Powered by Jasper Roberts - Blog

Avon Hidrokolor Indulgence ruževi + swatchevi



Avonovi ruževi već dugo vremena ostavljaju pozitivan odjek u blogosferi, a i šire. Jako sam ih zavoljela jer pobijaju dvije muhe jednim udarcem – em su jeftini, em odlični.

Zato sam bila jako ugodno iznenađena kad mi se pružila prilika da isprobam novu liniju ruževa koju je Avon izbacio u kampanji 02/2015 te vas počastim sa swatchevima i dojmovima.






Avon Hidrokolor Indulgence linija ruževa bazirana je na novoj formuli koja pruža intenzivnu hidrataciju. Radi se o hidratantnom gelu lagane teksture koji čini usne mekima i glatkima. Formula ne sadrži vosak, a boja na usnama upravo je zbog hidratantnog gela još sjajnija i sočnija, kažu u Avonu.


AMBALAŽA

Ovi ruževi dolaze u nešto drukčijoj ambalaži od ostalih Avon ruževa. Uski oblik koji malo podsjeća na metak djeluje jako elegantno, a tome u prilog ide i jednostavna sjajna crna boja s daškom srebrnog glamura. Ono što jedino predstavlja problem kod ovakvog zaobljenijeg oblika je što ima manju površinu na kojoj stoji pa lako pada, a to se dešava i zbog toga što je ambalaža lakša od drugih Avon ruževa.
Zapakirani su u kartonsku kutijicu na kojoj odmah vidimo da sadrže SPF 15, odlično!




SASTAV



DOJMOVI

Kako se radi o kremastim ruževima te je naglasak stavljen na ugodan osjećaj na usnama, iznenadila me pigmentacija i trajnost. S lakoćom se nanose i zbilja hidratiziraju usne. Isprobala sam ih na dva načina – s prethodno nanesenim balzamom i bez njega te mogu reći da mi s ovim ruževima balzam nije ni potreban.
Pigmentacija je zavidna, makar se uvijek nađe nijansi koje su manje pigmentirane kao što je In bloom te one za koje uopće nisam očekivala da će biti toliko, npr. Honey Flower.
Nadalje, tamnije nijanse mogu zavarati na prvi pogled jer su na usnama dosta svjetlije kao što ćete vidjeti na swatchevima te neravnomjerno se nanose.
Trajnost je solidnih tri sata, čak i ako pijete i jedete, bar je tako bilo kod mene.



CIJENA
Trenutno ih možete kupiti po akcijskoj cijeni od 25 kn u katalogu 2/2015, dok redovna cijena iznosi 50 kn.


NIJANSE

In Bloom, Honey Flower, Tawny Rose, Chocolate Rose

Daffodil Petal, Peach Petunia, Red Tulip, Red Dhalia


Hibiscus, Petal Pink, Spring Lilac, Poppy Pink

Pink Blossom, Royal Peony, Garden Rose, Rose Bouquet

Orchid Petal, Purple Hyacinth, Day Lily, Plum Verbena


SWATCHEVI

Swatchevi na usnama nisu rađeni isti dan zbog nedostatka svjetla tako da sam na nekima blijeda, a na nekima žuta no to ionako nije bitno. Inače sam toplog podtona.

L-R: In Bloom, Honey Flower, Tawny Rose, Chocolate Rose





L-R: Daffodil Petal, Peach Petunia, Red Tulip, Red Dhalia






L-R: Hibiscus, Petal Pink, Spring Lilac, Poppy Pink






L-R: Pink Blossom, Royal Peony, Garden Rose, Rose Bouquet





L-R: Orchid Petal, Purple Hyacinth, Day Lily, Plum Verbena







Kako vam se sviđaju ruževi? Imate favorita?


