Powered by Jasper Roberts - Blog

Njega stopala


I u ovim zimskim mjesecima trudim se održavati stopala njegovanim i urednim, ponajprije zbog sebe. U ovom postu vas neću častiti fotkom svojih stopala, iako bih fotka odlično potkrijepila tekst, no morat ćete mi vjerovati na riječ :)

Kao i većina nas, borim se s tvrdom kožom na petama i jastučićima kod prstiju što je neminovna posljedica hodanja u raznoj obući. Još nikad nisam bila kod pedikera, što ne znači da nikad i neću, no dok mogu stopala ću ipak sama uređivati. U zadnje vrijeme pronašla sam savršenu kombinaciju preparata i alata koji mi u tome pomažu.


Stopala obično uređujem po potrebi i to nakon tuširanja dok je koža još meka jer su strugalice tako učinkovitije. U mojoj postavi se obavezno nalazi „šmirgl“, kako ga zovem, kao što je ovaj Balein. Dobar je i jeftin (ne znam koliko je točno), a kad se pohaba, lako se kupi novi. Koristim ga najviše za završno poliranje.


Međutim, on nije dovoljno učinkovit za uklanjanje ekstremno tvrde kože pa tu uskače spravica sa žiletom. Možda ste na sam spomen žileta odustale, ali nema mjesta panici :D Otkad sam otkrila ovaj „nožek“, ne odvajam se od njega jer me u par poteza rješava neugodnih kopita. Samo naravno da se s njim mora biti lake ruke jer se ipak radi o žiletu. Nažalost znam iz vlastitog iskustva.


U stopalnom ritualu koristim i ovu metalnu strugalicu od koje sam očekivala više, no posluži. Naime, ovaj metalni dio se prebrzo istrošio i stvarno više ničemu ne služi osim za završni touch pa strugalicu bez beda preskočite. Ono što je još uvijek iskoristivo su šmirglići.


Od krema koristim dvije Avonove koja je svaka posebna na svoj način. Iz Foot Works linije koristim kremu s uljem makadamije u čiji miris sam se potpuno zaljubila. Divan topao i bogat orašasti miris u kojem uživam svaki put kada namažem stopala, a toliko mi je dobar da često njome mažem i ruke. Kremu sam intenzivno koristila recimo mjesec dana i primijetila sam poboljšanje u vidu mekoće kože, ponajprije peta gdje je zadebljanje i najveće.


Kremica koju sam otkrila zahvaljujući dragoj Martini Dear Skin i instantno zavoljela je Avon Planet Spa Blissfully Nourishing s afričkim shea maslacem i AHA kiselinama, točnije glikolnom. Iako ova krema ima vrlo čudan miris koji neće svima pasati, djelovanje joj je fenomenalno. Tko bi rekao da jedna krema može toliko omekšati tvrde pete? Ja prva ne. No, kiseline rade svoje – uklanjaju mrtve stanice i omekšavaju kožu da je to milina. Kako je ova krema također namijenjena rukama i laktovima, probala sam ju i tamo i zbilja se vidi razlika u usporedbi s običnim kremama za ruke.

Kreme rotiram kako koji dan, no objema obilno namažem stopala te ih spremim u čarape. Ujutro je koža divna!


Zadnji proizvod je Scholl pucketavi gel. Vrlo je zabavan za korištenje upravo zbog tog pucketanja. Naime, izlazi kao gel, a zatim na površini kože počinje pucketati i hladiti. Solidno dezodorira stopala, nekih par sati, što je za takve proizvode uobičajeno.

Kad su stopala sređena, na nokte nabacim neki lijepi lak i to je to ;)



Što vi koristite za njegu stopala? Uređujete li ih zimi ili samo ljeti?


