Powered by Jasper Roberts - Blog

Serije 90-ih



Ustaljeno je da se nedjelju smatra kao dan za opuštanje pa sam mislila da se danas malo odmorimo od kozmetike te opustimo uz jednu drugu temu.

Ako ste dijete 90-ih kao i ja, sigurno se sjećate koliko je tad bilo dobrih serija na repertoaru, doslovno svaki dan. Nisam neki pretjerani nostalgičar, ali ako ćemo o serijama, filmovima i crtićima te truda da se emitira nešto uistinu dobro i zabavno, onda jesam :)

Kaj kažete da se prisjetimo nekih?


Puna kuća/Full House
Tko se ne bi sjećao ove zabavne serije koja je sa svakom epizodom nosila neku poantu ili pozitivnu smjernicu, kako za djecu, tako i za odrasle! A da ne spominjem zgodnog Johna Stamosa za kojem su sve curice uzdisale :D Mislim da mi je on čak bio prva televizijska simpatija.




Felicity

Serija koju sam gledala dok sam bila u ranom mladenaštvu. Intrigantna mi je bila zbog tema koje su se obrađivale, recimo studiranje, studentski život, veze i vezice, a s kojima još nisam imala puno ili uopće veze, no maštala jesam kako će to biti tad :)


Candy, Candy
Watashi wa Candy! Hahaha, kad se samo sjetim kako sam pjevala na sav glas pjesmu iz uvodne špice i to tečnom japanskom :D Super mi je bio taj crtić/serijica, ali se više ne sjećam o čemu se točno radilo. Znam samo da je imala bijelog rakuna Plina kojeg sam 500 puta poželjela za ljubimca!



Otimačica/La Usurpadora
Meni najbolja španjolska serija svih vremena! Zanimljiva, intrigantna, puna prevrata do samog kraja. Nas par curica iz osnovnjaka je redovito oponašalo zlobni smijeh Paole Bracho i poželjelo je nositi njezin elegantni tamno-crveni ruž, čija nijansa mi je još dan danas nepoznanica. Zanimljivo je kako sam uz te španjolske serije naučila španjolski! Mislim, ne sasvim već ga razumijem i znam čitati. Prava šteta što nisam upisala neki tečaj :P



Baywatch
A što da kažem ovdje kad već sve znate? Serija draga svim generacijama pogotovo zbog plaža, sunca, palma i zgodnih glumaca :D California dream ;) S tim da mi je Hawaii verzija možda čak i bolja. Ne znam je li razlog Jason Momoa ili Hawaii :P



Xena
Volim mistiku, magiju i ancient times pa se na popisu obavezno našla i Xena, princeza ratnica. Predivna Lucy Lawless u ulozi Xene uvijek me fascinirala svojim borilačkim sposobnostima i načinom kako baci onaj obruč koji joj se uvijek vrati.



Djevojčica iz budućnosti/Girl from tomorrow
Još jedna zabavna serija koju sam redovito pratila, ali se točno ne sjećam što se sve dešavalo. Uglavnom, djevojčica koja je doputovala, kao što samo ime kaže, iz budućnosti i na glavi nosi tijaru s posebnim kamenom na glavi pomoću kojega može dizati predmete u zrak.


Pleme/The Tribe
Sve starije osobe odjednom je otrovao virus i na Zemlji su ostala samo djeca/tinejđeri koja su se podijelila u plemena i morala se snalaziti kako znaju i umiju. I naravno, postojali su sukobi između plemena jer je svatko htio biti glavni, znate kako to već ide.



Zvjezdane Staze/Star Trek
Gdje ste Trekovci? :D Ovoj seriji kao da nikad nije bilo kraja. Posebno sam obožavala Voyager serijal s predivnom špicom i napade Borgova na koje sam uvijek protrnula. Ako ste ih gledali, da čujem, koje su vam „Staze“ najbolje?



Dr. Quinn Žena Vrač/Medicine Woman
Predivna dramska serija u kojoj je naglasak na odnosima u obitelji, među ljudima općenito, pomaganju drugima. Po njoj je snimljen i film, kao i za Star Trek. Divna, divna serija.



