Powered by Jasper Roberts - Blog

Favoriti 2014. preparativa

Kraj godine obično je rezerviran za summa summarum postove, a kako prošle godine nisam pisala o favoritima, ove probijam led :) O nekima ste već čitali, neke još nisam predstavila, ali za sve ima vremena.

Temu sam podijelila na preparativu i dekorativu da bude preglednije i ležernije pa je danas na repertoaru…~drumroll~… preparativa!




Garnier micelarna vodica
Što reći o njoj, a da nije već rečeno? Odlično skida i rastapa makeup, ne iritira oči, a ono po čemu se razlikuje npr. od Lorealove je dupla doza za istu cijenu. I kak ju čovjek onda ne bi kupio! Doduše, neke cure su se požalile da ih od nje peku oči, no to se kod mene nije desilo, sva sreća.

Elixir face oil & skin treatment
Ovo ulje mi je definitivno obilježilo protekle mjesece, toliko da sam mu iscijedila i zadnju kapljicu. Izvrstan pripravak koji je na moru spasio i mene i dragog; njega od ječmenca, a mene od dehidracije. Koža vidno živne od ovog ulja, predivno miriše i bogato hidratizira. Kad ću biti u mogućnosti, definitivno ga opet nabavljam! Opširnije o njemu ovdje.

Dermalogica Daily Microfoliant
Jako volim ovaj blagi, a itekako učinkoviti piling. Na bazi je rižinih mekinja za koje ste vjerojatno čule da posvjetljuju kožu, a to se može odmah primijetiti nakon njegove upotrebe. Kao što samo ime kaže, pogodan je za svaki dan jer je vrlo nježan, no ja sam ga koristila recimo svaki drugi. Jedini downside je cijena koja premašuje 300 kn za full size verziju, no nešto povoljnija je ova manja verzija kao na slici (90 kn).

Olival piling iz linije sa smiljem
Još jedan piling koji ostavlja kožu glatkom, mekom te nahranjenom. Radi se o nešto grubljem pilingu jer sadrži zrnca koštica masline i marelice, no nikako ne grebe kožu. Sadrži ulje smilja koje divno hidratizira lice, a ima i ugodan miris.

Afrodita Hydra Thermal Active koncentrat
Divna, nemasna kremica koja mi je pomogla u saniranju suhih dijelova lica i općenito vraćanju vlažnosti mojoj žednoj koži. O njoj sam pisala u postu Zašto volim Afroditu.




Thayers Rose Petal Witch Hazel tonik
Naširoko poznati tonik koji mi je jaaako dugo trajao, a sad se moram pozdraviti s njim na neko vrijeme dok opet ne poharam iHerb :) Izvrstan ovlaživač lica bez suvišnih otrova, recenzija ovdje.

Afrodita 100% Spa maslac za tijelo
Gust, bogat, fino se upija, još bolje miriše i kaj će vam više? Ima strukturu pravog maslaca, zato mi je još i draži. Njime sam se mazala i po ljeti, onda znate koliko je fin. KLIK na recenziju.

Oleo Theraphy ulja – badem, makadamija, avokado
Za ova ulja stvarno mogu reći da su nezamjenjiva, bilo u njezi kože, kose ili noktiju. Ako se dobro sjećam, uskoro će biti godina dana otkad sam ih nabavila, što je za 100 ml pravi uspjeh, a koristila sam ih svakodnevno. Morat ću se zaletjeti do Kemiga po još koje. Probajte, vrijede ;) Recenzija




Gliss Liquid Silk regenerator u spreju
Koliko god regeneratora probam, uvijek će vraćam Glissu i to specijalno ovoj verziji. Kako sam često lijena čekati da klasičan regenerator obavi svoje, nakon sušenja kose ručnikom pošpricam ovo čudo koje se ne ispire i kosa mi odmah bude mekana i sjajna. Stvarno radi što tvrdi :D

Batiste suhi šamponi
Ovo je stvarno otkriće godine haha. Spašava situaciju u trenu i svatko tko ih još nije probao neka požuri, navući će se. Moram priznati da mi je zelena verzija šampona mrvicu bolja od roze Blush – ostavlja manje tragova i bolje miriše.

U nastavku slijedi dekorativa ;)

Imamo li išta zajedničko na popisu?

Share this:

CONVERSATION

28 komentari:

  1. divan odabir proizvoda :D
    Zajednički su nam Elixir ulje, Olival piling za lice i Afroditin maslac <3 <3 <3
    Thayers tonik planiram nabaviti, samo još ne znam koju vrstu :D a zainteresirala si me i za Afroditi koncentrat..
    o Garnier micelarnoj još ne znam što da mislim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Praktički puno cura voli većinu stvari na listi, ali kako i ne bi kad su odlične. Ima nekih Thayers tonika s alkoholom, a to me baš ne privlači, makar ne mora značiti da nisu dobri, ali ako imam mogućnost odabrati bez alkohola, onda budem :)

      Izbriši
  2. Dijelimo ljubav prema Elixir ulju, cijeloj Afrodita SPA liniji i OleoTherapy uljima <3
    Ako ti se sviđa Olivalov piling, mislim da bi te se još bolje dojmio Afroditin iz Clean Phase linije jer je iste blage, kremaste teksture, no osjetno je bogatiji jednako nježnim zrncima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeej <3 Da, čula sam za taj i definitivno ga kanim probati jednom :)

      Izbriši
  3. Imamo! U svojim favoritima zaboravila sam spomenuti Elixir ulje koje mi je odlično!
    Gliss sprej za kosu obavezno koristim ljeti.
    Dermalogica Daily Microfoliant obožavam!
    Želim ti sve najbolje u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Elixir je stvarno fantastično multifunkcionalno ulje :) Hvala draga, i tebi sve najbolje i ono što si sama priželjkuješ!

