Powered by Jasper Roberts - Blog

Favoriti 2014. dekorativa

Pozdravljam vas s prvim postom u novoj 2015.! Nadam se da ste Novu dočekali onako kako ste zamišljali, a sad krećemo u nove pobjede.

Danas vam donosim nastavak Favorita 2014. i to probranu dekorativu u kojoj sam uživala sada već prošle godine :)

Favorite u njezi lica, tijela i kose možete otkriti ovdje – Favoriti 2014.-preparativa


Catrice BB krema
Odlična krema koju sam otkrila prekasno i sad mi je žao jer se povukla iz prodaje. Sva sreća da postoje „krpice“ pa sam ju mogla tamo nabaviti. Ima izvrsno prekrivanje što je čudno za BB kreme u ovom dijelu svijeta, znate i sami. Nijansa koju imam mi najbolje odgovara u ljeto kad pocrnim, no sve se bojim da sljedeće neće doživjeti jer ju često miješam sa puderom koji sad koristim u hladnije dane. Baš šteta jer ću opet morati razbijati glavu što koristiti preko ljeta, a da nije teško na licu.

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter
Iako sam ga tek nedavno nabavila morala sam ga uvrstiti u favorite jer je zaista jedan od ljepših koje sam vidjela. Kako mi više pašu zlaćani higlighteri, tako sam zapela za ovaj i nisam fulala. Daje predivan glow, a još će više doći do izražaja u ljeto, jedva čekam! Recenzija uskoro stiže ;)

Artdeco Camouflage Cream
Poznata kamuflaža koja prekriva ama baš sve! Nekako mi se čini da se ona i Catrice-ova stalno nadmeću, a u tom nadmetanju definitivno pobjeđuje Artdeco. Em bolje prekriva em ne klizi s lica, odnosno prištića, što mi se kod Catrice znalo desiti. Još jedna odlična stvar je što je pri nanošenju treba jako malo pa ekstremno dugo traje. Sve u svemu, visoka cijena je opravdana.

Sleek rumenila – Rose Gold i Flamingo
Ma tko ne voli Sleek? :D Sjećam se da je Rose Gold bila prva Sleek stvar koju sam naručila i prva stvar koju sam uopće naručila preko neta, tako da mi je posebno drago to rumenilo. Flamingo je dosta intenzivno pa je bitno ne pretjerati s doziranjem. Daje posebnu svježinu licu, pogotovo po zimi i ne blijedi lako. Oba rumenila su kvalitetna i praktički traju for evaa.

Jordana Brow/Eyeshadow Powder – Auburn
Predivna stvarčica! Instantno sam ga zavoljela jer je jeftino, a dobro, te nijansa savršeno odgovara mojoj crvenoj kosi. Više o sjenilu možete pročitati u ovoj recenziji.




Look by Bipa Lash Unlimited maskara
Još jedan odličan jeftinjak. Ova maskara diže moje trepavice iz mrtvih i drži ih tako skoro cijeli dan. Na početku je mokra, dok se vremenom suši što mojim trepkama i odgovara jer tako dalje bolji efekt. Jedini problem je što se ponekad zna malo trusiti ispod očiju, ali zanemarivo. Prsti sve poprave ;)

Debby olovka za usne – broj 6
Sad kao ovo pišem nije mi jasno zašto nisam uzela još nijansi ove olovke… Pigmentirana, mekana s mjerom da savršeno klizi po usnama, ne isušuje te ostaje satima na usnama. Da, olovka od 35 kn koja se ponaša kao mat ruž. Zbilja otkriće godine!

Eveline Diamond Hard & MiniMAX 496
Nikada ne ostajem bez Eveline lakova za oporavak noktiju, bilo ovoga na slici ili SOS verzije. Ne mogu reći da rade izvanredan posao što se tiče čvrstoće noktiju, ali nedvojbeno ih štite i odlični su bazni lakovi. O MiniMAX malcima pisala sam već nekoliko puta i ne mogu ih dovoljno nahvaliti. Obilježili su mi skoro čitavu proteklu godinu, a najviše mi je srcu drag ovaj predivan nudač. Više ovdje.

Sierra Bees balzam
Moj miljenik među balzamima koji me nebrojeno puta spasio od suhih usana i na tome mu veliko hvala! Besplatno sam ga dobila s jednom narudžbom na iHerbu, ne očekujući puno, kad ono wow. Sastojci su besprijekorni, štiti, hidratizira, ne moram ga mazati non stop i dođe samo dolar i nešto. Ako naručujete s iHerba, slobodno ga stavite u košaricu, nećete požaliti.

Sleek Coral Reef
Ako se konstantno vraćam nekom ružu onda je to definitivno ovaj. Boja mi je mrak, a pigmentacija još bolja. Začudo, imam samo jedan Sleek ruž, što je živa šteta. Preživljava jelo, piće, pričanje, čak i ljubljenje :P Imala sam ga u ovom FOTD-u, ali moj crapy fotić ne može uloviti svu čar ovog ruža.


Ako se pitate zašto nijednog sjenila nema na popisu, stvar je u tome što sjenila nisam koristila često koliko sam htjela, a znalo se desiti da mi se i nije dalo pa ne mogu reći da imam neki favorit među njima ;)

Vaši dekorativni favoriti?