Ima ih mali milijun, a da ne opisujem sad svaku posebno, nabrojat ću još neke koje nismo propuštali:

Beverly Hills
Melrose Place
Santa Barbara
Dawson's Creek
X Files
Only Fools And Horses
Alo, alo
Buffy
Fresh Prince of Bel Air

Slobodno nabrojite još i napišite koje ste pratili :)

Share this:

CONVERSATION

35 komentari:

  1. Jao sad kad sam pročitala pleme..otkad tu seriju nisam gledala :P Obožavala sam je!
    Ne znam jel serija 90¨ al sam gledala i Al bundya :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je je, emitirala se skoro cijele devedesete :D Ako ne kod nas, onda vani.I nju sam gledala obavezno :P

      Izbriši
  2. Ajme, Pleme! Nikad nisam nešto pratila tu seriju, ali sam skroz zaboravila na nju, bila je dobra tog se sjećam haha. Sve španjolske sapunice sam gledala, pod obavezno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plemena se malo tko sjeća, nekako je brzo zaboravljena bila xD

      Izbriši
  3. Joooj Pleme i onaj slatki plavokosi iz te serije, obavezno sam jurila doma na gledanje plemena :) meni je i mjeseceva ratnica u pamcenju ko super crtic/serija :) i Buffy obavezno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, Mjesečeva ratnica, kako se nje nisam sjetila. Bila je odlična! :D

      Izbriši
  4. Oooo, Baywatch, Xena, Otimačica...sve sam to gutala XD Sad si me podsjetila na te serije, najrađe bih ih odmah gledala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha i ja :D Nekih još ima na netu za gledati, ali većina ih je isparila što je prava šteta. Jedino da pišemo televiziji da ih vrati :D

      Izbriši
  5. Dvije riječi: STAR TREK! Iako sam veliki, veliki fan Star Wars-a, obožavam Star Trek i mislim da najviše volim The Original Series mada volim i Voyager :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Star Warsi mi nisu toliko napeti kao Star Trek :P Većina Trekova je dobra, ali Voyager mi je nekako najbolji :)

      Izbriši
  6. ja sam gledala Pleme, ali ne do kraja, jer nam je nestao taj kanal neko vrijeme , odnosno neki duzi period, i tako da nisam gledala kraj a tako mi se svidjela ta serija, a ne da mi se gledati na internetu, zato sad i ne gledam toliko serije, samo nekad kad naidju na tv, nije sad da ih bas pratim. A Full House je jedna od boljih serija, gledala sam sve i jednu epizodu, i cak po vise puta. =D odlican post, bas mi se svidja =D

    http://watupkizzerandb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Čini mi se da su Punu kuću puštali prije negdje par mjeseci do godine dana na telki non stop. Inače mi je super, samo su ipak malo pretjerali haha. Obavezno moram pratiti neku seriju, čisto zbog večernjeg opuštanja :)

      Izbriši
  7. joooj ova puna kuća....pa koja je to u biti trash serija...hahah. ne mogu vjerovati da si se sjetila candy, candy...ja sam mislila da sam jedna koja je znala napamet uvodnu špicu, hahah <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto trash? xD Već dugo godina mi je "watashi wa candy" u glavi haha, nez zašt :D

      Izbriši
  8. Trekera tražiš? Evo me! :D Najviše volim TNG, a vrlo su mi dragi i DS9 i Voyager (po tome sam izrod u mojoj trekerskoj ekipi jer Voyager navodno nitko od čru trekera ne voli :D )
    Inače oduvijek volim SF, a dragi i ekipa su me u sve to još više uvukli, trenutačno dragi i ja gledamo Stargate i Farscape, još dvije stare dobre serije.
    Inače, ovim si me postom podsjetila na toliko toga... serije moje mladosti, ahaha :D Osim Star Treka, obožavala sam i Dr. Quinn, Djevojčicu iz budućnosti, Baywatch, Princa s Bel Aira i još puno, puno toga. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma čula sam da im Voyager i nije nešto, da više vole starije serijale. I oni su dobri, samo mi je tehnologija i slika bolja u Voyageru, zato mi je omiljeni :) Treba se malo prisjetit s vremena na vrijeme ;)

      Izbriši
  9. Joj, odličan post! Baš me izuzetno razveselio i vratio u djetinjstvo :). Pogotovo Candy, Candy.. odličan crtić, u potpunosti sam zaboravila na njega, a obožavala sam ga i također pjevala na tečnom japanskom ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago! :D Candy Candy je bio tako zabavni crtić, neopterećujući, a opet ne trash.