      Izbriši
  4. garnier micelarna je isto moj favorit 2014.godini, a hocu da probam taj gliss regenerator u spreju, bilo koji, jer vidim da je dosta hvaljen, a u zadnje vrijeme imam problema sa rascesljavanjem kose, sto mi nije nikad bilo =( =D odlicni favoriti
    http://watupkizzerandb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno probaj bilo koji Gliss jer ih ima odličnih, a od svih ipak preporučujem ovaj. Probala sam skoro sve, ali Silk verzija mi je najbolja :)

      Izbriši
  5. Kemigova ulja i ja jako volim :) Više ni sama ne znam koliko vrsta imam, valjda 10-ak :D A i ja sam otkrila Batiste šampon, samo onaj za brinete :D I meni je u favoritima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :O O pa to je zbilja kolekcija! Moram u Kemig asap :D

      Izbriši
  6. Imamo itekako: Dermalogica piling, ulja, Batiste, Thyres tonik...ostatak nisam probala osim Garnier micelarne koja mi nije nešto. Probrana ekipa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svatko drukčije reagira na te micelarne čini se. Ali još nisam naišla na neku koja bi me pekla, sva sreća :)

      Izbriši
  7. super favoriti, morat ću isprobati koje oleo therapy ulje.. :) sretna ti nova, neka bude sto puta uspješnija od stare :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj probaj, neka su stvarno cjenovno pristupačna. Hvala ti, uzvraćam dobre želje ;)

      Izbriši
  8. Super mi je tvoj izbor! I sama koristim Oleo Theraphy ulja i oduševljena sam pojedinačnim, a i miksićima ulja što sam sama slagala. Jako su pristupačne cijene, a kvaliteta i sam učinak više nego fantastični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Koje si to mikseve slagala? Zanima me :D Točno to, bademovo ulje dođe oko 20-ak kuna što je zbilja odlično, a traje vječno hehe.

      Izbriši
  9. pratite me :*
    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zainteresiram se za svaki blog koji mi ostavi bilo koji komentar na postove, ali ovakvi komentari u kojima molite da vas pratim nisu dobrodošli. Ako niste sposobni napisati kakav konstruktivan komentar, radije me preskočite, hvala!

      Izbriši
  10. Super ti je postava, veselim se dekorativi. :) Dijelimo micelarnu, obožavam ju, želja mi je probati i onu od Olivala i moj favorit su Batiste šamponi, doslovno su mi spasitelji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Da, spašavaju samo tako, čak i u žurbi! Olival micelarnu nisam probala, ali ako se dobro sjećam, cure su ju hvalile :)

      Izbriši
  11. Sviđa mi se tvoj izbor ;)
    Dermalogica piling stalno imam u planu kupiti, ali uvijek uzmem neki drugi. Budem ga uzela čim potrošim trenutni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :D Meni je žao što Dermalogicu ne mogu uzimati često jer je pricey, ali isplati se zbog učinka.

      Izbriši
  12. Imamo puno toga zajedničkog, a Gliss sprejevi su i među mojim godišnjim favoritima. Zeleni Batiste je i meni malo bolji od Blush verzije jer mi kosa ne bude matirana kao s Blushem :D Također planiram kupovinu na iHerbu te obnoviti zalihu Thayers tonika :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš to, dobro si rekla...Zeleni šampon stvarno daje sjaj i kosa nema brašnasti efekt :)

      Izbriši
  13. Imamo dosta zajedničkih ljubimaca - Garnier micelarna, Elixir ulje, Dermalogica Daily Microfoliant, Afrodita koncentrat, Gliss sprejevi, Thayers tonik...mnogo lajkam tvoj odabir favorita! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Imamo zajedničkih favorita - Garnier micelarnu sad imam, Gliss sprej za kosu sam koristila prije i bio mi je dobar. Nedavno sam kupila Thayers tonik i počela koristiti ulja za njegu lica, pa baš i ne znam kako to koristiti zajedno, prvo tonik a onda ulje. Kad koristim ulje ne stavim hidrolat prije nego se lagano umijem, a ako sam prije toga stavila tonik onda mi se to kao isprere. Pa onda ulje.. hmm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obično se tonik stavlja prije bilo koje kreme ili ulja da bi vratio odgovarajući ph našoj koži, tako da dobro radiš :) Možeš se čak pošpricati termalnom vodom pa umasirati ulje dok se termalna još nije skroz upila. Tako se ulje brže upije, a koža je bolje hidratizirana i mekanija ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!