*PR uzorci

Share this:

CONVERSATION

43 komentari:

  1. Ajme kako dobre slike!!!!! *.*

    Naručila sam nedavno testere svih nijansi i nisu mi se svidjeli ti ruževi. Imaju neki (meni) odbojan miris i čudan osjećaj dok ih nosim. Miris me podsjeća na slatkiše, a osjećaj je kao da razvlačim žvake ili nešto gumenasto po usnama :S
    Šteta jer boje su lijepe. Ima nijansi koje me se nisu dojmile, a ima nekih koje su mi super ali me ovo gore navedeno odbilo od kupnje :/
    Najbolji su mi Hidrokolor i Hidrokolor Bold ruževi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđaju, nisu mogle bolje ispast :D
      Hm, čudan osjećaj, osobno ga nisam iskusila. Meni se baš sviđa kako se mažu i stoje, a i miris mi je fin, nekako po lubenici :) Hidrokolor ruževi su priča za sebe, Avon je s njima stvarno napravio izvrsnu liniju.

      Izbriši
  2. Svaka čast! Jako si se potrudila i moram primjetiti da ti ove tamnije nijanse najljepše stoje. Ovu ruževi su prava napast, nemam još ni jedan ali kako im odoliti???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Jako sam zadovoljna kako je post ispao :) Tamnije nijanse mi dosta pašu uz kosu, ali mi nisu omiljene, više volim ove breskvaste/koraljne.

      Izbriši
  3. Nijanse su predivne, tebi lijepo stoje, ali slike su savršene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na slike su svi odvalili haha :D Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Prekrasno, sve nijanse su mi super, osim ovih smećkastih :D! Mislim da mi se na tebi najviše sviđaju ove pastelno narančaste i tamnije roze! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smećkaste ni ja ne volim, ali Chocolate me iznenadila, čak mi i stoji :P Slažem se, ove koje si navela mi najbolje stoje :)

      Izbriši
  5. Divne fotografije :) Kada sam vidjela slike u katalogu, očekivala sam mnogo više ljubičastih, na kraju je njih najmanje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Znam da, u katalogu su boje malo sfušane i nisu baš realne. Kad pogledaš, ima ako dvije prave ljubičaste boje, ostalo sve vuče na rozo.

      Izbriši
  6. Zadnja četiri su mi najljepša, a sviđa mi se i Petal Pink jer na tebi odlično stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od zadnja četiri mislim da mi je Plum Verbena naj :D Petal pink je dosta hladna boja pa mislim da ne bi stajala svima.

      Izbriši
  7. Odlično odrađeno, do sada mi najdraže predstavljanje ovih ruževa :D A što reći... i ja koja nisam nešto od ruževa želim kupiti pokoji. Ima par komada na koje sam skroz odvalila. A tebi stvarno sve ove nijanse dobro stoje. Sretnice :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weee, hvala ti :D Jako mi je drago to čuti jer sam se zbilja potrudila. Znam na što misliš, kad ih vidiš ovako, teško je odoljeti. Moram priznati da sam i ja to primijetila, valjda imam takav ten/lice :P

      Izbriši
  8. Jako si mi lijepa na fotkama <3 i najviše mi se sviđa kako ti stoje tamnije/crvenkaste nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Saša :) Tamnije nijanse mi dosta ističu boju kosu i djeluju profinjeno :)

      Izbriši
  9. Fotografije su odlične, ne mogu da ih se nagledam. :) Imam 5 nijansi, a najdraža mi je Tawny Rose. Iako nisam bila ljubitelj ruževa koji su više kao balzami, ovi su me razuvjerili i stalno ih koristim. :) Još jednom svaka čast za slike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na divnim riječima i pohvalama <3 Tawny Rose mi je definitivno u favoritima, odlična nijansa za svaki dan.

      Izbriši
  10. divan post! vidi se da je uloženo punooo truda :) baš su me zaintrigirali ovi ruževi,inače sam veliki fan Avonovih ruževa. moram si barem jedan naručiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii :) Teško je naručiti samo jedan hehe, ima ih toliko predivnih i nosivih.

