Powered by Jasper Roberts - Blog

Jesenski/zimski ruževi


Koliko smo sve lude za ruževima, može se vidjeti i prema jednoglasno odabranoj temi na Fejsu za sljedeći post, a to su ruževi u ovim hladnim jesensko-zimskim danima J Dugo sam razmišljala trebam li uvrstiti i neke neutralnije ruževe koje isto tako nosim u ovim danima, ali odlučila sam u ovom se postu koncentrirati na predivne crvene nijanse ruževa koje koristim.

Prvo da napomenem da moja kolekcija ruževa nije velika, što ne znači da se s godinama neće povećavati, ali zasada imam dovoljno. Uglavnom, odabrala sam četiri ruža za kojima posežem kad mi se nosi crveno. Kao što i vidite, među njima prevladava Revlon pa krenimo s njim.







Revlon Super Lustrous Lipstick - 523 Spiced Brandy

Ruž koji ponosno nosi status prvog crvenog ruža ikad nabavljenog. Vjerojatno se čudite kako ga onda još ima toliko? Stvar je u tome što sam crvene ruževe (i ruževe općenito) počela nositi tek nedavno. Kako sam već napomenula, ja sam od onih generacija koje su šminku počele nositi dosta kasnije. Otkad sam njega nabavila, zaljubila sam se u crvene nijanse i imam ih sve više.

Nijansa Spiced Brandy se ne može nabaviti na našim prostorima pa sam ju ugrabila na Ebayu, ako se dobro sjećam došla je oko 60-70 kn. Ima biserni finiš, a boja je topla ciglasta s laganim zlatnim shimmerom. Savršena za one dane kada ste raspoloženi za glamur, ali ne želite da vam usne vrište. Vrlo je kremast i ugodan na usnama, ne isušuje ih, makar ispod svakog ruža stavim balzam, čisto zato jer imam usne koje to zahtijevaju. Što se tiče postojanosti, lako izdrži par sati ako konstantno ne pijete ili jedete, kakva je i inače situacija s ruževima slične teksture. Pigmentacija mu je izvrsna i lako se može nadograđivati.




Wet n' Wild – E918D  Cherry Bomb

S ovim ljepotanom još uvijek nisam na ti, ali me fascinira njegova prekrasna boja. Mislim da je to „the“ boja, jedna od onih u koju se svaka žena zaljubila bar jednom u životu. Filozofiram ga, ali tako je :D Malo je suhlji od prethodnog, ali je nevjerojatno pigmentiran, što stvara malo problema kada ga nanosite ako nemate toliko preciznu ruku i ne tako pune usne (poput mene). Zna se uvuči u borice i naglašava svaku nepravilnost na usnama.

Kažu da je mat, ali nije sasvim – ipak je prisutan sjaj nakon što ga nanesete, no bez shimmera i glittera. Stvar koja je zeznuta kod njega i na koju se svi žale je nepraktična ambalaža. Naime, ruž strši iz bulleta i lako ga možete okrznuti s poklopcem kod zatvaranja, što stvara popriličan mess. No mislim da su mnoge cure zažmirile na jedno oko, ako zbog ničeg drugog, onda zbog 23 kn što se stvarno isplati za ovako divnu boju.

Voljela bih da je swatch ljepši, no nikako ga nisam mogla dobro namazati i sav se uvukao u borice kao što vidite. Bummer.




Revlon Super Lustrous Lipstick – 440 Cherries In The Snow

Još jedan Revlonac zanimljivog naziva, a i boje – predivna crveno-roza koja neće proći nezamijećeno. Posebno mi se sviđa zato jer je jaaako kremast, nema shimmera, i preugodan na usnama. Kao što se vidi i na slikama, pigmentiraniji je od Spiced Brandya, tako da ostaje na usnama i nakon skidanja što je super za neki „stained“ look. Pročitala sam da je ova nijansa na tržištu još od 1953. god., svaka čast koliko se dugo drži. Može se desiti da počne „curiti“ s rubova usana pa preporučam olovku prije njega.
Sva sreća, može se nabaviti u Mulleru, samo sam zaboravila koja mu je točno cijena. Koliko znam, većina Revlonovih ruževa je tu od 60-80 kn (ispravite me ako sam fulala).