Share this:

CONVERSATION

35 komentari:

  1. Odlični favoriti, baš si me zainteresirala za Debby olovke :D Ja imam 4 Sleek ruža, a Vamp i Mystic su mi jedni od najdražih koje imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vamp je odlična nijansa! Mislila sam je nabaviti, ali nisam pokleknula iz razloga što zasad imam dosta tamnocrvenih ruževa. No kad me pukne naručujem haha :) Drago mi je što sam te zainteresirala, potraži ih i isprobaj, zanima me mišljenje :)

      Izbriši
  2. Sada kada svi u favorite stavljaju Sleek rumenila, mislim da je vrijeme da ih narucim i probam :) krasni favoriti, zajednicka namnje ljubav pre.a Eveline lakovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su odlična, cjenovno pristupačna i eksta pigmentirana, što više treba :D

      Izbriši
  3. Sviđaju mi se svi favoriti, a posebno Sleek rumenila koja moram definitivno isprobati ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovu Catrice BB kremu jako volim, baš šteta što su ju povukli. Artdeco kamuflažu bih mogla isprobati budući da ju svi hvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Artdeco kamuflaža je must u svakom makeup kitu, isprobaj, vjerujem da nećeš požalit :)

      Izbriši
  5. Dosta stvari i sama koristim i volim,a posebno su mi draga Sleek rumenila i Eveline lakovi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, to dvoje valjda većina voli :D Razumljivo jer je oboje odlično!

      Izbriši
  6. Sviđa mi se tvoj izbor favorita. Posebno mi je Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter zaustavio pažnju, jedva čekam recenziju :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :) Highlighter je mrak, uskoro dolaze dojmovi ;)

      Izbriši
  7. Baš lijepi favoriti, najviše mi se dopada Rose Gold rumenilo :) Dijelimo Eveline 8in1 kao favorita :) a što se tiče mojih dekorativnih favorita, to su Bourjois Healthy Mix puder, korektor i puder u kamenu, Rimmel ruževi, NYX Taupe rumenilo i Sally Hansen lakovi za nokte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem! Healthy Mix sam imala i koristila i bio mi je odličan, ali prebacila sam se na neke druge pudere jer mi je trebalo jače prekrivanje. Korektor također imam i dobro prekriva jer je gust, ali moje podočnjake ništa ne može potpuno prekriti nažalost. Rimmel ruževe nisam još probala, vidiš, mogla bih ih malo škicnuti :D NYX Taupe imam i super je!

      Izbriši
  8. odlično obrazloženi favoriti :D
    zajednički su nam MiniMAX lakovi i Look by Bipa maskara <3 te Sleek rumenila, iako nisam probala konkretno ova, nego Antique - jako mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvala hvala :D Morala sam se malo raspisat :P Antique je isto lijepa boja, ali nekako previše prigušena za mene. Ne znam, možda bi mi i stajala, ko zna :)

      Izbriši
  9. ja isto obozavam catrice bb kremu, steta sta je vise nema, nadam se da ce opet nesto slicno izbacit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da stvarno hoće jer je ovo veliki gubitak... Šmrc :( :P

      Izbriši
  10. Super favoriti, meni je jedino ova Bipina maskara podbacila. Jedva čekam recenziju highlitera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ako se dobro sjećam, napisala si da ti se trusi :/ Highlighter će uskoro :)

      Izbriši
  11. Super što si mi skrenula pažnju na debby olovke za usne, kad se taj brand pojavio čula sam dosta pohvala za njih, no nekako sam ih zaboravila istražiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, drago mi je da sam i tebe zainteresirala :) Stvarno imam same pohvale za ovu olovku, moram nabaviti još nijansi :)

      Izbriši
  12. Sleek rumenila mi izgledaju savršeno i stalno čitam o njima i bilo bi vrijeme da nabavim koje :) Bipa maskara je i meni super. Zanima me da li sleek ruževi isušuju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valjda nema cure koja se zanima za šminku, a da nije čula za njih :D Mene osobno ne isušuje, no prije svakog ruža stavim balzam jer često imam problema sa suhoćom usnica. Finiš mu je dosta kremast pa mu to ide u prilog, a unatoč tome ne briše se s usana ;)

      Izbriši
  13. Rose gold mi je patnja vec predugo, a i njihove ruzeve zelim probati! Olovka zvuci obecavajuce, a i nijansa izgleda divno ovako koliko mogu "vidjeti"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je :) Kad sam ga vidjela, rekla sam to je to, moram ga imati. Što se tiče olovke, nabacit ću neki look s njom jer sam zaboravila napraviti swatch ;)

      Izbriši
  14. Sviđa mi se izbor iako ništa od ovog nisam probala pa čak ni čuvena Sleek rumenila :o
    Svi mamite s ovom Catrice bb kremom i baš bih je htjela isprobati - stvarno šteta što su je izbacili :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzo probaj Sleek, vjerujem da bi se oduševila :D Da, stvarno šteta, iako ju se može naći po forumima i na Krpicama.

      Izbriši
  15. Dijelimo samo Eveline lak za učvršćivanje.. vidim da bi mogla i ja svoju ubaciti. :)) Ova Sleek rumenila gledam, ali pikiram drugačiju nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, definitivno ubaci, kaj se čeka :D Pa nisi ništa rekla za rumenila...ili sam zaboravila xD Koju bi nijansu? :D

      Izbriši
  16. Highlighter mi je na popisu za kupnju. Čula sam pohvale o bipa maskari, ali kod nas u bipi je svaki primjerak bio isprobavan i crn od maskare na navoju čepa. To me odmah odbilo :/
    Probala sam Debby ruževe, ali me nisu oduševili, morat ću probati olovke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj kako ne volim kad naiđem na tako nešto, pogotovo kada trebam kupiti neki proizvod, a svaki primjerak je uništen. Stvarno strašno.. Probaj pa javi dojmove :)

      Izbriši
  17. super favoriti :)
    meni jedino Sierra Bees balzami nisu nešto, ali dobro, ja imam usnice koje priznaju sveukupno 3 balzama :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ma i moje su specijalne, ali ovaj ima odgovara, što je pravo čudo za tak malo love.

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!