Powered by Jasper Roberts - Blog

Blagdansko darivanje ZATVORENO



Drage moje,

pomalo se bliže blagdani i moramo priznati da, uza sve ono što je neprocjenjivo – ljubav, zdravlje, mir, ipak volimo i davati i primati darove.

Kako me veselite svakim vašim komentarom, lajkom, pogledom bloga, ovim darivanjem vam se ponovno želim zahvaliti što podržavate mene i moju malu zajednicu.

Pa nek se ispod vašeg bora nađe nešto i od mene ;)

Što je u paketiću:

1. Avon Glycerine Hand&Nail Rich Moisture Hand Cream – krema za ruke i nokte s glicerinom u specijalnom blagdanskom izdanju

2. Avon lak za nokte, nijansa Cherry Jubilee

3. Avon Ultra Colour matte ruž za usne, nijansa Matte Merlot

+ sitnica iznenađenja (nije na slici)

Kao što vidite, željela sam da sve bude u blagdanskom tonu, a koja je boja bolja za to nego crvena :P



Što očekujem od vas:

1. Napišite mi u komentarima ispod ovog posta što vas najviše očarava, veseli u božićno vrijeme, što si priželjkujete itd.

2. Ako već niste, podržite me lajkom na Fejs stranicu bloga i napišite mi pod kojim imenom/nadimkom me pratite. Ovo nije obavezno, ali meni bi puno značilo.

3. Ako me pratite putem Bloglovina i Twittera, isto tako mi napišite pod kojim imenom/nadimkom me pratite na ovim društvenim mrežama.

4. Isto tako, puno bi mi značilo i da podijelite ovo darivanje na Fejsu ako ga imate, no nije obavezno.

Svoje komentare ostavljajte do 16.12.2014. Pobjednika biram preko random.org-a, a istog ću objaviti na Fejsu i na kraju ovog posta.

NAPOMENE:

-darivanje je otvoreno samo za čitatelje iz Hrvatske
-darivanje nije sponzorirano; svi proizvodi su novi i financirani vlastitim novcem

Sretnoo!


~DOBITNICA~



Čestitke Lei Stipetić, a drugima hvala na sudjelovanju. Molim Leu da mi se javi na mail ili u inbox na Fejsu u roku od 48h inače biram novu dobitnicu.


Pusa svima!

Share this:

CONVERSATION

20 komentari:

  1. atmosfera, ukrasi, obitelj, druzenje, pokloni, ma sve, najlipse doba godine :))
    pratim te priko fejsa, anamarija tetlo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veseli me zajednicko druzenje i toplina obiteljskog doma.
    Zelim svojoj obitelji i sebi puno zdravlja i srece.
    Fb vas pratim Anita Kažimir

    OdgovoriIzbriši
  3. Najdraža mi je cjelokupna atmosfera i taj neki veseli osjećaj :) plus, rođendan mi je odmah nakon Božića, ni to ne škodi :P
    FB Tamara Ščuri

    OdgovoriIzbriši
  4. išćekivanje božića,kićenje jelke, miris kolaća,polnoćka,obitelj......fb dijana bertić

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene najvise veseli snijeg, u kombinaciji sa ukrasenim ulicama i domovima cijela slika izgleda bajkovito i carobno! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Najviše me veseli druženje s obitelji, jer svi budemo na okupu i bude jako lijepo.
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  7. Pahuljice u zraku, druzenje i nasmjesena lica :)
    FB Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  8. Najviše me veseli dobra atmosfera, raspoloženje, druženja s obitelji i prijateljima, kolači i kuhano vino :)
    FB Doris Tomičić

    OdgovoriIzbriši
  9. Trenutno me najviše veseli odlazak doma obitelji i prijateljima i snijeeg kojeg ovdje u Puli gdje studiram neće bit. Općenito obožavam božićno vrijeme zbog lampica, snijega, druženja s najbližima i svih zimskih mirisa i okusa :D
    Pratim te na facebooku kao Lea Stipetić, na Twitteru isto, a na Bloglovinu kao leaah :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Mene ti veseli šetnjica okićenim Zagrebom, pogotovo Zrinjevcom :) A naj najviše me veseli Badnjak i kićenje bora s tatom dok mama kuha il pece kolače, a stanom se širi miris YankeeCandle od bora(jer imamo umjetni bor pa onda da malo zamiriše pravi) i tak svake godine isto <3
    FB:sara zemljić; BL:velvet_eyes

    OdgovoriIzbriši
  11. Najviše me veseli odlazak u Ljubljanu, kod svoje bake. :)
    FB: Maja Tomšić
    BL: Maja T.
    TW: @majatomsi

    OdgovoriIzbriši
  12. Veseli me okupljanje obitelji, posebno rođaka koje nisam dugo vidjela. A u novoj godini želim si da nađem posao.
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  13. Taj posebni ugodaj i atmosfera, obiteljska i prijateljska druzenja, šetnje kad je snijeg, obozavam bozicno vrijeme :) Mihaela B.

    OdgovoriIzbriši
  14. Obožavam ovo božićno vrijeme, buru, božićne pjesme i zornice rano ujutro. Očarava me Split u adventu :)
    Priželjkujem puno zdravlja svojoj obitelji i sebi i da prođem ispit vožnje. :)
    Pratim te Na fb kao Andrea Krolo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Najviše me veseli škripanje snijega pod nogama i jako ga priželjkujem! :)
    FB i Bloglovin: Jedna Jasna

    OdgovoriIzbriši
  16. Jooooj ja ti obožavam ovo okolobožićno vrijeme :) Veseli me druženje s obitelji i prijateljima, posebna atmosfera, snijeg, okićen grad, štandovi, kuhano vino i kobase, kićenje bora, pokloni, božićni filmovi... :)
    Pratim te na fejsu kao Saša Knežević Lil'Mee i na bloglovinu kao Lil'Mee :)

    OdgovoriIzbriši
  17. ...druženje,atmosfera,putovanje na snijeg, odmor,kuhano vino..
    fb dina topolko medvid ��

    OdgovoriIzbriši
  18. Obožavam božićnoooo vrijeme! :) Najviše me veseli obiteljsko druženje, vesela i posebna atmosfera, kićenje bora, lampice, božićne pjesme i filmovi... :) Priželjkujem puno zdravlja, sreće i ljubavi! :)
    FB: Martina Dreven

    OdgovoriIzbriši
  19. išćekivanje bozića, kuhanje jela, pravljenje kolaća, obiteljska atmosfera.
    FB,GFC Tina Perić, bloglovin:beautyblog by tina

    OdgovoriIzbriši
  20. U Božićno vrijeme najviše iščekujem slobodne dane svih ljudi koje volim da se nađemo i družimo u miru i veselju :)

    FB: Mirela Dodigović, GFC: Sura Dancer :)

    OdgovoriIzbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!