Powered by Jasper Roberts - Blog

Todays outfit - Ray Of Light

Svaki put kad se zrake sunca provuku kroz zimsko sivilo i obasjaju grad, osjećam se kao malo dijete koje je dobilo lizalicu. Predivan jučerašnji dan okupan suncem nisam mogla zanemariti pa sam ga iskoristila za nešto drukčije. U glavi mi je cijelo vrijeme bila Madonnina pjesma Ray Of Light pa mislim da nisam mogla naći bolji naziv posta ;)

Veselim se sunčanim danima jer će onda i ovakav tip posta biti češći, a od vas želim povratnu informaciju da znam sviđa li vam se ili mislite da je suvišan.

Uglavnom, ostavljam vas slikama J











Kaput – Importanne Centar

Hlače – New Yorker

Gležnjače – CCC

Šal i kapa – H&M

Naočale – Allie Express LINK

Ruž – Avon Hidrokolor Indulgence - Poppy Pink






Share this:

CONVERSATION

43 komentari:

  1. Fenomenalno <3 Prelepo, svedeno, svakodnevno, a opet samo tvoje.
    Molila bih te, ovako kao pravi sunglasses addict- link do naočara :D Ako se sećaš, naravno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 U biti imam jednostavan stil, a ponekad kad mi dođe stavim nešto drukčije. Sve ovisi o raspoloženju :) Link sam dodala gore kod opisa ;)

      Izbriši
  2. Mene su isto cvike oborile s nogu i savršeno ti stoje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D Kad su mi stigle mislila sam da su mi malo prevelike, ali takve moraju biti pa sam ih jako brzo zavoljela.

      Izbriši
  3. Odlicno izgledas - boja kose, ruz i ovaj sal su me oborili s nogu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, lijepa ženo, big like za cijeli look :D Šal i cvike su mi predivni, a ruž ti odlično ide uz ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruž baš nekako podiže cijelu kombinaciju, jelda? :D Hvala ti draga!

      Izbriši
  5. Šal je krivac što dalje ništa ne vidim, odličan je! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha i meni, samo što sam ga popljuvala kad sam ga prvi put vidjela u H&M-u xD I onda krenem isprobavati i zaključim da nije loš :D

      Izbriši
  6. Outfit je odličan, kapa i naočale su mi najbolje! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, dva detalja bez kojih to ne bi bilo to :)

      Izbriši
  7. super outfit :) i kosa mi se baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Volim crvenu kosu, mislim da mi najbolje paše.

      Izbriši
  8. predivne slike a ti još ljepša :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ima toliko pozitivnih komentara, hvala ti! :)

      Izbriši
  9. Super i fotke i lokacija i ti i outfit i kosa i baš si fotogenična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao sve si pohvalila, onda sam stvarno sve pogodila :D Hvalaaa :*

      Izbriši
  10. Super slike,a boja kose me posebno oduševila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem! :) I mene oduševljava koliko mi stoji hehe, puno bolje nego prirodna boja.

      Izbriši
  11. Sunčane <3 <3 ljubomorna sam i trebaju mi takve u životu :D odličan post i super mi je kako ti pašu boja kose, kapa i ruž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno trebaju :D Otkad sam ih nabavila, obožavam cateye naočale. Stvarno daju dozu glamura, ali onog starinskog :D Hvala!

      Izbriši
  12. Predivne fotke ali još više tvoj stil i sama ti <3

    OdgovoriIzbriši
  13. još ovakvih postova :D jako lijepe slike ...
    jako mi se sviđaju kapa, šal i naočale,, i sama bi ih nosila <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da želiš još, onda će ih biti :D Hvala ti :*

      Izbriši
  14. ajme, naočale su zakon! *.* i odlično ti stoje :)
    a i ovaj rozi ruž isto, i super se usklopio uz sve ostalo, baš mi se sviđa! :)

    htjela sam te pitati je li ovo tvoje "prirodno stanje" kose? tj je li prirodno tako lijepo ravna, a bujna, ili ju feniraš? jer stvarno lijepo izgleda :)

    moja kosa trenutno ima neke napade pa pokušavam smisliti kakav tretman bi joj najbolje odgovarao - nikad se nije dala baš izravnati i bila je prirodno jako kovrčava a sad je odjednom skroz izgubila svoje kovrče i sva je hirovita i nikako s njom na zelenu granu, tako da je nekakva valovita, tj samo se napuše i izgleda neposlušno na mojoj glavi. :D ne bih joj prigovarala da ju stvarno ne njegujem svime i svačime, i sušim ju isključivo prirodnim putem da gospođici slučajno ne bi naškodilo jer je i sama po sebi vrlo suha, tako da polako ostajem bez ideja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komplimentima draga :)

