/bedtime rituals

Pozdrav društvo!

Baš mi je neku večer, usred jednog od mojih večernjih rituala, sinula ideja da bi bilo zgodno pokazati vam koji su to rituali prije spavanja koje provodim već neko vrijeme. Inače ne volim rutinu i ponavljanje istih radnji over and over again, no našla sam neke stvari koje me savršeno opuštaju i više ne mogu zamisliti večer bez njih. Uz klasične rituale vezane uz ljepotu, tu su i neki koji opuštaju dušu i um te im se svake večeri iznova veselim.








Krenut ću s ritualom koji sam počela provoditi tek nedavno, no vjerujem da će sigurno imati rezultate koji će se vidjeti pogotovo u kasnijim godinama.

Dakle, masaža lica. Ne moram ni spominjati koliko je masaža bilo kojeg dijela tijela poželjna i održava kožu mladom, napetom i svježom. Nakon uobičajenog skidanja šminke i čišćenja, lice pošpricam termalnom vodom (trenutno koristim Avene) i uzmem ili bademovo ili ulje avokada (recenzija) te ga laganim pokretima počnem umasiravati u kožu lica i vrata. (Ulje se brže upija u vlažnu/mokru kožu) Vrlo bitni su masažni pokreti koje sam proučila u videu Lise Eldridge te ih prilagodila sebi ovisno o vremenu koje želim utrošiti na masažu. 



Nije da mi se svaku večer da masirati lice 15 min. (moram priznati da za to nikada nemam živaca), no Lisa napominje da je dovoljno onoliko koliko si zadate, bilo da se radi o 2 ili 5 minuta, svejedno je. Bitno da ste napravili bilo kakvu masažu. Ako nemate ulje, super je i bilo koja bogatija krema da prsti mogu slobodno kliziti po koži bez zapinjanja.

Masaža potiče prokrvljenost, a time se poboljšava i tonus kože te ona sveukupno djeluje finije i svježije. Javite mi za kojih 20 godina kakav je rezultat :P




Otkako sam kod drage Saše s Lil'Mee's lil'bloga osvojila paketić s p2 proizvodima, ne odvajam se od kremica za njegu kožice oko noktiju. Ta kožica mi uvijek radi probleme i vječito je suha, tako da su kreme došle kao naručene. Doslovno svake večeri, već kad sam u krevetu, umasiram jednu od kremica u kožicu; jedanput jednu, drugi put drugu. Jedna je „normalna“, druga je ultra rich. Između njih nema prevelike razlike, no što se tiče same kožice, razlika se itekako vidi. Više nije suha ko barut i prilično je potisnuta, tako da mogu preciznije nalakirati nokte. Very pleased :)




Njega usana prije spavanja je neizostavna, a u tu svrhu koristim Labello Lip Butter od maline koji je mmmmm. Nisam probala onaj od vanilije ni novi od kokosa, ali ne sumnjam da su odlični. Kad mi nije do umakanja prstića u posudicu s ovim maslacem, alternativa njezi usana je i bilo koje ulje od gore navedenih. Dok masiram lice, prstima lagano prijeđem i preko usnica kako bi bile meke i nahranjene.




Navečer me najviše opušta gledanje serija dok sam lijepo pokrivena dekicom sa šalicom čaja u ruci. Već po drugi (ili treći?) put ispočetka gledam sve sezone Gilmore Girls za koje vjerojatno svi znate. Lorelai&Rory su super pokazatelj kako odnos između majke i kćeri ne mora uvijek biti striktno roditelj-dijete. Kako je i sama Lorelai rekla: „We are best friends first and mother and daughter second.“
Još neke serije koje trenutno pratim su The Vampire Diaries, Once Upon A Time, Witches of East End.






šalica čaja u ruci..i to ne bilo kojeg i u ne bilo kojoj šalici. Intenzivno sam počela piti čajeve, ne samo zato jer su zdravi blablabla nego jer se može pronaći toliko finih okusa. I još ako se par tih okusa iskombinira pronađete totalno novi okus koji otvara sva čula i liječi ne samo tijelo, nego i dušu. U Mülleru ih ima hrpa, od zelenih preko voćnih do standarda – kamilice, bazge itd. Naletjela sam na odličan okus pitaye – voćku koju već mjesecima lovim po dućanima i nikako ju uloviti. Do onda će biti dostatan i čaj :)


Patim na ugođaj pa sam sukladno tome u Ikei nabavila i ove posudice/držače za svijeće. Definitivno zaokružuju atmosferu svake večeri!


Glazba mi mnogo znači i volim ju slušati dok npr. čitam novosti iz blogosfere ili pišem nove postove, uređujem slike itd. Trenutno mi najviše paše Lana Del Rey.





I na kraju, kad sam već pod poplunom, otvorim aplikaciju We Heart It da se nagledam predivnih inspirativnih slika. Koliko god mi mobitel zna biti spor i koliko god mi aplikacije jedu RAM-e, od ove se neću odvojiti jer me toliko zna ispuniti pozitivom da je to čudo. Najviše uživam u živopisnim fotkama hrane, krajolika, mora ili pak životinjica. Tako smirena i ispunjena zaključim još jedan dan.










