Powered by Jasper Roberts - Blog

BIG New In #3


New In postove nisam pisala prilično dugo pa se dosta toga nakupilo proteklih mjeseci. Više ni sama ne znam kad sam točno nešto kupila pa sam vjerojatno zaboravila neke stvari staviti na popis. Mislim da si ne bih trebala priređivati tolike pauze :D

 O nekim stvarima ste čitali, o nekima još niste, but no hurry – ima vremena. Iako se sve na hrpi čini kao jako puno, sve se to nakupilo u proteklih 6 mjeseci ako ne i više. Ima tu svašta – preparative, dekorative, ali i nekih sitnica za ugođaj :)



Prilično često kupujem na iHerbu, jer im je ponuda zaista bogata i može se naći odličnih stvari odličnog prirodnog sastava po zbilja povoljnim cijenama. Čak i smiješnim po 1$, kao što su npr. balzami za usne, a dušu su dali. Uglavnom, zainteresirala me Desert Essence čistilica s uljem čajevca za masnu/mješovitu kožu koju hvale na puno mjesta pa sam ju spremno kupila jer Afroditinu pjenu (recenzija) prilično brzo trošim, a čini mi se da će ova dosta dugo trajati.
O Thayers toniku sam već pisala (recenzija) i jako ga volim kao i većina blogerica i čitateljica :)
Kako imam problema s aknama na leđima, za probu sam uzela Avon Clearskin tonik za tretiranje bubuljica na leđima sa salicilnom kiselinom. O Planet Spa maskama sam čula puno pozitivnih riječi pa sam izabrala onu koja skoro nikoga nije ostavila ravnodušnim, onu s mineralima mrtvog mora.

U prošloj narudžbi na iHerbu također sam uzela hvaljenu Andalou masku s glikolnom kiselinom koju marljivo isprobavam. Već neko vrijeme moju svakodnevnu rutinu čine Afrodita Hydra Thermal koncentrat (recenzija) i Himalaya Energizing Day Cream o kojoj nikako da napišem recenziju, a zaslužila ju je. Pitate se kakvo je ovo zeleno čudo pored? Radi se o hidratantnom gelu s morskim algama korejske marke Lioele čiji sam tester dobila uz jednu narudžbu na Ebayu i oduševila se učinkom pa sam prije par mjeseci naručila full size. Odlična za osvježenje lica po ljetnim vrućinama.

Kod Martine s Dear Skin bloga osvojila sam Dermalogica set s pet probranih proizvoda među kojima je i Daily Microfoliant koji naprosto obožavam jer radi čuda licu.

Za područje oko očiju već neko vrijeme koristim Terra Naturi kremu i mogu reći da je ok, ali nisam sigurna izaziva li mi ona milije ili je nešto drugo u pitanju. Elixir ulje obožavam što ste mogli pročitati ovdje, a o univerzalnom balzamu ću uskoro pisati. Alva krema s prirodnim sastojcima za kožu sklonu prištićima trenutno je na testiranju.

Tu su se našle i tri kremice našeg proizvođača San prirodna kozmetika o kojima vam isto kanim iznijeti dojmove u narednim danima.

Ljetna njega je bila obilježena Kiss My Face kremom za zaštitu lica i vrata, Hawaiian Tropic suhim uljem (jao koji miris!), Sun Dance balzamom za zaštitu usana te Sun Dance mlijekom za sunčanje koje nije na slici jer nije kod mene trenutno, a možete ga vidjeti u ovom postu. Zlato i šljokice obožavam pa sam se počastila Yves Rocher Monoi de Tahiti suhim uljem sa zlatnim česticama kojim sam se mazuckala cijelo ljeto. Jedna riječ – savršeno! Tu se našla i Body&Soul četkica za pranje lica koja me solidno služi, budući da si ne mogu priuštiti luksuz poput Clarisonica i sličnih sprava.

Među mazalicama za tijelo našla se Hawaiian Tropic divota od maslaca, zatim Afrodita kakti masažno ulje za tijelo te odličan maslac iz iste linije, a tu je i Balea Melon Tango losion za tijelo opojnog mirisa lubenice kojeg mislim da nema više po drogerijama. O nekima od ovih mazalica pisala sam ovdje.