      Izbriši
  10. Ajme, odličan post za prisjećanje koliko sam stara :D Sve sam ih gledala, neke redovito, a neke s vremena na vrijeme :D Sjećam se kad se pojavio Beverly Hills, bila sam u osnovnoj školi i nakon vikenda je cijeli razred pričao samo o toj seriji, i muški i ženski, svi smo ju gledali :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe da, za Beverly Hillsom je bila opća pomama, svi su to gutali xD Kad se prisjetim koliko je vremena prošlo, a opet kao da je jučer... Prestare smo xD

      Izbriši
  11. Jaaoj gledala sam skoro sve serije koje si nabrojala. I ja sam pjevalaa Candy :D tecni japanski, nema sta ;) ja sam obozavalaaa jos seriju Zvono kao spas/Saved by the bell. Je li jos netko to gledao? Odlicna je! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro da si napisala, Saved by the bell je isto dobra, fora je bila :D Samo, ako se dobro sjećam, nešto ju nisu forsirali kao ove druge.

      Izbriši
  12. omg..candy..to mi je bio omiljeni crtić..naravno obožavala sam i prijatelje :D i pleme mi je bilo uber cool, u pamćenju mi ostala Ebony sa svojim makeup-om i tankim pletenicama..bila je tako cool :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prijatelji su svima bili super, ali meni se nekako njih nije dalo gledat :P Daaa, Ebony, baš si se dobro sjetila :D

      Izbriši
  13. Stvarno se ne sjećam kad sam zadnji put gledala tv i tak ja danas slučajno uzmem daljinski u ruke čisto da vidim kaj propuštam i kad ono naletim na Fernanda Colungu <3 mislim da u to vrijeme nije postojala ni jedna meksička serija koju nisam pratila, trebala bi si opet skinuti neku da malo obnovim taj svoj španjolski :D Od ostalih sam najviše pratila Baywatch i Xenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fernando je valjda magistrirao sapunice haha :D Ma super je on, većina serija u kojima je glumio su dobre. Samo što su današnje serije jako loše, nema više takvih zapleta kao u starijima, to se točno vidi.

      Izbriši
  14. Iskreno, idete mi na zivce vi svi koji ste spanjolski "naucili" preko sapunica, ja sam ga studirala i mogu reci da je spanjolski jezik vrlo sirokog spektra i puno vise od onoga sto se cuje u sapunicama. Dakle, ti ne znas spanjolski, ako hoces dokaz okreni se oko sebe i probaj imenovati stvari koje vidis....neces znati ni 5

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suosjecam s tobom :/ Iz serija mozes nesto nauciti, ali to nije znanje. Ja sam profesorica engleskog a tu je situacija jos gora- koga god pitas ima razinu C2 a ne zna sloziti recenicu. Najjaci su mi oni sto imaju zavrsen tecaj na A2 i prevode poeziju!! Seriously dude???

      Izbriši
    2. @Matea Slažem se, gledajući sapunice se ne može naučiti neki jezik. U tekstu sam se krivo izrazila..nisam mislila da sam ga naučila jer nitko ne zna nijedan jezik već se samo koristi njime. Htjela sam reći da sam brzo pohvatala neke stvari i da ga dosta razumijem bez obzira što sam s njim imala doticaj samo preko serija, a razlog tome je da sam talent za jezike i brzo ih učim. I sama studiram jezike i naravno da se jezik ne može "naučiti" preko tv-a, to je normalna stvar i sasvim razumljivo. Ali ovo nije tema posta i ne treba bespotrebno trošit energiju ;)

      Izbriši
  15. Xena, Pleme i Buffy. Aaa ja bi to doba!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Ajme Pleme :D Uvijek kada bih gledala tu seriju osjećala bih neki strah i sada kada si ju spomenula isto :D
    Otimačica je i nedavno bila na televiziji ;)
    Ja bih još dodala Esmeraldu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, i ja :D Nekako mi se bilo nezamislivo živjeti onako, samo djeca i nitko drugi. JE, malo sam ju gledala da se podsjetim. Esmeralda se isto redovito pratila, kao i Marisol :D

      Izbriši
  17. E bas mi se dopao post,interesantna je tema,bravo! Stvarno smo 90ih bili navuceni na serije,bile su zanimljive i bez nekih specijalnih efekata,a to im realno nije ni bilo potrebno.Dosta ovih koje si navela sam pratila fanaticno:Felicity,BHills,MPlace,Alo Alo,X Files,a tu su bili i Friends,My So-Called Life,Tropical Heat:D Zlobnica,Esmeralda i Marisol takodje (sramota me toga haha,ali kad se vec ogoljujemo sto da ne:)) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah ma kaj te ima bit sramota :D Zlobnica, hm..poznato mi zvuči, ali ne mogu se sjetiti te serije, moram googlat. Točno to, bile su zanimljive, imale su tu neku čar koje današnje sve više gube. Mislim, ima i danas super serija, to stoji, ali fali mi ovakvih neopterećujućih. Hvala Kristina ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!