      Što se tiče kose, prirodno mi je ravna i gusta, ali sam primijetila otkad ju farbam u crveno da je došla u lošije stanje. Postala mi je nekako suha što moram rješavati maskama. Čudno, jer kad sma se farbala u tamnosmeđe, toga nije bilo. Nemam ti se živaca fenirat, previše bi vrmeena potrošila, a i puno previše kose imam (mislim, nije to ništa negativno :P) tako da me ruke odmah počnu boljet xD

      Da, kovrčava kosa je i inače dosta suha i teško se s njom barata, a još ak ju se pegla još ju se više oštećuje :/ Jesi probala tretman uljima? Znači dobro ju nadamfat prirodnim uljima, ostavit par sati (što duže to bolje) da djeluju i onda normalno oprat. Meni poslije takvog tretmana bude preporođena. Ulja su fenomenalna kaj se tiče svega, i kože i kose :D

      Izbriši
    2. Moja je došla u lošije stanje otkad su mi počeli problemi sa štitnjačom, ostala je jednako gusta i sjajna, samo je nekako oslabila - izgubila je svoje kovrče, sva se objesila i kao da se malo stanjila..

      I ja u farbam u crvenkasto, ali ta boja nije agresivna (L'Oreal Casting Creme Gloss, kao neki preljev, tj boja bez amonijaka) i nisam primijetila da mi se stanje pogoršalo, ostala je ista takva čudna sva.. tako da ne znam što da joj radim - ulja koristim, avokadovo i bademovo, i maske redovito, i pakunge tu i tamo s kokosovim uljem, al eto, postala je baš nezahvalna, a bojim se da ako ju krenem fenirati da na nešto liči, da će mi biti oštećenija i isušenija.

      Izbriši
    3. Uf, štitnjača zna toliko toga zeznut, a nemaš je kaj vidjet xD A kje maske koristiš? Čula sam i uvjerila se po slikama da je Kerastase Masqueintense jako dobra kaj se tiče oporavka kose. Kanim ju nabaviti kad ću moći da mi malo sredi stanje :) Probaj odustati od feniranja dok se malo ne oporavi.

      Izbriši
    4. Ma probala sam svašta, od Baleine maske sa smokvom (koja mi je super), do La Croa (koja mi nije bila ništa bolja od Baleine, čak naprotiv, nedovoljno mi je nahranima kosu i ona je bila sva onako frizzy i s jako suhim vrhovima, čak i nakon trackanja s avokadovim uljem), ili Laverine s ružom (ispala mi je meh, ništa posebno), a ponekad stavim i onaj regenerator kojeg dobijem uz boju kada ju kupim. naravno, ne miješam sve skupa, ali eto, dosad se ništa nije baš jako iskazalo. :) Tješim se nekako da je ovo samo faza, i da će ona već doći k sebi, a u međuvremenu ju pazim i mazim koliko god mogu (uz tretman ovaj tretman onaj, dobila je i Macadamia četku, i invisibobble gumice, trenutno je stvarno najrazmaženiji dio mog tijela, ne znam šta još hoće..XD).

      Izbriši
  15. Wow, baš si fotogenična! Jednostavan stil a opet chic! :D Jako mi se sviđaju naočale, može link? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Mell :D Link je gore kod opisa ;)

      Izbriši
  16. Ajme predivna si :))) I slicice su ti super :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Ajmeee predivna si mi i ti i fotke i naočale! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Great shoots and lovely outfits <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Slike su fantastične, a ti si prelijepa :)
    Post svakako nije suvišan, kombinacija opuštena, a opet osježavajuća zbog kapice i boje ruža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na pozitivnom komentaru :) Drago mi je da ti se sviđa jer me to i dalje motivira ;)

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!