Što se tiče njege kose, htjela sam isprobati neki bar 90 % prirodni šampon pa me znatiželja opet odvela na iHerb po Nature's Gate šampon s čajevcem bez sulfata…je li stvarno tako prirodan moći ćete čitati uskoro. Morala sam probati i Biobazin prirodni roll-on dezodorans. Maska za kosu koja me oduševila i o kojoj sam već pisala je Earth Science s maslinovim i uljem avokada (recenzija). Ulja za kosu također obožavam, a kolekciju sam nadopunila Avonovim uljnim tretmanom s marokanskim arganovim uljem.

Uf… sada malo predahnite, otpijte tu kavicu, čaj ili nešto kratko pa ćemo konačno na dekorativu! :) Jeste spremni? Idemo.

Od pudera i BB krema najčešće sam posezala za korejskom Misshom te novootkrivenom Catrice BB kremom koja se povlači iz prodaje :( Sve dobro ode… Da, tek nedavno sam ju probala i predobra je! Nabavila sam i Avon Calming Effects puder koji će mi biti odličan za hladnije dane kad ponovo problijedim u licu :P

Grozila sam se bronzera jer nisam baš luda za tamnijim tenom, no ja ne bih bila ja kad ne bih probala pa se uvjerila je li dobro ili ne. Tako je bilo s Essence Sun Club highlighterom i bronzerom u jednom kojeg sam intenzivno koristila. U kolekciji se našlo i Dainty Doll kremasto rumenilo u prekrasnoj koraljnoj nijansi sa zlatnim česticama, kao i Sleek rumenilo u intenzivnoj nijansi Flamingo.

S podočnjacima se još uvijek borim i isprobavam dosta korektora. O Skinfood breskvastom korektoru sam pisala ovdje, a friški novitet je Illamasqua pigment u nijansi Emerge, savršen za prekrivanje plavo-ljubičastih podočnjaka. Još je najbolje to što sam ga uspjela uloviti za samo 50 kn na forumu, woohoo! Na onom slavnom sniženju u Inglotu nabavila sam dva sjenila i kremasto rumenilo (dolje lijevo) koje je nekako čudne teksture..ne znam je li to samo meni. Među tuševima mi je falilo nekih ludih boja pa sam upikla Slekovo rozo (FOTDte neke no-name na Ebayu – bijeli i tamnocrveni. Kud god se okrenem, u ponudi kronično fali crvenih tuševa!! Zasad mi je za popunjavanje obrva nezamjenjivo Jordana sjenilo (tutorial o obrvama), odlično za crvenokose. Recenzija je već napisana pa samo recite :)

New In ne bi bio ništa bez par Sleekovih paleta – Original, Sunset i Ultra Mattes v2 Darks. Sunset paletu u akciji mogli ste vidjeti u ovom FOTD-u.

Wet n Wild mi je poslao paleticu, šljokice i ruž o čemu ću isto uskoro pisati. S iHerba sam naručila i Bdellium Tapered Blending Brush koji još uvijek nisam isprobala (shame on me), a tu je i odličan Essence multifunkcionalan kosi kist koji mnoge žene vole. Bipina maskara Lash Unlimited je trenutno moja HG maskara, a pošto ju toliko volim odlučila sam isprobati i najnoviju Pink Punk. Možda me i ona baci na koljena. Essence crvena maskara nije ništa posebno, čisto da se ima.

Avon ruževi, yes, konačno! Moram priznati da sam jedva dočekala da napravim narudžbu samo zbog njih da se uvjerim vrijede li tolike pompe. I vrijede, zbilja su prekrasni. Namjerno ih nisam slikala otvorene da vas iznenade u nadolazećoj recenziji ;) Ovo bijelo misteriozno je Avon balzam za usne u zlatnoj boji. Weird? Yes. Uopće ne paše na usnama, ali kao highlighter je odličan. Kupila sam i neki Golden Rose nude ruž koji me nije pretjerano oduševio, a zimski dani jedva čekaju predivnu tamnocrvenu nijansu Cherry Bomb od Wet n Wilda.

