Powered by Jasper Roberts - Blog

Desert Essence - Thoroughly Clean Face Wash


Današnji je dan rezerviran za podrobnije predstavljanje jedne čistilice/umivalice koju sam spomenula u zadnjem New In postu i većina vas je bila zainteresirana saznati nešto više o njoj.

Radi se o Desert Essence Thoroughly Clean Face Wash s uljem čajevca i awapuhijem za masnu/mješovitu kožu.





Tekstura ove čistilice je vodenasto-uljna, jako rijetka i priznajem da sam bila iznenađena koliko je malo potrebno da se očisti cijelo lice. Očekivala sam da ću radnju morati ponavljati barem dva puta, ali jedna pumpica je čistam dost :)

Skoro se uopće ne pjeni, osim ako ju na licu ne razradite nekim pomagalom tipa Clarisonic i sl. Učinkovito očisti sve s lica, ali pazite da vam ne dođe u oči jer peče ko vrag! Iako na deklaraciji piše da se izbjegava područje oko očiju, ja naravno nisam poslušala i redovito ju koristim i na tom području te nije bilo nikakvih problema.




Osjećaj na licu poslije ispiranja je onako pomalo zategnuti što može smetati one s posebno osjetljivom kožom, no to znači da uspješno pokupi svaku masnoću. Čajevac ima tendenciju isušivati, ali to uspješno rješavam s hladno prešanim uljima ;) Otkad ju koristim, primijetila sam da mi uspješno smiruje upale.



Ono što me posebno fascinira kod ove čistilice je to koliko se brzo ispire. Nikad, ali ama baš nikad nisam naišla na neko sredstvo za čišćenje lica koje s kože odlazi tolikom lakoćom, a sa sobom odnosi sve nečistoće. Ova činjenica mi posebno odgovara kad sam pospana i umorna i želim što brže maknut sve s face, a ne da se pet puta moram umivati kako bih maknula pjenu i s lica i s korijena kose kod lica (tamo mi često završi).

Miris: dosta intenzivan, ali se ne osjeti nakon ispiranja
Ambalaža: plastična s pumpicom bez poklopca
Cijena: $6,24 na iHerbu za količinu od 250 ml što će vam jaaaako dugo trajati

Sve u svemu, isplativa, dobro šljaka, nema nuspojava – ja zadovoljna!

'Til next time J

Share this:

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Ovu recenziju sam čekala. Jel koristiš prije nje nešto za skidanje šminke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno, uvijek koristim ili maramice ili micelarnu, ali bez problema skida sve i sama :)

      Izbriši
  2. Upravo pravim porudzbinu na iherb-u.. moram pogledati i ovo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. onda bi odgovarala i za moju mjesovitu. uzimam u obzir kada budem radila naruđbu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. imat cu na umu ovo kad budem sljedeci put narucivala sa iHerba :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako me zanimala ova recenzija. Malo se bojim tog isušivanja pogotovo u ovom periodu godine, ali mislim da ću je svejedno kupiti u slijedećoj naruđbi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Povremeno isušivanje nije strašno, odnosno ne ide do toga da si suha ko barut xD Kupi, kupi :)

      Izbriši
  6. Najviše mi se sviđa ovaj dio brzog uklanjanja i umora. Nema mi ništa gore nego navečer kada sam mrtva umorna skidati šminku a ne bi legla našminkana NIKAD....drugo što mi se sviđa je iherb hahahahhaah....ludnica koliko volim tu stranicu :D...super zvuči čistilica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, totalno znam osjećaj xD Kako se samo brzo ispire, nevjerojatno, dotakneš mokrim rukama lice, nema je haha. A opet super očisti :) U iHerb se zaljubljujem sve više :D

      Izbriši
  7. Mislim da će se ova umivalica jako dobro slagati s mojom kožom :D Kad budem radila narudžbu na iHerbu, obavezno ću ju ubaciti :D

    OdgovoriIzbriši
  8. E tako, sad znam da mi treba :D Hvala na recenziji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na čitanju i drago mi je da sam bila od pomoći ;)

      Izbriši
  9. we've never heard of this brand before but we love trying out new products. do you know if it is available online or in Australia?

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It's available on iHerb :) I think they ship to Australia, just follow the LINK: http://www.iherb.com/Desert-Essence-Thoroughly-Clean-Face-Wash-Original-Oily-and-Combination-Skin-8-5-fl-oz-250-ml/3578#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=dessert%20essence%20wash&rc=64&sr=null&ic=18

      Thx for the interest :)

      Izbriši
  10. I ja sam čekala ovu recenziju, ali mislim da ću proizvod preskočiti jer sam već imala/imam čistilicu koja nije pogodna za oči, a prešlapava sam da mi ne uđe i onda oči peckaju ko lude:( Što se drugih stvari tiče zvuči super, pogotovo čajevac za upale <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, zato svaki put kad perem lice njome zatvorim oči najjače što mogu i jako ih dobro isperem pa nema problema :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!