      Izbriši
  11. Mnogo njih ti krasno stoji :) i mene je iznenadita pigmentacija, očekivala sam da su mnogo manje pigmentirani :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :D Da, baš sam oečkivala da će biti kao balzami, ali super su kaj se tiče boje :)

      Izbriši
  12. divne slike, lijepo opisano, super predstavljeno :D good job :D
    nijanse su lijepe, no ti mi jednostavno blistaš u ovima - Chocolate Rose, Red Dhalia, Plum Verbena... mislim da ću neke od tih i sama naručiti <3
    volim avon ruževe, zbilja imaju odličnu cijenu, stalno su na nekom popustu, a kvalitetom odlični

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank youu :D Hehe, ti zapela na crvene :D Dobre su crvene, ali bolja sam si s rozima i koraljnima :P Cijena i kvaliteta je stvarno odlična kod Avonovih ruževa.

      Izbriši
  13. Pridružujem se pohvalama za slike, divne su :)
    Avon i njihovi ruževi, toliko dobrih nijansi i to ne samo ova linija, nego i sve druge :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Baš to, hehe, mislim da su magistrirali u ruževima :D

      Izbriši
  14. Fotke su divne, i svaka čast, stvarno si se naradila! *.*
    A ruževi baš mame, i ima super nijansi, ja jedva čekam da meni stigne moj naručeni paketić, baš se veselim isprobati ih :D Što se pak tebe tiče, baš kao što su cure rekle, od svih ovih nijansi rijetko koja ti "slabije" stoji (sretnice)! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na pohvali, stvarno se jesam hehe :D Kad isprobaš napiši neki post da vidimo kako ti stoje :)

      Izbriši
    2. ma, nisam ti ja baš u tim beauty vodama :) ne osjećam se dovoljno kompetentnom, a ono najtužnije je što sam trenutno u kaotičnoj fazi u kojoj uopće nemam vremena za bloganje, koliko me god veselilo.

      Izbriši
    3. Zašto misliš da si nekompetentna? Pa svatko je počeo neiskusan :P Šteta, nadam se da ćeš nam se brzo vratiti.

      Izbriši
    4. ma znam, al ja stvarno nikad nisam bila nešto beauty nastrojena, tek me nedavno uhvatilo to ludilo vezano za kozmetiku, i to uz vas blogerice, valjda ste me zarazile :) tako da sam nekako nova u tom svijetu iako imam skoro pa 26 godina :D ali da, nikad se ne zna, možda mi čak blog ode i u tom smjeru jednog dana, nisam se puno opterećivala nekim planiranjem :) hvala ti na lijepim željama, i ja se nadam da će mi što prije stvari sjesti na svoje mjesto ♥

      Izbriši
  15. Ajme, predivni su :D Naručila sam si tri laka i čekam da stignu :D Moji favoriti su roza nijanse jer njih najčešće nosim i najbolje mi stoje :D Fotke su ti predivne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :D Sve više volim roze ruževe, a roza mi do prije apr godina nije bila draga boja haha. To je valjda bila neka faza. Kakve si lakove naručila?

      Izbriši
  16. Lepi ruzevi na lepom modelu :) Jos uvek nemam nijedan ali samo zato jer ne mogu da odlucim koji bih : Royal Peony,Garden Rose,Rose Bouquet (to je najuzi izbor). Uz tvoju neznu lepotu najlepse mi idu Tawny Rose/Peach Petunia/Royal Peony,a prate ih Rose Bouquet i Day Lily :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Kristina! :) Teška je to odluka, jer je svaki lijep, samo što svaki ne bi dobro stajao svakome. Uf al sam se zalaufala :P Royal Peony mi je jedan od omiljenih jer volim koraljne, a i dobro mi stoje.

      Izbriši
  17. Divni su mi ovi ruževi, ali ono što želi posebno pohvaliti su fotke *-* Predivne su! Baš nekako profi izgledaju ;)
    I ti si divna ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudila sam se da budu što više profi i da se boje što bolje vide :D Hvala ti puno!

      Izbriši
  18. Avida mi se post... slike si slozila kao pravi profesionalac... svida mi se ova tamna nijansa :) agatha :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga na pohvali i komentaru :D :*

      Izbriši
  19. Divne fotke i baš ti ih puno lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) I sama sam se iznenadila kako mi dobro stoje čak i jako svijetle nijanse, odnosno ove hladne.

      Izbriši
  20. ovaj Hibiscus me jako privlači *_* mislim da ide na wish listu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je malo presvijetao, ali da, lijep je :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!