Od lakova sam većinom kupovala roze i koraljne nijanse za kojima sam poludila. Ne znam je li to faza ili kaj. Ima svega – dva Models Own  laka, najnoviji breskvasti Eveline te jedan obožavani nudač (NOTD), Catrice koraljni i pjeskić (NOTD), kričavo-rozi Golden Rose, kreč bijeli Depend, Golden Rose crni za nail art (koji, btw, niš ne valja) i predivni tamnocrveni H&M lak.

I za kraj nešto iz Ikee. Nisam ni ja mogla odoljeti ovim preslatkim šalicama za smoothie te posudama za svijeće (ili kistove, kako god želite), a prugasti podložak je došao kao naručen, baš je minimalističan, ali poseban.

Jeste mi živi? Potpuno vas shvaćam ako ste samo gledali slike haha. No, sve u svemu, hvala vam što ste došli do kraja posta.

A sad mi recite što vas najviše zanima od svega ovoga? O čemu biste najprije voljeli čitati?

Share this:

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Ogroman New In :)
    Najviše me zanimaju dezert essence, malo zeleno čudo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš mi se nakupilo :D Stavljeno na znanje ;)

      Izbriši
  2. Kako volim new in postove pogotovo kad ima toliko divota :D Sve mi se sviđa :D Baš me zanima kako ti se sviđa Avonov zlatni balzam, ja ga obožavam, pogotovo kad se šljašti na plaži :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, balzam sam uzela upravo zbog tvoje recenzije jer ju nisam nigdje našla osim kod tebe :D Kad sam ga vidjela, morao je bit moj. Samo problem je u tome što mi nekako ne stoji, ali kao highlighter je predobar!

      Izbriši
    2. Highlighter, odlična ideja, morat ću ga i tako isprobati :D

      Izbriši
  3. Koooliko noviteta :D Sve mi je divno, ali me najviše zanima "Desert Essence čistilica s uljem čajevca za masnu/mješovitu kožu", a od dekorative ove WnW ljubičaste šljokice, izgledaju preeedobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šljokice su divne, baš se ističu u gomili :D

      Izbriši
  4. Prekrasan new in :)) Naviše me zanimaju stvari s iHerba-a, šampon i glikolnu masku već imam. Piši kad stigneš o umivalici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx! Vidim da vas jako zanima umivalica pa ću se potrudit što prije natipkati nešto o njoj :)

      Izbriši
  5. Gdje da prije gledam kad je sve prekrasno? :D Sleek i preparativa <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi pišu o ovim posudama za svijeće iz Ikee! Morat ću ih i ja nabavit, jednostavno su prekrasne *_*
    I divni proizvodi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, obožavam ih, ove rupice daju poseban efekt kad svijeća gori :)

      Izbriši
  7. Vaau! Lijepo :)
    Mene ti najviše zanimaju preparativne stvarčice, kad uhvatiš vremena, napravi neku recenzijicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! :) Recenzija će biti, naravno.

      Izbriši
  8. Elixir ulje mi zvuči zanimljivo samo preko slike tačnije izgleda tako da se bacam na čitanje recenzije, a inače haul je mnogo kul! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Svakako pročitaj recenziju, ulje mi je pomoglo u mnogo čemu :)

      Izbriši
  9. bas me zanima onaj gel od algi, daj pisi stooo prije ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau! Koliko krasnih stvari, ne mogu se odlučiti što mi je najdraže :D Ja bih recenziju Desert Essence gela, Andalou maske, Nature's Gate šampona i Bdellium kista jer ih već dugo škicam na iHerbu pa da vidim jel vrijedi tih novaca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može može :) iHerb je prepun dobrih proizvoda, toliko toga si želim od tamo...

      Izbriši
  11. divni noviteti, neki su nam i zajednički kao wnw, san elixir. zanima me recenzija glitterastog sjenila jer meni nije nesto :/

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!