Powered by Jasper Roberts - Blog

Brow powder for redheads? Meet Jordana!

Hello darlings!

Danas vam imam čast predstaviti odličan proizvod koji je postao dio moje svakodnevne makeup rutine i kojeg, barem zasad, ne može zamijeniti nijedan drugi.



U crveno se farbam neko vrijeme i obožavam tu boju jer mi posebno osvježava lice. Ono što je bilo frustrirajuće je to što nikako nisam mogla naći odgovarajuću nijansu sjenila kojom bi popunila obrve, a da mi paše uz boju kose. Čini mi se da crvenokose dame često imaju problema s ovim pa se moraju zadovoljiti nekim smeđim nijansama, iako to nije to.

Jordana je američki brend za koji sam prvi puta čula na YT kanalu blogerice Lauren Curtis. Na svojoj stranici imaju čisto solidnu ponudu, ništa spektakularno. Na prvi pogled, ambalaža proizvoda je dosta jednostavna, neki bi rekli i neugledna. No to ne znači da proizvodi nisu dobri, u što smo se mogli već puno puta uvjeriti.

Da ne duljim, nakon podužeg traganja, našla sam svoje HG sjenilo za obrve – Jordana Brow/Eye Shadow Powder u nijansi #06 Auburn!



PAKIRANJE:

Jednostavna „srebrna“ posudica s prozirnim poklopcem na odvrtanje, na kojem je logo brenda. Na donjoj strani je naljepnica sa informacijama o količini (2,35 g), nijansi i proizvođaču. Prava je šteta što nisu uložili malo više u ambalažu.

O SJENILU I KAKO ŠLJAKA:

Prva stvar koja me oduševila je odlična pigmentacija pa je potrebno imati „laku ruku“ u nanošenju.

Nanosim ga kosim kistom kako sam objasnila u ovom tutorialu.



Finiš je mat, lako se nanosi i blenda i nimalo ne blijedi, čak ni nakon 8 sati nošenja (testirano!). Ne trusi se i može se koristiti i kao obično sjenilo za oči. Ova crvenkasto-smeđa nijansa savršeno odgovara mojoj trenutnoj boji kose, tako da ako imate sličnu boju, ovo sjenilo je pun pogodak!

Osim u ovoj nijansi dolazi i u:

01 Natural Taupe
02 Light Ash Brown
03 Light Brown
04 Brown
05 Brunette




Cijena za tako odličan proizvod stvarno je smiješna – svega $2 na Ebayu + shipping, znači oko 35 kn. Good deal!


Jeste li probale što od Jordane?

Share this:

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Nisam probala, ali sam vidjela da ima puno puno zanimljivih Jordana stvari na Beautyjointu, a za smiješnu lovu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ima! Nekako je podcijenjena ta marka ako sam dobro skužila. I ako nam je ovo sjenilo kriterij, onda mora da su i sva ostala odlična :)

      Izbriši
  2. Ja želim sva njihova sjenila, isto sam vidjela na njenom YT kanalu, gledala sam ih prije na Beautyjoint.com ali skuplji su tamo nego na ebayju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ebayu je sve nekako jeftinije :D Morat ću nabavit još koje!

      Izbriši
  3. cijena je mrak :D kao i pigmentacija :D
    baš super da i vi crvenokose dame imate onu idealnu nijansu za obrve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda? :D Ko bi rekao! Ma mučila sam se, nije to bilo to s nekim sjenilima, a ovo je nekako nepotrošivo :)

      Izbriši
  4. Nikad čula za ovaj brend ali saršeno zvuči. Ja rijetko koristim sjenila za obrve a zapravo najljepše izgledaju. Moram pogledati još nijansi, hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, sa sjenilima najprirodnije izgledaju i super su za nanijeti na brzinu ako se žuriš nekamo :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!