Koji su vaši večernji rituali? Pišite! :)

P.S. Osim na We Heart It http://weheartit.com/finnelcelebren, možete me pratiti i na:

Share this:

CONVERSATION

26 komentari:

  1. Te posudice iz Ikea-e su idealne za kistove, predivne su. Moram da priznam da jako rijetko radim masažu lica, ali večeras ću, nagovorila si me :P Lip butter-om nisam oduševljena, barem što se njege tiče, ali miris je fantastičan :) We<3it je divna stranica i jedno vrijeme sam "visila" na njoj, ali u zadnje vrijeme više volim Tumblr :D nije da je previše slično, ali i tamo ima slika :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da sam te nagovorila na masažu, samo će ti dobro donijeti :) Kistove bih i sama držala u tim posudicama, ali ne volim da prašila po njima pada...da se nekako mogu zatvoriti, di bi im kraj bio :D

      Izbriši
  2. Veliki sam fan Lord Nelson čajeva. :)
    Lanina muzika mi se totalno uklapa u vremenske prilike pa je i sama često slušam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda? Kad ju počnem slušat ne mogu prestat :)

      Izbriši
  3. Rutina izgleda tako dobro da bih najradije odmah krenula s njom. Ja također obavezno masiram lice svaku večer a uvela sam i čajeve, jedino što mi nedostaje je muzika neka opuštujuća. Hvala ti na prijedlogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe thx! Masaža mi je sad neizostavna, ne osjećam se ok ako ju ne napravim.

      Izbriši
  4. Uživancija, nema što. Lanica je melem za uši <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo sične stvari radimo pred spavanje :)
    Ja, nakon što prošetam psa, idem pod tuš, namackam se nekim finim maslacem, obučem ogrtač, pa skuvam čaj (najčešće kamilica, ili matičnjak, pa nacedim malo limuna i dodam med), dok se čaj hladi, maslac se upio, pa oblačim pidžamu i onda uzimam knjigu, ili pustim neku muziku i zevam po Instagramu, Pinterestu, We herat it :)
    Predivne su ti šolje za čaj/mleko. Jako mi se dopadaju i baš ću ih kupiti.
    Divan post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Odlične rituale imaš! I sama jako volim tuš i maslac navečer pa se takva uvuć u krevetac, ima veću čar nego tuš ujutro :P

      Izbriši
  6. Svidjaju mi se ti tvoji rituali, jako su slicni mojima. :-)
    I cajeve obozavam, jos sad sa jeseni, samo se zavuci pod cebe, caj u jednu ruku, laptop ispred i uzivancija. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee da imam laptop, to bi bilo još bolje. ne bih morala sjediti u stolici ako želim nešto raditi na kompu. Oh well, jednog dana ;)

      Izbriši
  7. Slični su nam rituali, mada u posljednje vrijeme se nakon rada za laptopom samo bacim u krevet skršena i preskačem svako opuštanje :D
    Čajeve obožavam a bez glazbe ne mogu ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, znam što hoćeš reć, ponekad i sama isto napravim ako sam baš jaaaako umorna :)

      Izbriši
  8. baš slatki post :)

    masažu lica skoro nikad ne radim,, sad si me potakla da počnem :)
    i sama obožavam aplikaciju we heart it, ali i pinterest,,, obadvije me uvijek oraspolože i inspiriraju :D
    u zadnje vrijeme prije spavanja ili dok učim, uvijek imam svijeću u pozadini, stvara posebnu atmosferu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počni svakako, rezultati se vide kasnije :) Prije sam bila aktivnija na Pinterestu, ali kad sam otkrila We Heart It, najčešće sam tamo, nekako mi je ljepša :P

      Izbriši
  9. Bas me razveselio ovaj post :) i ja imam takve sitne stvarcice u danu koje mi ga poboljsaju i uljepsaju, o caju sam ovisna, pijem ga kad god mogu, a volim isto uzeti neku cokoladu pa gledati najdraze serije. Zapravo su nam slicni ovi rituali :D bas si me podsjetila na svijece i ugođaj, po ljeti nekako nisam palila jer je bilo vruce, ali sad cu si upaliti cimet-jabuku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo da, dobro si me sjetila, čokolada je must! :D Uživaj u mirisu, drago mi je da je post imao takav utjecaj :)

      Izbriši
  10. Kako mi je odličan ovaj post :D Ovi čajevi su mi totalno privlačni, obožavam ih kad zahladi i pijem ih umjesto vode :D Gilmorice sam odgledala sve sezone i obožavam ih jer me uvijek oraspolože, baš su smiješne i zabavne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je toplo oko srca kako je post super primljen, hvala! :) Gilmorice su ekstra, svaku večer mi je potrebna doza :)

      Izbriši
  11. Super post :) neki od mojih favorita su isti, a neki različiti! Također gledam serije, pijem čajeve raznoraznih okusa i palim sviječice, ali često stavim i neko eterično ulje u aroma lampu pa mi cijela soba fino miriši :)
    A ova masaža lica fora zvuči, probat ću!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super prijedlog za ulje, mogla bih ga dodati, nisam dugo :) Fora i korisna :)

      Izbriši
  12. Već sam proučila Lisinu masažu i od tada ju prakticiram, i baš kao i ona i ti, nekada 2 min nekada 10 min, kako me volja. P2 kremicu sam si i sama uzela tj. odma 2 pakiranja jer sam se načitala hvalospjeva o njoj :D GG volim, kao i čajeve s mrvicu meda, njami.. A glazbe nikada dosta <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee fino, tako treba :D Baš me zanima kakva je tebi kremica, kad ju probaš, javi! Od nedavno u čaj stavljam samo med, nema više industrijskog šećera koji truje cijeli organizam. Još samo da se odreknem slatkog i voila, makar to nije ni upola lako kao ovo drugo xD

      Izbriši
  13. Ideja s masažom zvuči super!!! Ja sam često lijena skidati šminku (ali prisilim se), no ipak bih mogla barem 1x tjedno raditi masažu lica!
    I sad si baš idem napraviti čaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj početi pa postupno povećavati :) Kad sam tek počela, nije se ni meni dalo, ali stvarno je dovoljno i 2 minute masirati lice (dok se recimo ulje upije).

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!