Powered by Jasper Roberts - Blog

Avon Beauty Blog Day 2015.

Beauty blogosfera mjesecima je brujala oko najočekivanijeg događaja u toj zajednici - Beauty Blog Day-u. Kako mi je ovo prvi Beauty Blog day kojem sam prisustovala, bila sam uzbuđena kao malo dijete. Konačno sam mogla vidjeti i upoznati kolegice koje stoje iza blogova koje redovito pratim :)

BBDay se održao prošle subote u restoranu Spoon (Hypo Centar) i malo je reći da smo bile oduševljene. Bogat program, fantastična hrana i vesela atmosfera, što ćeš više :D






Kike (Šminkoholičarke) i Silvija (Ith's Corner)



Ivana (Tour DeBeauty) and moi, Photo: Beauty Corner by Iveee





Na početku su nas organizatorice ovog događaja, Ana i Mirela s portala Ogledalo, pozdravile lijepim riječima, a pozdravu se pridružila i Lucija Josipović iz Avona. Vrlo simpatična Lucija predstavila je novu liniju Avon krema za lice Nutraeffects na bazi chia sjemenki, sjemenki nara i sjemenki egzotičnog cvijeta rajske ptice. Također je govorila i o projektu Sve za nju koji poziva sve žene da redovitim samopregledom spriječe pojavu raka dojke te se informiraju o mogućnostima liječenja.




Photo: Šminkoholičarke



Lucija Josipović (Avon)



Upoznale smo se i sa novim brendom FOREO čije nam je uređaje za čišćenje lica predstavila kolegica Ana (Maybe's NewStart). Zanimljivo je da su Foreo Luna i Foreo Luna Mini kreirali muškarci. Rade na principu tzv. T-sonic tehnologije; pulsacijama izvlače nečistoće iz pora i tako koža postaje čvršća, elastičnija i čišća. Jako zanimljiv malac kojeg bih definitivno voljela isprobati :D








Isprobavanje Forea na ruci, osjećaj odličan!

Upoznali smo se i sa novom Biobaza linijom za njegu kože na bazi peršina, boražine i vitamina E. Kombinacija ovih sastojaka intenzivno vlaži kožu i regulira sebum. Neke od ovih proizvoda smo dobili na poklon pa slijedi isprobavanje J

Beauty partneri na BBDayu također su bili i Matrix sa novom linijom za njegu i styling kose te Maybelline s novom Lash Sensational maskarom koju jedva čekam isprobati.






Photo: Beauty Corner by Iveee






Uslijedila je i diskusija između predstavnika brandova i predstavnica blogerica/blogera s fokusom na suradnje, plaćanje suradnji i što brandovi očekuju od blogera, odnosno što blogeri očekuju od brandova. Moram priznati da je rasprava bila vrlo dinamična te smo dotakli i mnoga druga važna pitanja.

Ono što se definitivno mora spomenuti je hrana koje je bilo u izobilju, od plata sira, voća, crnog rižota, tjestenine na razne načine, morskih plodova do preslatkih cupcakesa i torta. Nisam mogla odoljeti, a da ne uzmem repete jer je stvarno bilo prefino. Toliko fino da nisam htjela trošiti vrijeme na slikanje hrane :P












U međuvremenu karikaturista je pokazivao svoje umijeće slikajući blogerice :D






Silvija (Ith'sCornerand moi, Photo: Šminkoholičarke

Nakon fine papice, druženja, ćaskanja i slastica uslijedilo je proglašenje najbolje beauty blogerice za 2014. godinu. Titulu je odnijela Sara Podsečki s bloga Sara’s Magical World. Bravo Sara!!




Lucija Jospivoić (Avon), Sara's Magical World, Ana&Mirela (Ogledalo)

I tako smo pune odličnih dojmova, fine hrane te ruku  punih goodie bags-a zaokružile ovogodišnje druženje. 'Til next year J








MalaTrubica and moi




Photo: Beauty Corner by Iveee







Share this:

CONVERSATION

18 komentari:

  1. meni je bilo super! ovo mi je bio drugi bbd koji je bio još bolji od lanjskog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bilo super samo što pola vas nisam prepoznala, a bio mi je bed pitati haha xD Ali zato će druge godine biti drukčije ;)

      Izbriši
  2. Okej, sad kad sam čula što je sve bilo za ručak mi je joštri puta više žao što sam morala otić ranije. Tebe ovaj put nisam stigla ni pozdravit :/ ...ma tko bi sve stigao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, ručak nisi trebala propustit jer je stvarno bilo svačega :D Dvaput sam natrpala tanjur jer sam rekla sama sebi da se neću sramit jesti :D Ma znam, bilo nas je dosta, ali zato ćemo se fino napričati drugi put :) Možda se vidimo i prije bbdaya :)

      Izbriši
  3. Drago mi je da ste se lijepo zabavile! Nadam se da ću vam se moći pridružiti druge godine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što nisi bila s nama :( Sljedeće godine obavezno!

      Izbriši
  4. Kolko pričate o hrani dođe mi žao što nisam mogla jesti s vama hahah, vidim lignjice tam negdje :D *.* Preslatka si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je lignjica, da :D Ma svega je bilo, stvarno bi se najela da si mogla doći. Hvala ti i sljedeće godine se, nadam se, vidimo :)

      Izbriši
  5. Po stoti put već gledam dojmove sa BBD-a i nije mi dosta :D Baš izgleda da vam je bilo super, ja sam tek nedavno zapravo saznala za to! Super slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hvala :D Odlično je bilo, da si bar saznala prije pa nam se pridružila, bilo bi nam drago :) Ali zato postoji sljedeća godina ;)

      Izbriši
  6. Kak si ti prekrasna! :) Bilo je lijepo, a hrane se ne smijem ni sjetiti, prva liga! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe thx :D Daaaa, baš smo se pošteno najele. Još uvijek mi cure sline xD

      Izbriši
  7. Pa to si ti, kontala sam da si mi nekako poznata, ali mi je bilo bad uletiti :D BAš nam je bilo lijepo, ja još sređujem dojmove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma uleti sljedeći put obavezno :D Uopće nisam ni skužila pola cura, a isto mi je bilo bed ispitivati koja je koja xD Moramo se nekako riješiti tog straha :P

      Izbriši
  8. Hrana izgleda baš primamljivo,a kako čitam puno izvještaja ovih dana svaki dan iznova gledam sve te divote,eh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu misliti kako ti onda sline cure hehe :D

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!