Share this:

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Imamo slične rituale s njegom stopala sve zahvaljujući ovoj Planet Spa kremici. Kad sam se navikla na miris i počela ju češće koristiti uistinu mi nije potrebno puno više proizvoda uz nju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremica je zbilja čudo! Miris mi toliko i ne smeta jer ga ignoriram :P

      Izbriši
  2. Joooj i mene muči ta tvrda koža na stopalima-više na jastucicima nego na petama. Izgleda užas, a bome je i na opip užas xD
    Koristila sam one kamene stugace-al to mi nista nije pomoglo, samo je kao zagladilo kozu tako da mi je to ipak najlakse obuzdat s nožem XD Moram nabaviti ove žilete pod hitno. Od krema koristim zeleni Barfuss iz Mullera i super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, nisi sama :P Te kamene sam davno imala, ali isto tako nisu bili učinkoviti. Sjećam se da su bili direktno iz mora haha :D Žilete svakako nabavi, vidjet ćeš kolika je razlika s njima. Barfuss sam zaboravila spomenuti, a odlična je, dobro da si me podsjetila!

      Izbriši
  3. I ja sam zaljubljena u miris Foot Works makadamija linije <3 posjedujem samo piling, ali nabavit ću sve što se da nabaviti, jer je miris preeeedivan <3 Stopala pazim tokom čitave godine, jer po meni stopala su pravi pokazatelj njegovane osobe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je posebna... Voljela bih isprobati piling, ne sumnjam da isto predivno miriše :D Slažem se oko zadnje tvrdnje, a isto tako kažem i za ruke ;)

      Izbriši
  4. Koristimo iste alate :D I ja volim i zimi održavati stopala. Imala sam tu Avon kremu, ali kao što kažeš, miris nije nešto. ja je nisam isprobala na stopalima, eto baš budem :D Inače ja volim njihovu callus cream ili tako nekako, u tubici je. Super njeguje stopala, to mi je najbolja njihova za stopala.

    Jel to torbica iz Avona? Preslatka mi je, škicala sam je, ali nisam uzela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da su ti dobri <3 Svakako probaj na stopalima, mogla bi se iznenaditi :D Callus cream nisam primijetila u katalogu, možda nisam dobro gledala. Hvala, sad ću obratit pažnju :)
      Da,da, to je Avon torbica, dobila sam je na poklon ;)

      Izbriši
  5. odličan post :D super je što imaš naviku ovako detalno održavati stopala :D
    poslušat ću tvoje savjete, moram nabaviti ovu žileta spravicu ;:D vidim da tebi pomaže i da si zadovoljna ...
    i ovaj pucketavi gel me interesira :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Vjeruj mi, trebalo je neko vrijeme da se naviknem jer mi se prije nije dalo, odnosno nisam imala neku preveliku motivaciju. Žilet je zakon, vidjet ćeš, kakav pediker haha :D

      Izbriši
  6. joj ja imam uzasna stopala, ne znam sta da radim, moram kupiti te prve dvije spravice koje si spomenula, kremu imam, al ne vrijedi mazati na ovo moje , strasno, non stop sam u carapa ljeti zimi, i kad spavam, hvala na postu, voljela bi da si stavila sliku svojih stopala, al dobro =D
    Amina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe stavila bih sliku, ali mislim da ljudska stopala nisu oku najprivlačniji dio, čisto zbog konstrukcije :P Mislim, nemam se čega sramiti, možda ih stavim u idućem postu slične tematike.
      Da, krema još više djeluje ako se makne taj zadebljali sloj. Bilo bi super da ga sama krema riješi, ali to nijedna ne može nažalost....

      Izbriši
  7. Imaš super proizvode za njegu stopala. Ja sam skroz počela bit nemarna po pitanju svojih ove zime, mada zbog trbuha više ni ne stignem do njih :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ne da se ni meni nekad, ali se natjeram. Hehe, super je ako ti netko može pomoći oko toga, ali razumljivo je jer su stopala zadnja stvar na koju sad misliš jel tak :D

      Izbriši
  8. Ja volim njegovati stopala..a stvarno mogu posvjedocit da su svi titania proizvodi super. Osim njih imam ovu baleinu strugalicu, koju koristim jednako kao i ti, za zavrsno poliranje.
    Sto se tice krema probala sam razne..ali bilo koja masna i jeftina kremica super djeluje kada ju namazem i navucem pamucne carapice i ostavim tako preko noci.
    Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago, to je divna navika koju treba zadržati i u kasnijim godinama :) Nisam sigurna jesam li probala išta drugo od Titanie osim ove spravice sa žiletom... Koje si ti proizvode probala od njih? Pa da, slažem se, kad recimo nemam ovih posebnih kremica, posegnem za nekim losionom za tijelo ili body butterom :)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!