Nyx – LSS569 Snow White

Crvenomaniju završavam s čim drugim, nego NYX-om. Svi znaju koliko Nyx ima odlične ruževe pa sam i od njih morala nabaviti jedan crveni. Boja je prava „snjeguljičasta“ koja će najbolje izgledati na jako svijetlim curama. U opisu na netu stoji da je ovo duboka crvena s plavičastim podtonom, što i nije potpuno točno, ali ajde. Ne zamaram se toliko podtonovima kod ruževa, nosim ono što mi se sviđa i to je to jer ne očekujem da će me zaustaviti kozmetička policija usred grada i zgražati se kakav to ruž nosim :P
Jako je pigmentiran i ostaje više od 5 sati na usnama uz jelo i piće tako da ga bez beda možete ostaviti doma. NYX piše da hidratizira usne, što opet ovisi o tome koliko su usne pripremljene. Jest u rangu kremastih, ali se na usnama prilično osuši, no ne opet kao npr. MAC Diva – ruž koji sam imala i prodala jer me užasno isušivao.






Koji vam se crvendać najviše sviđa od izlistanih?

Share this:

CONVERSATION

26 komentari:

  1. Super su mi svi ruževi, no ja padam na ove tamne crvene, tako da mi je wet'n'wild najbolji od ovih. Još ga nisam kupila, jer imam puno tih tamnih ruževa, no mislim da će ovu zimu biti moj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamnih ruževa nekako nikad dosta :D I meni je wnw odlična nijansa, ali ne bi škodilo da je mrvicu hidratantniji.

      Izbriši
  2. Sve nijanse su divne, ali mislim da bih ja nosila samo NYX i W'n'W. Slažem se za wnw ambalaže, stvarno su užasne i nepraktične :/ ali opraštam sve jer imam divne nijanse i za tu cijenu su sasvim dobri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako se mora bar u nečemu failat, ili je to ambalaža ili postojanost ili nešto treće. Tako to ide :)

      Izbriši
  3. Volim Cherries in the snow od Revlona, bas klasicna nijansa :) a lijep mi je jako i ovaj od Nyxa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. predivne si nijanse odabrala : i swatchevi su super :D
    definitivno favorit mi je Cherry Bomb :D
    a i sviđa mi se jako i Spiced Brandy, posebna je nekako nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala hvala :) Slažem se za Spiced Brandy, a osim toga ga najlakše i nanesem, ne trebam puno prtljati oko rubova.

      Izbriši
  5. Sugar Bomb imam i jako ga volim, a od ostalih mi se najviše sviđa Cherries in the Snow <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš Cherry Bomb? :P Da, tebi odlično stoji taj ruž!

      Izbriši
  6. Obožavam crvene ruževe, a Spiced Brandy mi je definitivno favorit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da čak i meni, odličan, a ne vrišti :)

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Zaista je i drago mi je da sam ga nabavila! :D

      Izbriši
  8. Revlonov je nešto što bih ti odmah ukrala :D Prekrasna postava a sigurna sam kako ti divno stoje uz oči, kosu i ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti odlično stajao :D Hvala draga!

      Izbriši
  9. Lijepe si ruževe izabrala :D Moj favorit je Nyx i nijansa i naziv :D

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasan izbor ruževa <3 cherry bomb imam, ali ovaj revlon rastura! želiiiim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 Ako misliš na Cherries In the Snow, pogledaj u Mulleru, trebalo bi ga bit ;)

      Izbriši
  11. Mislim da je Snow White za mene! Definitivno tu nijansu nemam još u kolekciji! <3

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!